Aino-jätskien sairaat pakkaukset
Jonkun savuavan nokikasan päällä jäätelönökäre? Tulee ihan huono olo kun katsoo niitä kansia
Kommentit (70)
Tietääkö kukaan tätä mainoksen naista?
https://cocoa.fi/work/aino-loyda-luonnonvoimasi/
On niin kaunis.
Rasiat ovat parhaita marjojen pakastukseen,minulla niitä on 1000kpl.Rasia mukaan metsään saa mustikat,puolukat kerättyä suoraan niihin ja nips naps kansi päälle kun rasia täys,ja kotona suoraan pakkaseen.Mutta sen minä sanon ,että kun jätskin ostaa niin se kansi on kamalan vaikee saada auki,kun minulla nivel reuma niin ei tuu välillä mitään että sen kannen saa auki.Laitoina asiakas palautetta sinne tehtaalle että muutravat systeemiä paremmaksi että kannen saa helpommin auki
Äitini valitti että jokainen maku on lakritsaa, luin sitten hänelle ääneen ne makujen nimet.
Lakujäätelöltähän ne kaikki näyttää!
Kyllä on pienet murheet ap:lla.. 🙉 Hae pirkan puolalaista jäätelöä jos olos helpottaa.
Aino-jäätelöä parempaa ei suomesta löydy, ihan ehdotottomasti parasta ja laadukkainta! Itse en ole moiseen kanteen edes kiinnittänyt huomiota kun sisältö on niin taivaallisen hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Äitini valitti että jokainen maku on lakritsaa, luin sitten hänelle ääneen ne makujen nimet.
Lakujäätelöltähän ne kaikki näyttää!
Suosittelen teille sekä silmälääkäriä, että erityisesti erikoislääkärin tarkastusta kun makuaisti hävinnyt. Korona?
Litukasta varmaan löytynee teille jädeä joka ei ole pilattu maulla eikä hinnalla..
En oo ees kattonu.
Mua ärsyttää pikemminkin se että laktoosittomille pitää tehdä aina karseimmat maut. Esim. haluaisin ihan vaan suklaajäätelöä mutta ei! Sen pitää olla aina jotain marjaunelmaa! Silloinkin kun siinä on suklaata.
Jopa kotijäätelöllä ym aina vaihtoehdot joku tyyliin mustikka! Koska onhan se nyt ihan mahdotonta tehdä kunnon suklaajäätelö tai mikä tahansa jäätelö laktoosittomana....... tai kun kyllähän laktoosittomille kelpaa vaikka pahvinmakuinen jätski. Eikö?
Parasta tässä on se että kaikenmaailman Suomessakin pyörivät jätskiyritykset kehittelee koko ajan tavallisia kesän uutuus-jätskejä, joita laktoosittomat voi vaan ihailla kaupassa ohi kulkiessaan. :D
T.67
Tykkään Aino jädestä ja en katso niin tarkkaan, sen kyllä mitä makua on.
Erikoista että nykyään kun pakkauksista pitäisi suunnitella erottuvampia, niin Ainon pakkaukset muutettiin hämmentäviksi. Varmasti moni vanhus ja näkövammainen kokee nuo vaikeiksi, kun itsekin melko hyvällä näöllä joudun katsomaan tarkasti.
No onhan nuo nyt kieltämättä vähän omistuisia valintoja kuviksi, mutta en kyläl mitään sairasta noissa näe. Aika omituinen sanavalinta, vai haluatko ap itse avata, mikä noissa nyt nimenomaan mielestäsi on sairasta.