Kasvissyöjäminiälle ei kelvannut hernekeitto, jossa oli ihan vähän pekonia
Eikä todella maukas ja raikas loimulohisalaatti. Epäkunnioittavaa käytöstä minusta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Nämä kasvissyönti/vegaaniprovot oli tosi väsyneitä jo kymmenen vuotta sitten, olisko mitenkään mahdollista yrittää keksiä vähän tuoreempaa aihetta?
Esim. "Miniäni syötti minulle viekkaudella ja vääryydellä kasvisruokaa! Aito Suomalainen Hetero tarvitsee lihaa joka aterialla, muuten kikkeli putoaa, vagina kuihtuu ja ihminen muuttuu huteroseksuaaliksi ja joksikin ihme hihhuliksi!"
Vaikka tää näyttää provolta, niin esim. mulla
oli just tämmönen vähäjärkinen anoppi.
Heikkolahjaisen ihmisen kanssa kaikki on tosi vaikeaa, kun siihen yhdistyy vielä ilkeys ja typeryys.
Puistattaa vieläkin.
Provohan toki olet, mutta kuulostat anopiltani, jolla on pakkomielle lytätä kasvissyöjiä.
Minä en itse edes ole vegaani, mutta anoppi on niin päättänyt. Syön hänen mielestään pelkkää "pupun ruokaa" .
Ruokavalioni kuuluu paljon vihanneksia ja hedelmiä, mutta myös kalaa ja kanaa . Punaista lihaa vältän terveyssyistä ja tämä tekee minusta ruohoa mussuttavan hienohelman.
Anoppi itse syö vain eineksiä, ei koskaan mitään vihreää.
Ja periaatesyistä. Kun ei pupunruoalla pärjää.
Sitten v*ttuillaan ja päivitellään isoon ääneen sitä miten tuo miniä on niin heikossa kunnossa kun ei suostu syömään lihaa.
Todellisuudessa olen tosi hyvässä kunnossa, toisin kuin makkaraa ja kaljaa puhuttava anoppi.
Pointtini on se, että annetaanhan kaikkien syödä mitä tahtovat. Junttimaista puuttua toisten syömiseen.
Muutenkaan et voi ikinä et voi tietää mitä sielä taustalla on.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa seuraavan kerran heiniä pihalta. Nirppanokka.
Miniä on vain onnellinen jos ei tartte tuhlata aikaansa anoppiin. Joten hän voi kattaa pöytäänsä vaikka kakkakikkareita ja syödä ne keskenään.
Enenmän ihmetyttää, jos joku luulee pekonin ja kalan olevan kasvista.
Vierailija kirjoitti:
Enenmän ihmetyttää, jos joku luulee pekonin ja kalan olevan kasvista.
Tiesitkö, että monet kasvissyöjät syövät muutakin kuin kasviksia?
Diabetes ei oo valinta, vekaanius on. Joten jos ei tarjottu ruoka kelpaa, nii olkoon nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniä on vain onnellinen jos ei tartte tuhlata aikaansa anoppiin. Joten hän voi kattaa pöytäänsä vaikka kakkakikkareita ja syödä ne keskenään.
No kait ne kakkakikkareetki menee niitten heinien kans.
Minä olisin heittänyt niskapers-otteella pellolle moisen piipertäjän!
Mies53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniä kattaa itelleen kakkakikkareita :D
Niin siinä käy, kun vanhemmat on sisaruksia. Tulee outoja lieveilmiöitä, kuten harha maailman pelastamisesta syömättömyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Diabetes ei oo valinta, vekaanius on. Joten jos ei tarjottu ruoka kelpaa, nii olkoon nälissään.
Tämä. Jos ei yhden kerran voi tehdä poikkeusta niin olkoot.
Ylipäätään en siedä ihmisiä jotka ovat noin fanaattisia jonkun asian suhteen, oli sitten kyseessä uskonto tai ruoka.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin heittänyt niskapers-otteella pellolle moisen piipertäjän!
Mies53
Ihan varmasti olisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään en siedä ihmisiä jotka ovat noin fanaattisia jonkun asian suhteen, oli sitten kyseessä uskonto tai ruoka.
Ohis
Vegaani voi myös tehdä poikkeuksen ja syödä tarjotun ruuan ja olla hiljaa. Miks aina toisten pitää joustaa ja toisten ei?
Miniä ylipäänsä suostuu armosta viettåmään kallista aikaansa tylsän anopin kanssa
Kannattaa todellakin panostaa edes kunnolliseen mieleiseen ruokaan, tai vierailut loppuu tykkänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Niinpä. Lihaa on oltava joka aterialla! Ei poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miniä ylipäänsä suostuu armosta viettåmään kallista aikaansa tylsän anopin kanssa
Kannattaa todellakin panostaa edes kunnolliseen mieleiseen ruokaan, tai vierailut loppuu tykkänään
Se olisikin on oikein mieluisaa, jos poika kävisi jatkossa aina yksin vierailulla. Ei minulle tulisi sitä turhantärkeää naista ikävä.
Ap
Kaikki vaivannäkö ihan turhaan hienopierun takia.
Eipä ole tervetullut enää sekään vieras, joka vaati saada syödä astioista, jotka ei ole koskettaneet lihaan. Ei auta vaikka on tiskattu. Jukoliste, pitäskö häntä varten ostaa erilliset lautaset ja aterimet.
Salaatissahan ei edes ollut lihaa, vaan kalaa. Tosi hyvää salaattia olikin.
Ap