Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin kaikki valmista vauvaa varten?

Vierailija
30.07.2008 |

Itsellä nyt rv 32 ja pientä hienosäätöä ja pikkuhankintoja vailla. Melkin kaikki vaatteet on pesty ja tavarat koottu.

Taidan olla hieman aikaisessa, mites muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ajoissa! Mä rv:lla 27 ja hankittiin viime viikolla vaunut kun alennuksesta saatiin, muuten oltais varmaan ne ostettu kans myöhemmin. Vaatteita mulla on jo aika paljon, mutta se ei ole omaa ansiota vaan siskon, joka antoi mulle kaikki vanhansa. Siinäpä se sitten. Mä en edes tiedä mitä pitäisi vielä hankkia, sänkyä ollaan ostamassa ja jonkinlaista lipastoa vauvan vaatteille ja hoitopöydän korvikkeeksi. Ai niin ja äiti antoi lahjaksi vauvalle pyyhkeen :) Mitä sä oot hankkinut?

Vierailija
2/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaessani että joskus viikoilla 37-38 vois olla suht valmiina kaikki. Vauva syntyikin viikolla 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole yhtään viisastunut tämän kakkosen kanssa. Nyt menossa rv38, ja toki kaikki esikon tavarat ovat olemassa, mutta esim. vaunut/turvaistuin ovat vielä mummulassa säilössä. Toisaalta, en stressaa nyt yhtään niin paljon kuin ensimmäisen kanssa, tiedän, ettei kaupat sulkeudu synnytyksen jälkeen, eikä mitään niin akuuttia puutu, etteikö me selvittäisi, vaikka vauva päättäisi tulla juuri nyt. Ja jos jotain puuttuisi, minulla on lukuisia ystäviä (ja mies) joka sen puuttuvan voisi sitten hakea. =)

Vierailija
4/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki onvalmiina, laioin just nyt kesälomalla kaiken kuntoon.

Oli helppoa, kun tämä lapsi on kolmas ja kahden vanhemman kaikki tavarat oli varastossa valmiina odottamassa. En ole koskaan - onneksi - jättänyt valmisteluja viimetippaan, koska olen ollut tosi kipeä supistuksista tai muuten vaan tukalasta olosta rv 35 lähtien.

Vierailija
5/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen hankkinut

- pinnasänky, siihen peitto, lakanoita, pinnan suojukset, mobile, patja

- hoitopöytä + siihen alusta

- sitteri

- turvakaukalo

- imetysliivit

- yhdistelmävaunut

- äitiyspakkaus

- jonkin verran vaatteita

- amme + jalat siihen

- tutteja muutama

- harsoliinoja

Nyt puuttuisi vielä rintapumppu, yksi tuttipullo, imetystyyny ja jotain muuta pientä (keittis-tippoja, rasvaa ym.).

Onko vinkkejä mitä muuta puuttuu?

Tähän aikaisuuteen on vaikuttanut paljon se, että anoppi on hankkinut meille PALJON tavaraa heti raskaudesta kuultuaan, eli rv 13 asti. :)

ap

Vierailija
6/6 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippoja, kertakäyttöisiä liivinsuojukisa, maxi terveyssiteitä jälkivuotoon monta pakettia, perunajauhoa vauvan pepulle, punaista Bepanthenia nännihaavoihin ja vauvan pepulle, sinkkivoidetta vauvalle, tuttiketju, pari purkkia korviketta ihan kaiken varalta.

Kolmen lapsen kokemuksella en ostaisi etukäteen rintapumppua ja imetystyynyä. Mä olen imettänyt lapseni 1,5 vuotiaaksi ilman imetystyynyjä ja pumppuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan