Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitava rakastaja koettuna tekee parisuhteeseen sitoutumisesta hankalaa

Vierailija
25.05.2020 |

Minulla on ollut yksi ihan jumalainen, pitkäaikainen seksikumppani. Olen aina pitänyt seksistä mutta tyyppi nosti riman niin uudelle tasolle, että joka ikinen uusi kumppani on ollut pettymys ja seksi heidän kanssaan on ollut niin laimeaa, että mieluummin töllöttäisin tyhjänpäiväistä ohjelmaa telkkarista. Vähän kuin totuttuaan laadukkaisiin suklaakonvehteihin yrittäisi uskotella itselleen sitä, että jäiset banaaninviipaleet imeskeltyinä ovat ihan yhtä hyviä.

Aloitanko loppuelämän mittaisen selibaatin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Kun saa oikeasti jumalaista seksiä, niin sen jälkeen keskinkertainen ei enää tunnu miltään ja on mieluummin kokonaan ilman.

Vierailija
2/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa tuohon. Vaikkei sitä täydellistä partneria koskaan unohda, niin vuosien varrella tulee vastaan lopulta niin mielenkiintoisia ihmisiä, että heidän kanssaan viitsii harrastaa seksiä ja siitä saa jotain iloakin irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset avioitunut sen kanssa?

Vierailija
4/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi täysin oppimiskyvytön? Kun nyt sen riesaksesi jostain kumman syystä otit (miksi ihmeessä, jos on surkea seksissä?) mikset kouluta sitä?

Vierailija
5/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ap:n lähteä reilusti etsimään sitä kumppania seksi edellä? Turha sitä on huonoon yrittää tyytyä ja sängyssä puolisonsa huomioiva mies on yleensä muutenkin huomioiva ja hyvä kumppani.

Vierailija
6/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään Jorma ei kieltäydy Riitta-tädin seksikoulusta. Panta kaulaan ja treeni käyntiin. Harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
7/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnosta, oletko mies vai nainen?

itse olen nainen ja sama kokemus, tämän yhden miehen jälkeen kukaan (tai ainakaan kaksi) ei ole tuntunut enää miltään, eikä ole oikeastaan kiinnostusta edes etsiä samantasoista tai parempaa ja  lopulta kuitenkin pettyä.

Vierailija
8/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uusi täysin oppimiskyvytön? Kun nyt sen riesaksesi jostain kumman syystä otit (miksi ihmeessä, jos on surkea seksissä?) mikset kouluta sitä?

Kenet ap on ottanut riesakseen? Hänhän nimenomaan ei ole parisuhteessa nyt koska ei tuon rakastajan jälkeen pysty?

Ymmärrän sinua hyvin ap. Olin 8v yksin ja tuona aikana harrastin seksiä vain maailman ihanimpana pitämäni rakastajan kanssa. Ajattelin että aivan uskomaton synkka ja miten voi olla niin ihana tyyppi.

Luovuin hänestä koska minulle ei riittänyt enää pelkkä seksi ja vain hetkeä myöhemmin tapasin miehen joka on aivan järjettömän ihana ja vähintään yhtä taitava sängyssä kuin edellinen. Seksi on ihanaa kun molemmat ovat yhtä innoissaan ja sen lisäksi rakastamme toisiamme.

Vierailija
9/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut yksi ihan jumalainen, pitkäaikainen seksikumppani. Olen aina pitänyt seksistä mutta tyyppi nosti riman niin uudelle tasolle, että joka ikinen uusi kumppani on ollut pettymys ja seksi heidän kanssaan on ollut niin laimeaa, että mieluummin töllöttäisin tyhjänpäiväistä ohjelmaa telkkarista. Vähän kuin totuttuaan laadukkaisiin suklaakonvehteihin yrittäisi uskotella itselleen sitä, että jäiset banaaninviipaleet imeskeltyinä ovat ihan yhtä hyviä.

Avaa vähän, mikä teki hänestä niin hyvän? Kiinnostaisi tietää lisää.

Vierailija
10/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielenkiinnosta, oletko mies vai nainen?

itse olen nainen ja sama kokemus, tämän yhden miehen jälkeen kukaan (tai ainakaan kaksi) ei ole tuntunut enää miltään, eikä ole oikeastaan kiinnostusta edes etsiä samantasoista tai parempaa ja  lopulta kuitenkin pettyä.

Olen nainen. Vertailumateriaalia kertynyt n. 20 kpl tätä yhtä ennen ja n. 20 kpl tämän yhden jälkeen. Seksi edellä olen etsimistä yrittänytkin nyt viimeiset pari vuotta. Taitavat miehet ovat tosi harvinaisia.

-ap

Vierailija
11/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kikkeli pelkästään riitä muuhun kuin pissimiseen. Kaikki muu pitää haluta opetella, miehentaimet.

Tyydytetty nainen haluaa seksiä lisää. Tyytymätön panee jalat ristiin ja siinähän kärvistelette sitten. Kysykää iskältä. Iskä tietää. Iskä oli yhtä tyhmä.

Amen. Nainen pitää seksistä siinä, missä mies (yksilölliset erot asia erikseen) mutta mies vaikuttaa olennaisesti siihen, haluaako nainen seksiä vai ei.

Vierailija
12/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut monta jumalaista rakastajaa, joten kannattaa nousta hevon selkään takaisin, kyllä maailmassa nyt on muitakin hyviä nusiskelijoita kuin tuo YKSI kokemasi :D

Vierailija
13/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi täältäkin. Siitä tosin olen onnellinen että kerran elämässä kävi näinkin. Tekee turhaksi kuitenkin jonkun muun tavoittelun. Sinkkuja olimme molemmat ja eri näkemys tulevaisuudesta Nainen vastasi.

Vierailija
14/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vierailija kirjoitti:

Avaa vähän, mikä teki hänestä niin hyvän? Kiinnostaisi tietää lisää.

Vaikea kuvailla, kaikki kohdallaan. Iso, paksu eli lähtökohdat jo ok. Tämän lisäksi mielikuvitusta, aitoa halua saada nainen nauttimaan. Hyvä suutelemaan. Kestävä. Pari tuntia suunnilleen tauotonta orgastista oloa. Siinäpä se.

Vierailija
15/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kikkeli pelkästään riitä muuhun kuin pissimiseen. Kaikki muu pitää haluta opetella, miehentaimet.

Tyydytetty nainen haluaa seksiä lisää. Tyytymätön panee jalat ristiin ja siinähän kärvistelette sitten. Kysykää iskältä. Iskä tietää. Iskä oli yhtä tyhmä.

Järkevin on ottaa normaali Nainen. Ei jatkuvasti seksiä miettivä tapaus. Seksihalut ajamittaa karisevat ja tuosta alkaa ongelmat🙁

Mies52v

Vierailija
16/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on samankaltaisia kokemuksia. Olen saanut huimaa seksiä elämässäni kolme kertaa. Viimeisin kerta oli neljä vuotta sitten. Kyllä sen aina tulee muistamaan, tuollaisia tapauksia tulee niin harvoin vastaan ja sitä on vaikea päästää irti.

Se tunne on ihan uskomaton, kun saa ensi kertaa ihan järkyttävän hyvää seksiä jos on tottunut tavanomaiseen.

Ei siihen auta kuin aika.

Vierailija
17/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut monta jumalaista rakastajaa, joten kannattaa nousta hevon selkään takaisin, kyllä maailmassa nyt on muitakin hyviä nusiskelijoita kuin tuo YKSI kokemasi :D

Monenko hevon selkään pitää jaksaa nousta? Minäkin luulin aikanaan, että olin kohdannut useammankin hyvän. Nyt tiedän, vain yksi hyvä tullut vastaan.

Ap

Vierailija
18/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amen. Nainen pitää seksistä siinä, missä mies (yksilölliset erot asia erikseen) mutta mies vaikuttaa olennaisesti siihen, haluaako nainen seksiä vai ei.

Samoin toisinpäin. Ne kilot, ne kilot.

Vierailija
19/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyisen kanssa on parasta seksiäkin mitä kenekään muun kanssa ni ei tartte muualle haikailla.....

Eilenkin 4 sti saanut...

Vierailija
20/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aseta rimaa turhan korkealla. Huonoon ei tarvitse tyytyä, mutta ihan hyvästä voi saada koulittua täydellisen. Tärkeimpiä ominaisuuksia ovat varmaan se, että on epäitsekäs ja nauttii siitä kun toinen nauttii, ei ole turhan ylpeä (ei suutu kun neuvot tai kerrot mitä haluat).

Koolla voi tietysti olla välia ja että ollaan "yhteensopivia", silläkin kuinka kauan mies kestää. Mutta näissäkin on omat jipponsa tarvittaessa.