Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko karenssia jos irtisanoudun burnoutin takia?

Vierailija
24.05.2020 |

Esimieheni on kamala rouskuttaja, joka on rouskuttanut kaikki viisi vuotta niin, että olen burnoutin partaalla. Saikku ei käy, en voisi enää palata takaisin. Haluan jäädä vain kotiin piiloon kaikilta rouskuttajilta!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae uusi työpaikka, ota mitä vain kunhan pääset irti entisestä. Sitten uuden työn ohessa haet kaikessa rauhassa sopivampaa duunia, jos tämä ei ole sellainen. - Pääasia, että säilyy itsenäisyys ja toimeentulo.

Vierailija
22/29 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikuta niin paljon, että työnantaja sanoo lopulta irti vaikka niihin tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin vedoten. Ei tule karenssia. Toinen, että tee työsi, mutta omaan rauhalliseen tahtiin. Kieltäydy ylitöistä, johon on lain suoma oikeus. Pidä lakisääteiset tauot. Käy usein vessassa paskalla. Jos työnantaja sanoo irti, niin rikkoo lakia, tai joutuu käyttämään tuotannollisia ja taloudellisia perusteita. Ei tule karenssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Saikuta kunnes löydät uuden paikan. 

Ja kukas ne ap:n työt sitten tekee? Jo ennestään kuormittuneet työkaveritko?

Jos ihminen ei ole työkykyinen, kuten usein burnoutin kohdalla asia on, niin silloin ei voi tehdä töitä. Työkaverit sitten saikuttaa myös, jos eivät ole työkykyisiä. Luulisi siinä jo sitten työnantajaakin kiinnostavan työhyvinvointi. Mitä sinä et tässä ymmärrä?

Vierailija
24/29 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat saikun jälkeen potkut, niin karenssia ei tule.

Vierailija
25/29 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Saikuta kunnes löydät uuden paikan. 

Ja kukas ne ap:n työt sitten tekee? Jo ennestään kuormittuneet työkaveritko?

Onko se AP:n ongelma?!

Itse burnoutin läpikäyneenä voin sanoa, että VIT*TU PITÄÄ OLLA ITSEKÄS. Sä olet täällä kerran, sun pitää nauttia elämästä. On AP:n pomon ongelma, kuka ne työt tekee. Jos muitakin jää pitkälle saikulle, niin eiköhän se sit kerro jo jotain pomolle...

ARGH.

Vierailija
26/29 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaa ensin tehdä työsuojeluilmoitus AVI:n työsuojeluviranomaiselle. Kun asia sen jälkeen vähän etenee, haet saikkua. Et tietenkään burnoutin takia, vaan unettomuuden, sydämentykytyksen, huonomuistisuuden, keskittymiskyvyttömyyden  ym. fyysisten oireiden vuoksi. Jätä lääkärin pääteltäväksi, että tämä kaikki johtuu siitä, että työpaikka on niin kamala.

Mitä väliä sillä, että et voi palata saikun jälkeen takaisin työhösi?Sinähän haluat muutenkin siitä työstä pois.

Vierailija
27/29 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saikku ei käy? Minä olin muutaman kuukauden saikulla ja lopulta palasin takaisin vanhaan työpaikkaan, ja nyt kaikki asiat ovat hyvin siellä 

Vierailija
28/29 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat saikun jälkeen potkut, niin karenssia ei tule.

Ei tule karenssia vaan parhaassa tapauksessa 2 vuoden palkka korvauksena laittomista potkuista.

Vierailija
29/29 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi saikku ei käy? Minä olin muutaman kuukauden saikulla ja lopulta palasin takaisin vanhaan työpaikkaan, ja nyt kaikki asiat ovat hyvin siellä 

Ja asiat ovat nyt paremmin, kun tajuttiin, että meidät vedettiin ihan loppuun. Olen tosi tyytyväinen, etten lopulta irtisanoitunut vaan otin sen sairausloman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme