Naisen takamuksen tuijottaminen kesällä
Aurinkolasit silmillä voi tuijottaa naisen pullottavaa takamusta, ilman että kukaan huomaa.
Kiihoitun salaa 😍
Kommentit (13)
Itse katselen ihan vain internetin välityksellä hyväpeppuista suosikkiani... Ei tarvitse olla ulkona hyttysten syötävänä, voi olla alasti ja vaikkapa onanoida jos mieli tekee.
Häirintää, ja vaikka et tuijottelisi, ajattelisit kuitenkin. Kaksinverroin häirintää. #tuijottelu
Vierailija kirjoitti:
Itse katselren ronskisti ilman laseja. Jotenkin mukava nähdä kun nuori tyttö vähän kiusaantuu ja punastelee. Tykkää kuitenkin. ;)
Timppa48
Kuulostaa pedofiiliseltä touhulta. Kannattaa kuitenkin pysyttäytyä naisissa tai hakeutua hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katselren ronskisti ilman laseja. Jotenkin mukava nähdä kun nuori tyttö vähän kiusaantuu ja punastelee. Tykkää kuitenkin. ;)
Timppa48
Kuulostaa pedofiiliseltä touhulta. Kannattaa kuitenkin pysyttäytyä naisissa tai hakeutua hoitoon.
Katselen vain ja ainoastaan yli 16,0001v tyttöjä...
Timppa48
Vierailija kirjoitti:
Timppa48
Luulen että Timppa ei nyt kuitenkaan ole mies.
Sama miesvihaaja provoaa jälleen.
Katselen naisten kamelinvarpaita salaa aurinkolasieni suojista. Ihanat vakoset ja pullottavat pimpsposket. Aurinkolasieni suojista kuin salainen agentti.
T: Hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Itse katselen ihan vain internetin välityksellä hyväpeppuista suosikkiani... Ei tarvitse olla ulkona hyttysten syötävänä, voi olla alasti ja vaikkapa onanoida jos mieli tekee.
Ehkä kesällä voisin korkeintaan illan pimeydessä hiipiä mökilleen tutkiskelmaan atmosfäärejä ja katselemaan jos tuo hieman alastonuiskentelisi.Koiransa sain jo opetettua olemaan kiltisti ollan kavereita se on tuo toisen koiran tuoksu niin vastustamaton ja pienet herkkupalat...
Aika sama kiihottuvatko. Saan vain itse kicksit vallantunteesta, ooo-oooh!!!
Vierailija kirjoitti:
Ne vaan tykkää siitä
Sen takia ne p.erseitään esittelee.
En sanoisi ulkona liikkumista perseen esittelyksi. Suurin osa meistä käy ulkona ihan muista syistä, ig:n peppumisukat ovat tietenkin asia erikseen.
Tänään oli pullukka mimmi jättänyt housut kotiin kun lähti pihalle lenkille. Siinä oli tiiraamista!
Saa tuijottaa jos haluaa. Minäkin tiirailen hyvännäköisiä miehiä aurinkolasien suojassa.