Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen ihanaa naista, mutta hän huomauttelee hoikkuudestani

Vierailija
24.05.2020 |

Olen hieman hoikka, en alipainoinen kuitenkaan. Hän on perus laihaläski itse. Meillä on todella kivaa yhdessä ja ei koskaan sano ilkeästi mistään ja on muuten fiksu ja ihana. Mutta syömisistäni, urheilusta ja hiustenleikkuusta huomauttaa, esim. "muru, etkö oo taas syönyt juuri mitään kokopäivänä, ei tuolleen lihakset kasva", ja että "voisitsä leikkaa tollasen hiusmallin niin näyttäisit miehekkäämmältä ja lihaksikkaammalta", ja jos yritän kaupasta ostaa sipsiä ja viettää Netflix-iltaa, niin hän sanoo, että "eihän sun mun kanssa tarvii istua Netflixii tuijottamassa ja sipsuu syömässä, muistatko huomenna olis siellä salilla se opastuspäivä, jonka bongasin". Ja muuta tuollaista. Hän tekee paljon ruokaa ja päättää, mitä ostetaan, ja etsii saliohjelmia ja syöttää mulle lihaksenkasvatusruokia. Emme ole enää ihan nuoria, joten toisaalta hyvä, mutta tietysti vähän ärsyttää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut hieman muunnellusti tuollaista. Nainen  paheksui ystävättärilleen miesystävänsä hihattomia t-paitoja, koska mies ei ollut riittävän lihaksikas!

Vierailija
22/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen nainen ole ihana. Kannattaa alkaa etsiskellä parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi