Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitava rakastaja koettuna tekee parisuhteeseen sitoutumisesta hankalaa

Vierailija
25.05.2020 |

Minulla on ollut yksi ihan jumalainen, pitkäaikainen seksikumppani. Olen aina pitänyt seksistä mutta tyyppi nosti riman niin uudelle tasolle, että joka ikinen uusi kumppani on ollut pettymys ja seksi heidän kanssaan on ollut niin laimeaa, että mieluummin töllöttäisin tyhjänpäiväistä ohjelmaa telkkarista. Vähän kuin totuttuaan laadukkaisiin suklaakonvehteihin yrittäisi uskotella itselleen sitä, että jäiset banaaninviipaleet imeskeltyinä ovat ihan yhtä hyviä.

Aloitanko loppuelämän mittaisen selibaatin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty samaistumaan tuollaiseen ajatukseen. Mulle seksi on vahvasti kytköksissä rakkauteen tai muihin syvempiin tunteisiin. Eli seksi on hyvää, jos on myös rakkautta. Ei ole seksiä ilman rakkautta. Ehkä jos on koko elämänsä tottunut ajattelemaan seksiä erillisenä nautintona, niin ei osaa enää nauttia siitä yhdessäolosta ja temmeltämisestä oman rakkaan kanssa. Seksistä tulee performanssi eikä luonnollinen osa parisuhdetta.

Sanoisin, että hyvin ahkera deittailu sekä miehillä että naisilla altistaa tuohon. Ei halua enää tyytyä, kun on joskus saanut jotain todella hyvää. Ikävämpi juttu.

Vierailija
22/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut monta jumalaista rakastajaa, joten kannattaa nousta hevon selkään takaisin, kyllä maailmassa nyt on muitakin hyviä nusiskelijoita kuin tuo YKSI kokemasi :D

Monenko hevon selkään pitää jaksaa nousta? Minäkin luulin aikanaan, että olin kohdannut useammankin hyvän. Nyt tiedän, vain yksi hyvä tullut vastaan.

Ap

Miksi et mennyt yhteen sen kanssa, joka jumalaista seksiä antoi? Olisiko siinä pohdinnan paikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: Mene naimisiin sen jumalaisen seksikumppanin kanssa. Niin minäkin tein, entinen rakastajattareni on nykyinen vaimoni.

M38

Vierailija
24/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään Jorma ei kieltäydy Riitta-tädin seksikoulusta. Panta kaulaan ja treeni käyntiin. Harjoitus tekee mestarin.

Todellakin kieltäytyy. Minun ex ei antanut suuseksiä eikä edes sormileikkejä ja kielsi minua käyttämästä omia sormiani. Ainoa asia, joka olisi saanut alapäätäni koskea oli hänen m*na. Onneksi on ex.

Vierailija
25/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletteko itse hyviä sängyssä?

Vai onko kaikki vastuu miehellä...

Vierailija
26/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletteko itse hyviä sängyssä?

Vai onko kaikki vastuu miehellä...

Tämä. Mun kokemuksen mukaan suomalainen nainen ei tule seksissä yhtään vastaan ja on pahimmillaan hyvin passiivinen vaikka itse tekisit mitä. Parhainta seksiä on ollut ulkomaalaisen naisen kanssa.

Vierailija
27/31 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakin siksi kokeilla useampaa miestä, jotta pystyy vertailemaan ja tunnistaa hyvän, kun tulee vastaan. Sen kanssa kannattaa sitten sitoutua. Minäkin menin naimisiin sen parhaan miehen kanssa, seksi on kuitenkin iso osa suhdetta.

Vierailija
28/31 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä aseta rimaa turhan korkealla. Huonoon ei tarvitse tyytyä, mutta ihan hyvästä voi saada koulittua täydellisen. Tärkeimpiä ominaisuuksia ovat varmaan se, että on epäitsekäs ja nauttii siitä kun toinen nauttii, ei ole turhan ylpeä (ei suutu kun neuvot tai kerrot mitä haluat).

Koolla voi tietysti olla välia ja että ollaan "yhteensopivia", silläkin kuinka kauan mies kestää. Mutta näissäkin on omat jipponsa tarvittaessa.

Musta toi ”älä aseta rimaa liian korkealle” on aika jännä. Pitäisikö vain jaksaa seksiä, jota ei tee mieli ja jota ei halua sen harjoittelun ajan? Miten tästä käytännössä selvitään? Kyllä mulle tulee naisena aika tyhmä olo tuntea itseni tarpeiden tyydytysalustaksi. Vähemmästäkin lopahtaa orastava mielenkiinto vastapuolta kohtaan.

Vierailija
29/31 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta uusi samanlaiseksi!

30/31 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut yksi ihan jumalainen, pitkäaikainen seksikumppani. Olen aina pitänyt seksistä mutta tyyppi nosti riman niin uudelle tasolle, että joka ikinen uusi kumppani on ollut pettymys ja seksi heidän kanssaan on ollut niin laimeaa, että mieluummin töllöttäisin tyhjänpäiväistä ohjelmaa telkkarista. Vähän kuin totuttuaan laadukkaisiin suklaakonvehteihin yrittäisi uskotella itselleen sitä, että jäiset banaaninviipaleet imeskeltyinä ovat ihan yhtä hyviä.

Aloitanko loppuelämän mittaisen selibaatin?

Avaa vähän, mikä teki hänestä niin hyvän? Kiinnostaisi tietää lisää.

Vaikea kuvailla, kaikki kohdallaan. Iso, paksu eli lähtökohdat jo ok. Tämän lisäksi mielikuvitusta, aitoa halua saada nainen nauttimaan. Hyvä suutelemaan. Kestävä. Pari tuntia suunnilleen tauotonta orgastista oloa. Siinäpä se.

Jos on vaikea kuvailla, niin veikkaan, että paljon on ollut kiinni siitä, että teillä oli kemiat kohdillaan. Joittenkin kanssa synkkaa, toisten ei.

Vierailija
31/31 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kikkeli pelkästään riitä muuhun kuin pissimiseen. Kaikki muu pitää haluta opetella, miehentaimet.

Tyydytetty nainen haluaa seksiä lisää. Tyytymätön panee jalat ristiin ja siinähän kärvistelette sitten. Kysykää iskältä. Iskä tietää. Iskä oli yhtä tyhmä.

Amen. Nainen pitää seksistä siinä, missä mies (yksilölliset erot asia erikseen) mutta mies vaikuttaa olennaisesti siihen, haluaako nainen seksiä vai ei.

Juuri näin! Totta👍