Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin tyttöystävä opiskelee jo kahdeksatta vuotta yliopistossa eikä ole vieläkään maisteri

Vierailija
24.05.2020 |

Ja kaveri käy tietenkin töissä ja kustantaa heidän elämänsä. Mulla on vähän sellainen kutina, että nainen käyttää häntä taloudellisesti hyväkseen ja lähtee heti, jos vain joskus saa sen tutkinnon ja pääsee töihin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt uimahallissa yli 10 vuotta, mutta en ole vieläkään uimamaisteri.

Vierailija
2/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka keskittyisit ihan vaan omiin asioihisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tyttöystävä ole töissä? Veikkaan että on, mutta et vain tiedä hänen asioitaan.

Minä olin 10 v "yliopisto-opiskelija", mutta kävin ihan normaaleissa kokopäivätöissä koko ajan.

Vierailija
4/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu naapurinrouva on käynyt salilla kymmenen vuotta eikä lihakset ole yhtään kehittyneet. Pitäisköhän vinkata sille, että siellä kannattaisi treenata.

Vierailija
5/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v opiskelua yleensä selittyy joko samanaikaisella työnteolla tai sitten mielenterveys- tai muilla terveysongelmilla. Itse en toisten elämästä niin paljon tiedä että kehtaisin arvostella.

Vierailija
6/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri lakkaa kaveeraamasta, jos saa tietää, että ihmettelet hänen elämistään jollain keskustelupalstalla.

Hyvin todennäköisesti niillä on paljon parempi seksielämä kuin sinulla - miettisit mieluummin sitä.

Vierailija
7/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kutina on sp-tauti.

Vierailija
8/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin meni yliopisto-opinnot v*tuiksi terveydellisistä syistä. Lopulta suoritin vaan kandin.

Vierailija
9/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on opiskellut noin kauan, hän on töissä ja harrastaa tavoitteellisesti. Kalpenet hänen rinnallaan. Luiki häntä koipien välissä pois.

Vierailija
10/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se tyttöystävä ole töissä? Veikkaan että on, mutta et vain tiedä hänen asioitaan.

Minä olin 10 v "yliopisto-opiskelija", mutta kävin ihan normaaleissa kokopäivätöissä koko ajan.

Ei käynyt ainakaan talvella töissä. Keskittyi kuulemma opintoihinsa. En tiedä saiko kesäksi jonkun työpaikan.

Ap

Vierailija
11/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen ollut 8 vuotta yliopistolla kirjoilla, mutta täysiaikaisesti en ole opiskellut koskaan. Kokoajan myös töissä ja monina vuosina myös kokoaikatöissä. Lisäksi minulla oli isoja terveysongelmia kahtena vuotena (mm. iso leikkaus, josta normaalisti määrättäisiin 6kk sairauslomaa). Harmittaahan se, että en ole tavoiteajassa saanut opintoja valmiiksi, mutta en koe olevani mikään yhteiskunnan elätti, kun kokoajan olen töistäni veroja kuitenkin maksanut. Avomiehen kanssa saatiin näin ostettua asunto lainallakin ja aina olen oman puoliskoni lainasta maksanut. 

Vierailija
12/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vaan AMK.n. Sain opinnot valmiiksi 2,5 vuodessa, mutta olin kirjoilla koko 4,5 v.

Opiskelin yhden iltakurssin per viikko koko ajan.

Nautin opiskelijaeduista ja opiskelu oli edullinen harrastus.

Vierailija
13/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap on tehnyt viimeiset 8 vuotta?

Vierailija
14/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostellut ja kytännyt muita?

Vierailija
15/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellut, valmistunut, käynyt töissä, ottanut asuntolainan, mennyt kihloihin. Mitäs sinä?

Ap

Vierailija
16/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskellut, valmistunut, käynyt töissä, ottanut asuntolainan, mennyt kihloihin. Mitäs sinä?

Ap

Ihan kuule kultatähden ansaitsisit elämäs reissuvihkoon tuosta suorituksesta muuten, mutta selvästi et ole onnellinen, niin jää nyt saamatta. (Onnellinen ihminen ei kyylää ja arvostele muita.)

Vierailija
17/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö! Menetit kaikki opiskelija edut.

Vierailija
18/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan kuule kultatähden ansaitsisit elämäs reissuvihkoon tuosta suorituksesta muuten, mutta selvästi et ole onnellinen, niin jää nyt saamatta. (Onnellinen ihminen ei kyylää ja arvostele muita.)

Täh? Kyllähän sitä nyt kaverinsa puolesta kuuluukin olla vähän huolissaan.

Ap

Vierailija
19/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täh? Kyllähän sitä nyt kaverinsa puolesta kuuluukin olla vähän huolissaan.

Ap

Pahansuopa sä olet etkä huolissasi. Miten kuvittelet kaverisi hyötyvän siitä, että kirjoitat omia käsityksiäsi hänen rakkaimmastaan vauvapalstalle?

Vierailija
20/43 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin näin (no opiskelen 7. vuotta), mutta kustannamme kumpainenkin oman elämisemme. Itsellä keskivaikea masennus sekä hoitamaton ADD (juuri diagnosoitu, nyt saan hoitoa), väkivaltainen parisuhde ym. taustalla, mutta nyt sitten sujuukin paljon viuhemmin ja taidanpa valmistuakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi