Näytän masentavalta, väsyneeltä ja rumalta vaikka tekisin mitä
Onko kellään mitään vinkkejä, mitä ihminen voi tehdä näyttääkseen edes siedettävältä? En ole synnynnäisesti ruma, olin jopa ihan hyvännäköinen nuorena. Nyt ikää on kohta 50 vuotta, eikä mikään tunnu auttavan. En yritä olla kaunis, mutta edes normaalin näköinen.
Ylipainoa ei ole. Kampaajaan ei ole varaa nyt (olen työttömänä) eikä mihinkään kasvoleikkauksiin tai edes kosmetologin palveluihin.
Ennen ihmisten ilmoille lähtöä yritän yleensä laittaa tukkani jotenkin kivasti, mutta se on vain harmaa sottainen lätkä, ei sitä saa kivasti. Yritin tehdä itselleni kaupan värillä raitoja, mutta niistä tuli kusenkeltaiset, aivan kamalat.
Laitan meikkivoidetta, rajaan silmäni ja laitan ripsaria. Ihon kunto on periaatteessa hyvä, ei ole finnejä tai syviä uurteita, jonkin verran epätasaisuutta. Mikään edellä mainituista toimista ei saa minua näyttämään nätimmältä. Meikkivoide on aavistuksen ihon väriä vaaleampi. Rajauskynä on pehmeä tummanharmaa, sellainen jolla pitäisi saada luonnollinen hieman liukuva rajaus. Ei auta. Näytän rupsahtaneelta ja vihamieliseltä mielisairaalta ämmältä. Ripsari tekee luonnollista jälkeä, liiankin, ei oikein erota että sitä on laitettu.
Kaikkeen yrittämiseen menee ainakin tunti, jonka jälkeen totean, että ihmisten ilmoille ei voi lähteä. Näytän niin hirveältä. Rumalta, elottomalta ja väärän väriseltä. Olen kuin 60-luvun elementtikerrostalo.
Mitä ihmettä tälle pärställe pitäisi tehdä? Upottaa natriumhydroksidiämpäriin?
Kommentit (42)
Kosteuttavat ja silottavat tuotteet iholle. Lumenen Valo-seerumi on hyvä ja riittoisa. Raidat saa kirkastettua hopeashampoilla ja -naamioilla. Kasvojumppaa suositellaan. Silmiin heleitä sävyjä, vaihda musta ripsiväri tummanruskeaan, sama rajausvärin kanssa tai jätä pois. Käytä valotuotteita esim. valokynää.
Pitemmät hiukset voi leikata kuosiin unicorn cutilla. Jostain tavaratalosta hiustenleikkuusakset. Kokeile aurinkopuuteria ja poskille väriä huulipunalla tai poskipunajauheella. Varmaan näytät paljon paremmalta kuin edes luulet. Jos et niin keskity siihen mikä on eniten pielessä ja korjaa se.
Ei. Itsellä nimenomaan kunnon juoksulenkki tai hiit-treeni saa veren kiertämään kunnolla niin, että ihokin näyttää eloisamman väriseltä ja hehkuvalta vielä pitkään sen jälkeen. Kunnon nesteytyksestä pitää tietysti huolehtia samalla.