Aino-jätskien sairaat pakkaukset
Jonkun savuavan nokikasan päällä jäätelönökäre? Tulee ihan huono olo kun katsoo niitä kansia
Kommentit (70)
Aino on pahaa. Maut aina jotain "karviaismarja-käpy-nokkonen", ja vaikka makuyhdistelmä sinänsä ok, esim mustikkapiirakka, niin se paha ainomaku puskee silti, ja tv mainokset rasittavan tylsiä. Kiitos, olen halunnut sanoa tämän.
Jospa tuo hiili onkin heroiinia, mustaa heroiinia. OmG!
Mä olen pettynyt Ainoihin, ennen oli sellainen kuin Mövenpick jolla oli valtavan hyvä Vaahterasiirappi-saksanpähkinä-jäätelö. Valion versio on täysin vesitetty, siellä pähkinämuru etsii kaveria...samoin Rommi-rusinassa on rusinat ja rommi vähissä...Miksei tehdä HERKKU-jäätelöitä? Ei niitä joka paivä syödä.
Ainon mainokset on myös ankeita, tulee vilu kun harpotaan jossain sumuisessa pöpelikössä.
Ihana kalevalainen tunnelma kuten niissä TV-mainos spiikeissä.
Miksi jäätelöä paistetaan hiilloksella?
Itsekin luulin kuvasta, että on lakritsijäätelöä.
Minusta nuo on tyylikkäitä. Mutta, sekoittaa todellakin salmiakkiin tai lakritsiin. Olin pettynyt, kun ei ollutkaan kumpaakaa.
Sinappia päälle. Joku erikoinen kausimaku toi grillimakkaran makuinen?
Vierailija kirjoitti:
Ihana kalevalainen tunnelma kuten niissä TV-mainos spiikeissä.
Takavuosina suomalaiset jäätelömerkit myytiin ulkomaille, mm. Nestle. Nyt brändeillä korostetaan valheellisesti suomalaisuutta,
Minä luulin seonneeni kun joka maku oli lakritsaa, kunnes äkkäsin.
Huononäköinen isäni oli pahalla päällä, kun luuli saavansa lakritsijäätelöä ja olin jokin marjaisa...
Samaa mieltä, että Aino-jäätelöiden laatu on tullut alaspäin. Ne ovat muuten kansainvälisen Fronerin valmistamia nykyisin, samoin kuin Pingviinit eli ei Valion.
Valio palasi jädeihin 2018 Fabriikki jädeillä.
Kuvastaako tuo pakkaus jotenkin sitä, että kun olet ensin syönyt jäden, niin sitten tarvitset hiiltä kyytipojaksi.
Aino-jäätelöissä olisi paljon kivoja makuja, mutta nykyään niihin purkkeihin päin ei tule edes vilkaistua, sillä Ainoissa on tosi harvassa vähälaktoosiset tai laktoosittomat vaihtoehdot. Mutta siis mikähän idea on oikeasti ollut tuolla hiilellä lähes joka purkissa?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pettynyt Ainoihin, ennen oli sellainen kuin Mövenpick jolla oli valtavan hyvä Vaahterasiirappi-saksanpähkinä-jäätelö. Valion versio on täysin vesitetty, siellä pähkinämuru etsii kaveria...samoin Rommi-rusinassa on rusinat ja rommi vähissä...Miksei tehdä HERKKU-jäätelöitä? Ei niitä joka paivä syödä.
Ainon mainokset on myös ankeita, tulee vilu kun harpotaan jossain sumuisessa pöpelikössä.
Oi, tota mövenpickiä on ikävä! Jos hyvää rommirusinaa kaipaat, suosittelen Lidlin versiota, siinä maistuu täyteläisesti rommi ja rusinoissa ei olla pihistelty.
Erittäin huono pakkaussuunnittelu. Tuohan näyttää aivan siltä, kuin sisältäisi lakritsaa. Kuka on voinut tehdä näin suuren mokan? Rakastan lakristajäätelöä, joten olisipa pettymys kun onkin tavallista jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Aino-jäätelöissä olisi paljon kivoja makuja, mutta nykyään niihin purkkeihin päin ei tule edes vilkaistua, sillä Ainoissa on tosi harvassa vähälaktoosiset tai laktoosittomat vaihtoehdot. Mutta siis mikähän idea on oikeasti ollut tuolla hiilellä lähes joka purkissa?
Outo havainto, kun mun mielestä ihan kaikissa jäätelömerkeissä, myös ainoissa, kaikki parhaat on laktoosittomia. Pätee myös jugurtteihin. Laktoosilliset on syrjäytetty täysin tuotekehittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Esim tää
https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/6430064400777
nyt en kyllä ymmärrä mikä tuon hiilen idea tuossa on?
Jäätelö on kyllä ok ja mainoskin vaikken sitten tiedäkään miten se jätski säilyy hyvänä metsäretkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo havainto, kun mun mielestä ihan kaikissa jäätelömerkeissä, myös ainoissa, kaikki parhaat on laktoosittomia. Pätee myös jugurtteihin. Laktoosilliset on syrjäytetty täysin tuotekehittelyssä.
Ainolla näyttää olevan 6 laktoositonta jäätelöä, joista voisin ostaa kolmea (jätin kaurajäätelöt huomoimatta tässä). Suurin osa sisältää laktoosia ja näissä on myös useampikin hyvä makuyhdistelmä, paljon enemmän kuin laktoosittomissa.
lopettivat minttusuklaan, se oli niiiin hyv ää....
Kaikki on lakritsia nyt :D
Todella tylsät pakkaukset kyllä. Telkkarimainos tosin on munkin mielestä hyvä ja se mainoksen nainen nätti.