Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mt ongelmainen työtön saa kämpän?

Vierailija
25.05.2020 |

Auttakaa. Olen hakenut mutta en saa. Kunnalla ei ole tarjota minulle asuntoa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
2/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pienillä paikkakunnilla kaupungin vuokrafirma huolii melkein kenet vain. Itse hain asuntoa Oulun lähellä pieneltä paikkakunnalta ja seuraavana aamuna soittivat ja tarjosivat asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pienillä paikkakunnilla kaupungin vuokrafirma huolii melkein kenet vain. Itse hain asuntoa Oulun lähellä pieneltä paikkakunnalta ja seuraavana aamuna soittivat ja tarjosivat asuntoa.

No soitin sinne ja sanottii vaa et ei oo vapautuvia vaikka sanoin et oon asunnoton

Vierailija
4/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla.

Vierailija
5/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaa kerrota terveysongelmista vaa leikitää "aikuista". Toimi mulla.

Vierailija
6/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko olevasi työtön? Itsellä luottotiedot ok ja omat vakuusrahat, mutta vähän mietityttää soittaa mihinkään välitysfirmaan jos alkavat nikotella, ettei ole kämppiä vaikka olisikin.

ERI kuin ap

Vierailija
7/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti asunnoton? Se, että sanoo olevansa asunnoton ei tarkoita, että on.

Vierailija
8/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteilla hyvä ystäväni, suhteilla. Mutta jos niitä suhteita ei ole niin mene metsään, kerää sieltä isoja keppejä ja paljon risuja, rakenna niistä sitten katos/maja (kuten Ihaa) ja mene sen alle nukkumaan.

Vierailija
9/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat mt-onglmalla ja miten se vaikuttaa vuokra-asunnon saantiin? Eihän vuokranantajalle terveystietoja anneta. Jos takoitat juopponarkkitaustaa, useita häätöjä ja luottotietojen menetystä niin älä nimitä niitä mielenterveysongelmaksi leimaten samalla kaikki asiansa hoitavatkin mt-ongelmaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi