En tykkää Sofi Oksasen kirjoista
Kommentit (28)
Ne vaativat lukijoiltaan enemmän kuin hertta-sarja.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on Hertta-sarja. Olen akateeminen ja muutaman kirjan lukenut eläessäni, ja Sofin kirjat on sitkeää sössöä. Tekotaiteellista pa skaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, olet älykkö kun luet Oksasta.
Aikanaan kun luin Puhdistusta, taistolaisperheessä kasvanut nainen kysyi lässyttävällä äänellä: "Voi voi, sorrettiinko nyt virolaisia?". Erikoinen asenne.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi näin on.
1
Vieläkö muistatte kun Jussi Alfa Aho servasi Sofi Oksasen?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän tarjoili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän tarjoili?
Puhuivat S*malien rikollisuustilastoista ja työllisyydestä. Mestari löi faktat pöytään ja Sofi möykkäsi päälle.
Ikävä, että Halla-ahon terä on tylsynyt pahasti kymmenessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän tarjoili?
Puhuivat S*malien rikollisuustilastoista ja työllisyydestä. Mestari löi faktat pöytään ja Sofi möykkäsi päälle.
Ikävä, että Halla-ahon terä on tylsynyt pahasti kymmenessä vuodessa.
Jussi on vain laimea versio tästä 2010 mallisesta mestarista. Saiko Soini tosiaan hänen harjattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on Hertta-sarja. Olen akateeminen ja muutaman kirjan lukenut eläessäni, ja Sofin kirjat on sitkeää sössöä. Tekotaiteellista pa skaa.
Nyt on kyllä tähän sanottava, että tekotaiteellisuus on näistä kaukana. Sellaiseen ei olle millään tapaa edes pyritty. Teksti on ajoittain kovastikin karua ja pelkistettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä tähän sanottava, että tekotaiteellisuus on näistä kaukana. Sellaiseen ei olle millään tapaa edes pyritty. Teksti on ajoittain kovastikin karua ja pelkistettyä.
Eli tekotaiteellista shaissea.
Luin yhden Oksasen kirjoista nähdäkseni, miksi hänestä vouhotettiin, ja yksi kirja riittikin. Oksanen kirjoittaa kömpelösti ja poukkoillen kuin keskiverto kasiluokkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tekotaiteellista shaissea.
Joo, ei hertta-sarjaa.
Sofi on median jalustalle nostama kirjailija.
Minua alkoi tökkiä, kun Koirapuistossa puhuttiin laukun vuoresta, kun tarkoitettiin vuoria. Jos myt joku änkyttää, että voi käyttää molempia, niin kuitenkin omalle kielitajulle ei näin sanottu tunnu kauniilta.
En ole lukenut Puhdistusta. Baby doll oli omaan makuun jäätävää kuraa lesbojen sadomaso-mielenterveysongelmakipuiluista. Tulipahan ainakin vassarimaailma tuhdisti tiskiin pervoineen ja panoineen, ja sitten välillä vähän masensikin. Mut eiku menoks taas!
Ei tuolla ainakaan mitään viiltävän syvällistä analyysia ainakaan tavoitettu. Lapsellista mässäilyä ennemmin.
Maistanut en ole, mutta olen koittanut paria lukea, en innostunut niistä. Jäivät kesken.