Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille miehen videopelien pelaaminen on iso turn-off?

Vierailija
24.05.2020 |

Tuntuu, että suunnilleen joka toinen nuori mies nykyään käyttää aikaansa videopelien pelaamiseen ja kärsii jonkin sortin peliriippuvuudesta. En voi sille mitään, mutta videopelejä pelaava aikuinen mies vaikuttaa minun silmissäni vain ylikasvaneelta jonnelta, eikä oikealta mieheltä.
Pleikan rämpyttäminen on mielestäni lasten ja teinien hommaa, ja aikuisen miehen pitäisi käyttää aikansa mieluummin vaikka lukemiseen ja kuntoiluun. Mies joka menee töiden jälkeen salille on paljon miehekkäämpi kuin sellainen joka istuu illan pleikan ääressä.
Onko muilla tätä samaa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikka itse pelaankin.

Vierailija
22/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan joka toinen pelaa, niin jäähän sulle sitten se puolikas herrakokelaista. Keskity siihen toiseen joka toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pelaaminen on vain positiivinen asia, koska pelaan itsekin. On kiva kun toinen tietää suunnilleen, mistä puhun, kun intoilen jostain pelissä tekemistäni jutusta.

Sen sijaan jääkiekkofanitus olisi miehessä valtava turn-off. Pakkomielteinen salilla käyminen samoin.

Vierailija
24/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen, joka pelaa. Miksi se olisi miehessä turn-off? 

Toki jos pelaaminen nielee aivan kaiken ajan eikä elämään mahdu yhtään mitään muuta, mutta eikö mikä tahansa pakkomielle olisi turn-off??

Vierailija
25/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaavasti naiset enevissä määrin vaikuttaa ylikasvaneilta prinsessoilta vaatimuslistoineen.

Vierailija
26/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nainen 👀

Ajattele asiaa toisinpäin toisessa asiassa.

Eikö tunnukin keljulta.

Vierailija
27/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, joka ei voisi kuvitella seurustelevansa miehen kanssa, joka pelaa videopelejä. Penkkiurheilu, netin selaaminen ja tv:n katselu on ihan ok, mutta videopelien pelaajista tulee vaan pikkupojat mieleen. Varmaan tämän vuoksikin valitsin minua reilusti vanhemman miehen, joka ei omista pleikkaa tai pelaa koneellakaan.

Penkkiurheilu on suurin turn off.

Mitään niin typerää en tiedä kuin aikuinen ihminen huutamassa telkkarille, kun joku saa pallon kehikosta sisään... etenkin kun sitä ennen on pari tuntinen vierähtänyt unettava äänisen miehen kertoassa, että kuka koski palloon milloin ja missä.

Menis itse potkimaan palloa ja huutamaan sinne kentälle.

Vierailija
28/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en moittisi jos seurustelisin miehen kanssa joka kans pelaisi pelejä, olisi ainakin yhteiset harrastukset ja tekemiset :D

Vierailija
29/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, joka ei voisi kuvitella seurustelevansa miehen kanssa, joka pelaa videopelejä. Penkkiurheilu, netin selaaminen ja tv:n katselu on ihan ok, mutta videopelien pelaajista tulee vaan pikkupojat mieleen. Varmaan tämän vuoksikin valitsin minua reilusti vanhemman miehen, joka ei omista pleikkaa tai pelaa koneellakaan.

Mitään niin typerää en tiedä kuin aikuinen ihminen huutamassa telkkarille, kun joku saa pallon kehikosta sisään... etenkin kun sitä ennen on pari tuntinen vierähtänyt unettava äänisen miehen kertoassa, että kuka koski palloon milloin ja missä.

Penkkiurheilua voi harrastaa myös sivistyneesti. Mutta tuo huutaminen ja torilla kokoontuminen on mulle turn off.

Vierailija
30/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaisin sen miehen kanssa, tosin pc:llä, se on parempaa. En ymmärrä muiden tai monien naisten asennetta videopelaamiseen. Se ei todellakaan ole vaan jotain pikkupoikien touhua. Itse pelaan myöhään iltaisin, että on enemmän aikuisia pelaajia joukkueissa. Silloin siinä on jotain tyyliä, kun miehet ja joskus naisetkin eri puolilta Eurooppaa ohjaa joukkuetta. Pelaaminen vaatii taitoa, nopeutta ja mieletöntä tilannetajua sekä tiimityöskentelyä ja näitä ominaisuuksia hiotaan siis vapaaehtoisesti monta tuntia päivässä. Ja hyvin pelaavat miehet, joilla on mukana huumori ja hermojen hallinta ovat todella kiinnostavia tyyppejä.

Vierailija
31/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HiiriPeruna kirjoitti:

Pelaisin sen miehen kanssa, tosin pc:llä, se on parempaa. En ymmärrä muiden tai monien naisten asennetta videopelaamiseen. Se ei todellakaan ole vaan jotain pikkupoikien touhua. Itse pelaan myöhään iltaisin, että on enemmän aikuisia pelaajia joukkueissa. Silloin siinä on jotain tyyliä, kun miehet ja joskus naisetkin eri puolilta Eurooppaa ohjaa joukkuetta. Pelaaminen vaatii taitoa, nopeutta ja mieletöntä tilannetajua sekä tiimityöskentelyä ja näitä ominaisuuksia hiotaan siis vapaaehtoisesti monta tuntia päivässä. Ja hyvin pelaavat miehet, joilla on mukana huumori ja hermojen hallinta ovat todella kiinnostavia tyyppejä.

Noin kirjoittaa ainoastaan miespuolinen

Vierailija
32/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikka pelaan itsekkin.

Vierailija
33/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen katsoo tv se on iso turn off 

ainostaa pikku lapset katsoo tv:tä naisen pitäis tehdä kotitöitä tai lukea kirjaa

Vierailija
34/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HiiriPeruna kirjoitti:

Noin kirjoittaa ainoastaan miespuolinen

Mä otan tämän melkein kohteliaisuutena, kiitos! Mut nainen olen ja kotona mulla vielä tämmönen kodin rakentamisesta ja pihanlaitosta innostunut alfauros puolisona, joka ei todellakaan pelaa eikä tykkää mun laitehankinnosta yms. Tää on melkein koomisen absurdi tilanne, jos tätä rupeaa miettimään.

Vierailija
35/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penkkiurheilua voi harrastaa myös sivistyneesti. Mutta tuo huutaminen ja torilla kokoontuminen on mulle turn off.

Pointtinahan ei ollut remuaminen vaan lähinnä, että töllötellään tuntikausia kaiken maailman urheilusarjoja. Eli siis lojuavat paikallaan tuntikausia. Ei saatana. :D

Vierailija
36/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtinahan ei ollut remuaminen vaan lähinnä, että töllötellään tuntikausia kaiken maailman urheilusarjoja. Eli siis lojuavat paikallaan tuntikausia. Ei saatana. :D

Yksi matsi kestää suunnilleen yhden leffan verran. Kauheaa.

Vierailija
37/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi ulkoilusta tykkävä 33v nuorimies Lahdesta eivätkä päihteetkään kuulu elämään. En omista mitään pelikoneita

Pituutta 174cm. Jätä email niin otan yhteyttä.

Vierailija
38/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten pelaa miehen videopelejä.

Vierailija
39/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Aikuinen nainen isolla A:lla.

Vierailija
40/42 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos nainen katsoo tv se on iso turn off 

ainostaa pikku lapset katsoo tv:tä naisen pitäis tehdä kotitöitä tai lukea kirjaa

Aika pieni osa tv:n tarjonnasta on lapsille suunnattu. Suurin osa ohjelmista on nimenomaan aikuisille suunnattu (enkä puhu nyt aikuisviihteestä).