Kasvissyöjäminiälle ei kelvannut hernekeitto, jossa oli ihan vähän pekonia
Eikä todella maukas ja raikas loimulohisalaatti. Epäkunnioittavaa käytöstä minusta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniä ylipäänsä suostuu armosta viettåmään kallista aikaansa tylsän anopin kanssa
Kannattaa todellakin panostaa edes kunnolliseen mieleiseen ruokaan, tai vierailut loppuu tykkänäänSe olisikin on oikein mieluisaa, jos poika kävisi jatkossa aina yksin vierailulla. Ei minulle tulisi sitä turhantärkeää naista ikävä.
Ap
Sinä laitoit poikasi valitsemaan puolensa. Oletko varma, että äitin hernekeitto on mieluisampaa pojalle, kuin mitä naisystävällä on tarjota? Enkä viittaa vegaaniruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään miniältä epäkunnioitettavaa, mutta sinulta oli jos tiesit että hän on kasvissyöjä.
En minäkään tarjoa diabeetikko ystävälleni sokeri leivonnaisia. Vähän kunnioitusta jos väleissä haluat pysyä.
Tähän oli ihan pakko antaa palautetta. Diabeetikolle ei ole enää tarve tehdä erikseen sokeritonta leivonnaista. Selitys löytyy diabeetikon omilta sivuilta. Löydä ja etsi tietoa.
Itsellä myös diabetes.
Jos ap olisit halunnut kunnioittaa miniäsi ruokavaliota, olisit keittänyt hernekeiton ilman lihaa, mutt paistanut pekonisiivut rapeiksi musuiksi ja laittanut tarjolle erilliseen kulhoon, josta jokainen olisi voinut lusikoida pekonirouhetta rokkaansa. Mutta mitä sitä nyt yhtä miniää kunnioittamaan, olkoon syömättä, jos ei kelpaa talon ruoka. Ei helkutti.
Itellä ole kans kerran kasvissyöjätär-miniä, mutta päätin etten ala kasvattaan käärmettä povellani. Joten, määräsin poikani heivaamaan miniä-kandinaaitin veks.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin heittänyt niskapers-otteella pellolle moisen piipertäjän!
Mies53
Vitsi, että nauroin tuolle !!
Yks anoppi!
Vierailija kirjoitti:
Itellä ole kans kerran kasvissyöjätär-miniä, mutta päätin etten ala kasvattaan käärmettä povellani. Joten, määräsin poikani heivaamaan miniä-kandinaaitin veks.
Hyvä. Tollasen kans ei pidä ainakaan lisääntyä. Olis kamalaa, jos ei lapsenlapset saisi syödä mummulassa.
Minkälaisessa maaperässä se pekoni kasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diabetes ei oo valinta, vekaanius on. Joten jos ei tarjottu ruoka kelpaa, nii olkoon nälissään.
Tämä. Jos ei yhden kerran voi tehdä poikkeusta niin olkoot.
Ylipäätään en siedä ihmisiä jotka ovat noin fanaattisia jonkun asian suhteen, oli sitten kyseessä uskonto tai ruoka.
Ohis
Niinpä. Lihaa on oltava joka aterialla! Ei poikkeuksia.
Ei tarvi. Tässä juuri kiteytyy tuo asia. Meille on Ihan ok syödä kasviksia, mutta jollekin vegelle on ehdoton nou nou jos kerran pitää tehdä poikkeus ja syödä jotain eläinperäistä. Ja kaiken pitäisi sitten pyöriä sen yhden vegaanin tahdon mukaan.
Onneksi minulla on yksi miniä, joka rakastaa minua ja minun tekemisistä ruoista, eikä valita turhista.
Taidan olla onnellisessa asemassa, kun lukee näitä kirjoituksia.
Kiitos miniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniä ylipäänsä suostuu armosta viettåmään kallista aikaansa tylsän anopin kanssa
Kannattaa todellakin panostaa edes kunnolliseen mieleiseen ruokaan, tai vierailut loppuu tykkänäänSe olisikin on oikein mieluisaa, jos poika kävisi jatkossa aina yksin vierailulla. Ei minulle tulisi sitä turhantärkeää naista ikävä.
ApSinä laitoit poikasi valitsemaan puolensa. Oletko varma, että äitin hernekeitto on mieluisampaa pojalle, kuin mitä naisystävällä on tarjota? Enkä viittaa vegaaniruokaan.
Myös lihaasyöviltä ja elämään rennosti suhtautuvilta naisilta löytyy pinppi.
Sitähän sää tarkoitit.
Kasvissyöjät ovat itsekkäintä porukkaa mitä tiedän. Ei minkäänlaisia käytöstapoja, vaahdotaan vaan omaa näkemystä. Ruokaa ei kunnioiteta vaan nirsoillaan ja nakellaan niskoja.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin sekasyöjän hernekeittoon laittaisi "vähän koiraa". Mut joo, menin huonoon provoon. Tyhmää.
Sillä erotuksella, että sekasyöjä söisi koiraa muitta mutkitta. Ei ole lihaa karvoihin katsominen.
Kai olette kaikki pekoninnassuttajat onnitelleet itseänne taannoisista kakaroiden narkolepsia sairastumista :) <3 <3 <3 Sekä myös nykyisistä peruuntuneista rippijuhlista, ala-asteen päättäjäisissä, firmojenne talousvaikeuksista, isovanhempien eristyksestä :) :) :)))) <3 <3 Kaikki maailmanlaajuisen lihanmässytyksen ansioita :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin sekasyöjän hernekeittoon laittaisi "vähän koiraa". Mut joo, menin huonoon provoon. Tyhmää.
Sillä erotuksella, että sekasyöjä söisi koiraa muitta mutkitta. Ei ole lihaa karvoihin katsominen.
Kiinassa olen syönyt, ei sen kummemmalta maistunut mutta jos haluat lah-data rakkaan Mustisi ja tehdä keittoa niin ok mulle edelleen.
Kasvissyöjät moralisoivat miten on eettisesti väärin kasvattaa karjaa ja sitten tappaa ne ruoaksi. Mutta porkkapenkin harvennus on taas eettisesti oikein. Ihme jeesustelua kasvissyöjiltä.
"Myös elämään rennosti suhtautuvilta naisilta löytyy pinppi", LOL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kyllä aika monta sekasyöjää, jotka eivät söisi koiraa. Hiton tekopyhää.
Miksi tiukkapipo kasvisruokailija ei tuo itse omia ruokia tulleessaan jonkun mökille tai kyläileen. Miksi häntä pitää aina kunniottaa ja emännän tai anopin valmistaa juuri häntä varten erikseen jotain täytettyjä paprikoita, herkkusienisoosi, kasviskääryleitä, kasvispalleroita, omat salaatit, joissa ei missään nimessä ole soijaa yms. Ihan mahdoton olla ihanneanoppi tuollaiselle miniälle.
Tuokaa omat eväät mukaan vaikeat miniät.
Kasvissyöjän mikrobitasapaino ruoansulatuselimistössä voi mennä sekaisin , jos siellä ja täällä suostuu tarjottuun ihan vain kohteliaisuudesta. Puhumattakaan asiaan liittyvistä periaatteista. Mitä siinä tarjoaja menettää jos vieras ei syö? Ap kokee kuin hänet olisi torjuttu anoppina, ja varmaan onkin...