Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ”pyyteetön rakkaus” mahdollista vain Äiti Amma-kultissa?

Vierailija
25.05.2020 |

Voisiko myös esimerkiksi kristitty rakastaa pyyteettömästi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On - ja vain Intian köyhille. Länsimaissa Pyyteetön Rakastaja voi holtittomasti rahastaa ja käyttää hyväksi.

2/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyteetöntä rakkautta ei ole olemassa - missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adolfina Mielivalta kirjoitti:

Samaa mieltä! Mutta Amma-kultti on tehnyt siitä tavaramerkin - tosin se koskee vain intialaisia köyhiä. Länsimaiset köyhät ovat arsesta pyytettömässä rakkaudessa. Kyllä sitä siis on olemassa; Pyyteetön Rakastaja rakastaa koko sydämestään Amman nimeämiä rakkauskohteita - muuten voi elää kuin pellossa.

Vierailija
4/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Riippuu ihmisestä. Mä osaan rakastaa pyyteettömästi ja se on jopa helppoa minulle. Ja se tunne on ihan aito myös.

Vierailija
5/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Riippuu ihmisestä. Mä osaan rakastaa pyyteettömästi ja se on jopa helppoa minulle. Ja se tunne on ihan aito myös.

Kerro siitä!

Vierailija
6/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Mamma-Ammankin rakkaus ole vaan hyvä keino hänelle ansaita elantonsa ja nähdä maailmaa, sekä olla suosittu ja kuuluisa.

Kristinuskossa Jeesus käski seuraajiansa rakastamaan pyyteettömästi, mutta aika harva kristitty on siihen yltänyt, jos kukaan. Ihmisen sisimmistä pyyteistä kun me emme tiedä.

Vierailija
7/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Mutta Amma-kultti on tehnyt siitä tavaramerkin - tosin se koskee vain intialaisia köyhiä. Länsimaiset köyhät ovat arsesta pyytettömässä rakkaudessa. Kyllä sitä siis on olemassa; Pyyteetön Rakastaja rakastaa koko sydämestään Amman nimeämiä rakkauskohteita - muuten voi elää kuin pellossa.

Tunnetko asiaa edes? Äiti Amman rakkaus kohdistuu aivan kaikkiin.

T. Amman joskus tavannut ja se oli upea hetki (muuten olen kristitty)

Vierailija
8/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro siitä!

Miksi? Tuo nyt on vain yksi ehkä positiivinen piirre minussa. Muuten olen hyvin vajavainen ihminen.

Vierailija
9/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko asiaa edes? Äiti Amman rakkaus kohdistuu aivan kaikkiin.

T. Amman joskus tavannut ja se oli upea hetki (muuten olen kristitty)

Ei toden totta kohdistu! Ammako kertoi? Muut kertovat muuta! Amma rakastaa niitä jotka rakastavat Amman rakastamisen kohteita.

https://www.goodreads.com/book/show/18747335-holy-hell

Vierailija
10/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyteetön rakkaus on ainoaa oikeaa rakkautta. Et edes tiedosta asiaa, siis etätä rakastat ja toimitnrakkaudesta käsin. Teet vain niin kuin tuntuu hyvältä ja oikealta.

Jeesus Kristus julisti tätä, eli kyse on Jumalan rakkaudesta. Se on kristinuskon ydin.

Jumala on Rakkaus.

Vierailija
11/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ja lapsen välinen rakkaus on kylläkin täysin pyyteetöntä eikä siihen Ammoja tarvita.

Vierailija
12/32 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on semmoinen apina välillä, että ihan itsekin ihmettelen miksi häntä rakastan, mutta rakastan vain, teki se mitä tahansa. Ei ole riippuvuuttakaan, niin olen miettinyt että onkohan tämä sitten ihan oikeaa rakkautta.

Vierailija
13/32 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammalaisilla on jumalaton hierarkia, ja sinulle todellakin osoitetaan siellä ”paikkasi”. En ole missään tavannut pahempia kaksinaismoralisteja ja hyväksikäyttäjiä kuin tässä lahkossa. Pelottavia, ilkeitä ja todellisuudessa varjoissa kulkevia ihmisraunioita, jotka sokeana seuraavat matamia.

Vierailija
14/32 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiri pieni pyörii, demonit siinä hyörii. Kelpaat rakstettavaksi silloin kun ”gurulle” sopii - kuulostaako hyvältä?

Vierailija
15/32 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi äiti amma vain lihoo ja äiti Teresa vain laihtui? ja äiti amma elää vain valon energialla ja korkeat itsemurhaluvut äiti amma kultissa

Vierailija
16/32 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin ja lapsen välinen rakkaus on kylläkin täysin pyyteetöntä eikä siihen Ammoja tarvita.

Ei ole, vaan lapsi on täysin riippuvainen äidistään. Riippuvaisuus ei ole rakkautta.

Vierailija
17/32 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan lapsi on täysin riippuvainen äidistään. Riippuvaisuus ei ole rakkautta.

Ja tähän riippuvaisuuteen, sekä diktatuuriin perustuu myös sairas ammalaisuus.

Vierailija
18/32 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pyyteettömästi, mutten joka ikistä ihmistä maailmassa.

Vierailija
19/32 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski_matkailija kirjoitti:

miksi äiti amma vain lihoo ja äiti Teresa vain laihtui? ja äiti amma elää vain valon energialla ja korkeat itsemurhaluvut äiti amma kultissa

Amma vaatii muilta ehdotonta kohtuullisuutta, mutta on mättänyt itsensä porsaaksi kuusikymppisenä. Kaksin käsin makeaa noihin kiloihin tarvitaan. Länkkärit makoilevat ashramissa rottaisissa, saastaisissa askeettisissa kuppahuoneissa, täti-lihava makaa heidän rahoillaan leveästi. Ja ai niin, kiusaa holtittomasti uskollisimpia, rakastavimpia opetuslapsiaan. Mutta tämähän on tietysti vain ”ansaittua karmaa” - eikä niin?

https://www.amazon.ca/Holy-Hell-Memoir-Devotion-Madness/dp/0989679403

Vierailija
20/32 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyteetön rakkaus ei ole ihmiselle mahdollista. Sellainen kanavoituu vain pyhästä. (Ja ei - Amma ei ole pyytetön eikä pyhä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan