Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen ihanaa naista, mutta hän huomauttelee hoikkuudestani

Vierailija
24.05.2020 |

Olen hieman hoikka, en alipainoinen kuitenkaan. Hän on perus laihaläski itse. Meillä on todella kivaa yhdessä ja ei koskaan sano ilkeästi mistään ja on muuten fiksu ja ihana. Mutta syömisistäni, urheilusta ja hiustenleikkuusta huomauttaa, esim. "muru, etkö oo taas syönyt juuri mitään kokopäivänä, ei tuolleen lihakset kasva", ja että "voisitsä leikkaa tollasen hiusmallin niin näyttäisit miehekkäämmältä ja lihaksikkaammalta", ja jos yritän kaupasta ostaa sipsiä ja viettää Netflix-iltaa, niin hän sanoo, että "eihän sun mun kanssa tarvii istua Netflixii tuijottamassa ja sipsuu syömässä, muistatko huomenna olis siellä salilla se opastuspäivä, jonka bongasin". Ja muuta tuollaista. Hän tekee paljon ruokaa ja päättää, mitä ostetaan, ja etsii saliohjelmia ja syöttää mulle lihaksenkasvatusruokia. Emme ole enää ihan nuoria, joten toisaalta hyvä, mutta tietysti vähän ärsyttää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow some balls.

Vierailija
2/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grow some balls.

Tällaisessa käytöksessä ei siis ole mitään väärää? Näin kuuluu kumppania kohdella suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka tuota suhdetta. Suahan nälvitään! Toi sama koskee yleensä monia naisia (et mies nälvii pulleudesta) ja sekin on henkistä väkivaltaa.

Toi huomauttelu voi pahentua tulevaisuudessa. Sinuna etsisin suhteen, jossa sua arvostetaan sellaisena kuin olet.

Vierailija
5/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sitten kopsasit yhden naisen tekemän aloituksen ja väänsit sen toisinpäin. Keksipä joskus jotain omaa.

Vierailija
6/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies mutta...-ketjun innottama provohan tämä, mutta tottahan se on, että 80% naisista nälvii miehiään, eivät vain huomaa sitä itse.

Vierailija
7/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tekemät aloitukset ovat elävästä elämästä ja miesten tekemät provoja.

Vierailija
8/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka tuota suhdetta. Suahan nälvitään! Toi sama koskee yleensä monia naisia (et mies nälvii pulleudesta) ja sekin on henkistä väkivaltaa.

Toi huomauttelu voi pahentua tulevaisuudessa. Sinuna etsisin suhteen, jossa sua arvostetaan sellaisena kuin olet.

Minusta tämä kyllä koskee monia miestenkin suhteita. Miehet ei vaan kerro loukkaantuvansa tästä kuten minä nyt kerroin, kun tuntuu ettei minun kuuluisi kuunnella naiseni huomauttelua jatkuvasti.

Vierailija
9/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grow some balls.

Tällaisessa käytöksessä ei siis ole mitään väärää? Näin kuuluu kumppania kohdella suhteessa?

Ei kuulu. Vaihda naista.

Vierailija
10/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö tähän provoon.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3768323/tapailen-ihanaa-miesta-mutta-ha…

En tiedä mikä tuo aloitus on, olisko joku copycat liikkellä. Joka tapauksessa, vaikuttaa että siellä ketjussa mielipide on, ettei tällaista huomauttelua pidä sietää edes yhtä kertaa. Onko nyt niin, että minun miehenä pitää sietää jatkuvasti tällaista ilkeyttä, mutta naisten ei tarvitse?

Vierailija
11/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä kyllä koskee monia miestenkin suhteita. Miehet ei vaan kerro loukkaantuvansa tästä kuten minä nyt kerroin, kun tuntuu ettei minun kuuluisi kuunnella naiseni huomauttelua jatkuvasti.

Et ole vielä oppinut palstan naisten kaksoisstandardeja.

Vierailija
12/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä tuo aloitus on, olisko joku copycat liikkellä. Joka tapauksessa, vaikuttaa että siellä ketjussa mielipide on, ettei tällaista huomauttelua pidä sietää edes yhtä kertaa. Onko nyt niin, että minun miehenä pitää sietää jatkuvasti tällaista ilkeyttä, mutta naisten ei tarvitse?

Miehen täytyy sietää naisen huomauttelut. Tähän on totuttu aikojen alusta.

Jos huomauttelet naisellesi, varaa ainakin käsiraha vuokra-asuntoon.Mies ei huomauttelemalla pitkälle pötki.

Vierailija
13/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy sietää naisen huomauttelut. Tähän on totuttu aikojen alusta.

Jos huomauttelet naisellesi, varaa ainakin käsiraha vuokra-asuntoon.Mies ei huomauttelemalla pitkälle pötki.

Sellaiset kaksoisstandardit sieltä

Vierailija
14/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palstan miesasiamiehet on säälittäviä. Yksinkertaisesti.

Eli kun nainen kirjoittaa kumppanin ikävästä käytöksestä, niin se on tarpeellinen hätähuuto rikollisen miehen tekosista, ja kun mies kirjoittaa kumppanin ikävästä käytöksestä, niin se on säälittävää.

Vierailija
15/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se lehmä

Vierailija
16/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin aloitus olisi mennyt ihan täydestä, jos aloittaja olisi viitsinyt hieman muutella kirjoitustyyliä ja sanoja. Pitäisi käyttää pikkuisen enemmän vaivaa, jos tahtoo onnistua.

Vierailija
17/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin aloitus olisi mennyt ihan täydestä, jos aloittaja olisi viitsinyt hieman muutella kirjoitustyyliä ja sanoja. Pitäisi käyttää pikkuisen enemmän vaivaa, jos tahtoo onnistua.

Tapanani ei ole kertoa muunneltua totuutta. En sitä tehnyt myöskään tässä ketjussa. Tämä on tosikertomus parisuhteesta.

ap

Vierailija
18/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Neiti Laihaläski treenaa itse ja hanki niitä lihaksia? Narsisti, joka on sokea omalle peilikuvalleen?

Vierailija
19/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sinut hellään huomaani ja kohtelisin paremmin. Jos vaan lupaat, että olet minulle myös kiltti ja hellä :3

-nainen

Vierailija
20/22 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies mutta...-ketjun innottama provohan tämä, mutta tottahan se on, että 80% naisista nälvii miehiään, eivät vain huomaa sitä itse.

Jep ja jep molempiin mitä huomaat. Mä olen 180 pitkä ja enimmilläni olen painanut 84-85 kg. Tein jonkin aikaa melko fyysistä hommaa niin kiloja karisi ihan laihduttamatta. Siitä sanoi niin että toisinpäin sanottuna olisi suuttunut. Sanoinkin että taidat olla pikkuisen kateellinen?

Naisilla tuntuu olevan omasta mielestään oikeus huomautella miehen ulkomuodosta. Auta armias jos naiselle huomautat että on tainut kertyä parit kilot lisää. Suuttumus on taattu ja piparin saat unohtaa. Lisäksi sanomistasi käytetään sinua vastaan vielä vuosiakin myöhemmin jos tulee riitaa mistä tahansa asiasta.

Nainen muistaa aina ja ikuisesti kaiken minkä uskoo olevan hänestä pahasti tai omasta mielestään ilkeästi sanottu. Tietenkin onhan se varmasti ärsyttävää kun yrittää monta vuotta laihtua ilman onnistumista. Sitten toinen tuosta vain tiputtaa kuin ohimennen puolessa vuodessa 8 kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan