Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset viestit "ilmiannat asiattomiksi" täällä?

Vierailija
24.05.2020 |

Siis jos on aloitusviesti. Tuntuu että kaikista parhaimmat keskustelunaiheet poistetaan ihan turhaan ja juuri silloin kun mennään ihan asiaan. Mielipiteitä on erilaisia, miksei niitä saa ilmaista täällä?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki!

Vierailija
22/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitkä ei miellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on erilaisia ihmisiä niin miksi pitää vastaan asetella miehet ja naiset.

Eikö voitais elää harmoniassa?

Jos on katkera joillekin niin ei se tuntemattomille päänaukominen auta vaan se tulehduttaa välejä entisestään.

Vierailija
24/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatan vain väkivaltaisuutta, rasismia tai seksuaalisia perversioita sisältävät ketjut.

Vierailija
25/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset viestit joiden kanssa olen eri mieltä.

Vierailija
26/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten syrjäytymistä käsittelevät, koska ne eivät vaan kuulu tänne. Ne myös luisuu helposti naisten ongelmien vähättelyyn.

Vierailija
27/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistiset viestit.

Tuo sana on jo niin kulunut. Sita kayttaa vain silakat ja vasemmistohorhot.

Vierailija
28/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistanko tällä palstalla vihaa?

Siltä se haiskahtaa

Vierailija
29/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannan asiattomina kaikki viestit, jotka koskevat pääministeriämme, mutta joissa ei esiinny sanat ”jäätävä”, ”kaunis”, ”pätevä”, ”osaava”, ”täydellinen”, ”tyylikäs” ja ”mekko”.

Vierailija
30/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmianna viestejä. Se on mielensäpahoittajien touhua. Älytöntä edes lukea saati osallistua aiheeseen josta ei pidä. Tuossa äsken lähti ihan asiallinen galluppi kannabiksesta. Sehän kuuluukin tabu aiheisiin mistä ei saa keskustella.

Vierailija
31/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viestit, jotka ovat omaa arvomaailmaa vastaan. Silloin ne ovat vääriä mielipiteitä eikä sellaisia saa julkaista.

Vierailija
32/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistiset viestit.

Sinulta pitäisi ottaa äänioikeus pois

Vierailija
33/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki,

Tiesittekö, että tuossa on sellainen alanuoli-nappula, jota voi käyttää ilmaisemaan "en tykkää, olen eri mieltä". Se on siinä ihan ilmiantonapin lähellä, mutta sopii paljon paremmin tarkoitukseen.

Vierailija
34/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten syrjäytymistä käsittelevät, koska ne eivät vaan kuulu tänne. Ne myös luisuu helposti naisten ongelmien vähättelyyn.

Miks mä en ole koskaan tajunnut, että täällä pitäisi olla vain sellaisia aiheita, jotka kiinnostaa juuri minua ja liippaa juuri minun elämää? Seuraatko sinä kaikkia keskusteluja täällä, vai miksi se sinua liikuttaa, mitä jossain ketjussa tapahtuu tai saattaa tapahtua?

Kun tulen tänne, seuraan ehkä 1-5 keskustelua. Muut ei kiinnosta, mutta ei ne minua haittaa.

Vierailija
35/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas lähti kaksi miesviha-aloitusta ihan parin minuutin sisään. 

Joku urpå näkee miesvihaa ihan jokaisessa ketjussa, se on kyllä huomattu.

Vierailija
36/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mä en ole koskaan tajunnut, että täällä pitäisi olla vain sellaisia aiheita, jotka kiinnostaa juuri minua ja liippaa juuri minun elämää? Seuraatko sinä kaikkia keskusteluja täällä, vai miksi se sinua liikuttaa, mitä jossain ketjussa tapahtuu tai saattaa tapahtua?

Kun tulen tänne, seuraan ehkä 1-5 keskustelua. Muut ei kiinnosta, mutta ei ne minua haittaa.

Tuolla perusteellä täältä ei sitten saa poistaa mitään?

Vierailija
37/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla perusteellä täältä ei sitten saa poistaa mitään?[/

Miksi pitäisi? Tämä on keskustelupalsta.

Rikokseen viittaavat ovat asia erikseen.

-ohis-

Vierailija
38/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit missä on misogyniaa, misandriaa, rasismia, pedofiliaa ja hopeakettu-ällötykset. Kiltt**mies ketjut koska ovat aina, poikkeuksetta misogynistisia.

Asioista voi keskustella ja niistä voi olla eri mieltä, asioita voi myös kritisoida ilman että levittää nais- tai miesvihaa tai rasismia.

Vierailija
39/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla perusteellä täältä ei sitten saa poistaa mitään?

En ymmärrä ihmisiä jotka klikkaa keskustelun auki ja poistattaa "koska tää aihe ei kiinnosta, tätä ei tarvita täällä".

Vähän eri asia puuttua esim pedobeareihin tai kunnianloukkaukseen.

Vierailija
40/79 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen esiintyy 40v miehenä.

Tosin niitä harvoin otetaan pois mikä on käsittämätöntä.