25 vuotta sitten
menin kaverini luokse kysymään häntä leikkimään. Oven avasi hänen äitinsä, joka oli kuumana kesäpäivänä pukenut päällensä kokouimapuvun. Sönkötin jotain. Tuo hetki oli parhaita joita olen kokenut.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hauska tarina.
Seksikäs.
ap
Siis kuinka varhain pikkupojat oikein innostuvat noista asioista? Tätä olen ennenkin ihmetellyt. Tyttönä minua alkoivat tuollaiset jutut kiinnostaa vasta 12-vuotiaana.
Jos olisin tuo nainen niin haluaisin, että tulisit tänne.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka varhain pikkupojat oikein innostuvat noista asioista? Tätä olen ennenkin ihmetellyt. Tyttönä minua alkoivat tuollaiset jutut kiinnostaa vasta 12-vuotiaana.
Olin ehkä tuon ikäinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ehkä tuon ikäinen.
ap
Eli nyt olet pian nelikymppinen ja tuo oli elämäsi parhaita hetkiä? Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ehkä tuon ikäinen.
ap
Eli nyt olet pian nelikymppinen ja tuo oli elämäsi parhaita hetkiä? Säälittävää.
Joo.
ap
AP vois mönkiä kesällä uimarannalle kokemaan hienoja hetkiä, mutta jokin estää. Onko se 300 kg elopainoa?
Pilin voi teipata jesarilla niin keuliminen ei näy uikkarien läpi.
Vierailija kirjoitti:
AP vois mönkiä kesällä uimarannalle kokemaan hienoja hetkiä, mutta jokin estää. Onko se 300 kg elopainoa?
Pilin voi teipata jesarilla niin keuliminen ei näy uikkarien läpi.
Painan 82.
ap
Ja kenen syy, että et uskalla elää? Oma syy.
Ittestä se kiinni on, että päästä elämänsä parhaat hetket taakse. Mulla niitä on päivittäin.
N55
Vierailija kirjoitti:
Ja kenen syy, että et uskalla elää? Oma syy.
Syy on se, että hän muutti pois.
ap
Soita hänelle ja kerro tämä tarina.
Sytyin. Olen tuo nainen ja jos mulle tämän kertoisi niin olisi ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on miehen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on miehen viesti.
Voi olla, mutta luulen, että joku nainenkin voisi kiihottua.
Hauska tarina.