Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille miehen videopelien pelaaminen on iso turn-off?

Vierailija
24.05.2020 |

Tuntuu, että suunnilleen joka toinen nuori mies nykyään käyttää aikaansa videopelien pelaamiseen ja kärsii jonkin sortin peliriippuvuudesta. En voi sille mitään, mutta videopelejä pelaava aikuinen mies vaikuttaa minun silmissäni vain ylikasvaneelta jonnelta, eikä oikealta mieheltä.
Pleikan rämpyttäminen on mielestäni lasten ja teinien hommaa, ja aikuisen miehen pitäisi käyttää aikansa mieluummin vaikka lukemiseen ja kuntoiluun. Mies joka menee töiden jälkeen salille on paljon miehekkäämpi kuin sellainen joka istuu illan pleikan ääressä.
Onko muilla tätä samaa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olet ainutlaatuinen lumihiutale.

Vierailija
2/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki tiedämme jo tämän mielipiteesi kun siitä täytyy tehdä keskustelu joka päivä.

Harrastus siinä missä muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan ja modaan tietokoneella, mutta myös pumppaan rautaa mun kotisalilla ja juoksen so whats your point? Mä voin pelata ja myös rakastella sua pitkään. Sen mä sanon kyllä, että pelit saisi odottaa jos mun kotona pyörisi joku nainen, mulla on ihan hemmetin kova libido. Mikää muu ei pyöri päässä kuin seksi ja naiset. Pelien ja urheilun ansiosta voin levähtää hetkeksi noista ajatuksista.

Vierailija
4/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap IKI? Ei oo tullut ikäeroaloituksia pitkään aikaan, mutta näitä tulee jatkuvasti nykyään.

Varmaan saanu uudet napit niin levy hyppäs seuraavaan raitaan

Vierailija
5/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastus siinä missä muutkin.

Niin on Barbie-nukkejen keräilykin. Tosi seksikäs harrastus miehelle.

Vierailija
6/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne sulje toisiaan pois, voi käydä salilla, lukea ja pelata pleikkaa. Itselleni turn offeja ovat jatkuva kaljan kittaus ja tosi-tv:n seuraaminen, niiden vastapainoksi ei auta vaikka kuinka nousisi rautaa tai lukemistossa olisi Homerosta.

Vierailija
7/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi oma vauvapalstailusi? Älykkään ihmisen touhua? Telkkarista temppareita, salkkareita ja sinkkuelämää? 

Vierailija
8/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Joskus pelaan itsekin, mutta noin kaksi viikkoa vuodessa. Ei ole tervettä nytkytellä päivittäin jotain joystickiä.

Vierailija
9/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on itse fitnesskissa myös, niinhän? 

Vierailija
10/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyinkö kun geimerit tuli taas heittämään näitä tempparijuttuja tänne. Ja muistakaa hei että elokuvat ja kirjat on ihan sama juttu kuin niiden pumpum-paukuttelupelien pelailu 10h päivässä. Ja jos olet eri mieltä niin katsot varmaan temppareita. Niin ja sitten vielä se Civilization on kuulkaas tosi fiksu peli ja pelkästään sitähän ne geimerit pelailee eikä ollenkaan niitä pumpum-olen velhotonttu -pelejä jotka jostain syystä ovat kuitenkin niitä myydyimpiä pelejä.

Vierailija
11/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyinkö kun geimerit tuli taas heittämään näitä tempparijuttuja tänne. Ja muistakaa hei että elokuvat ja kirjat on ihan sama juttu kuin niiden pumpum-paukuttelupelien pelailu 10h päivässä. Ja jos olet eri mieltä niin katsot varmaan temppareita. Niin ja sitten vielä se Civilization on kuulkaas tosi fiksu peli ja pelkästään sitähän ne geimerit pelailee eikä ollenkaan niitä pumpum-olen velhotonttu -pelejä jotka jostain syystä ovat kuitenkin niitä myydyimpiä pelejä.

Kertoo paljon katkerasta aloittajasta, jos pelaaminen on mielenkiintoisempaa kuin sinun seurasi. 

Vierailija
12/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan sen kanssa. Mukavaa laatuaikaa yhdessä.

Vierailija
13/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret joo... ja kun kyseessä on 40- vuotias, on tilanne vielä tuplasti ällöttävämpi.

Vierailija
14/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites toi oma vauvapalstailusi? Älykkään ihmisen touhua? Telkkarista temppareita, salkkareita ja sinkkuelämää? 

Sinkkuelämää on vähän eri sarjaa temppareitten ja salkkareitten kanssa.

Vierailija
15/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, joka ei voisi kuvitella seurustelevansa miehen kanssa, joka pelaa videopelejä. Penkkiurheilu, netin selaaminen ja tv:n katselu on ihan ok, mutta videopelien pelaajista tulee vaan pikkupojat mieleen. Varmaan tämän vuoksikin valitsin minua reilusti vanhemman miehen, joka ei omista pleikkaa tai pelaa koneellakaan.

Vierailija
16/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä ketjusta on poistettu asiallisia viestejä?

Vierailija
17/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiljuisi riemusta jos mies niitä sattuisi pelaamaan mutta kestäisin kyllä, jos muuten olisi täydellinen. Toivottavasti olisi kuitenkin myös muita harrastuksia.

Vierailija
18/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 35v mies jota ei voi vähempää kiinnostaa mitä tädit ajattelee pelaamisesta. Lapset jo tehty ja ero hoidettu kunnialla. En tarvitse naista enää mihinkään. Toki jos joku oikein söpö haluaa pelata minun kanssa niin se sopii ;)

Vierailija
19/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet aina uudestaan tämän saman avauksen, ap?

Vierailija
20/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten sali ja pelaaminen olisi toisensa pois sulkevia?

Itse käyn duunia ennen salilla tai uimassa. Työ, kaupat, ruoka, peliä/telkkaria, nukkumisjutut, lukemista ennen nukahtamista.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi