Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TORSTAIta syys2004ystäväiset!

06.07.2006 |

Aloitanpa pinon kun vielä täällä istun, olen ja mietin maailmaa.

Alli

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat väreet siis. Urakoin nopeasti pinot ja T@hdin pikkuinen poikakäärö-uutinen sai sydämen hypähtämään innosta! Onnea paljon koko perheelle!!!

Onnea myös Allille merkkipäivänä!

Kukkuulle tsemppiä ja onnea käärönhakuun!

Mimmulille onnea tätiytymisestä!

Jaksua kaikille sitä tarvitseville!

Tultiin iltapäivällä mökiltä. Siitä lisää kenties myöhemmin. Nyt iltaruokaa puuhailemaan...

T: Ynis

Vierailija
22/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja tyttö lähtivät uimarannalle, sain omaa rauhaa. Ajattelin pian kipittää puutarhaan dekkarin ja siiderin kera :) Kesä on mielestäni oikein kunnolla dekkari-aikaa ja ahminkin varmaan varastot täyteen dekkareita talven varalle. Nyt luen Åsa Larssonin uusinta ja kylläpä vaan on hyvä! Osaa kuvata niin hyvin ihmismieltä, ympäristöä ja aikaa.

T@hden perheen ihana uutinen tosiaan hymyilyttää - niin suloinen on varmasti pieni poikanen. Onnea vain paljon vielä kerran.

Ja Hellille onnea odotus-matkaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka!

Mimmulille paljon onnea tädiksi tulemisen johdosta ja Nöösälle uudesta serkusta :) Hienoa, että siskollasi meni kaikki hyvin ja pelko on väistynyt!

Jatu, jaksoiko Axl Rose koko keikan läpi OK? Minun pikku-siskoni (20-v.) oli viime viikolla Roskildessa ja kertoi, että kyseinen herra oli niin väsynyt ja heikossa kunnossa - jaksoi keikan kyllä läpi mutta välillä täytyi tankata happilaitteen avulla (eli ilmeisesti jotakin pahasta kremppaa keuhkoissa).

Jaahas. Dekkarisiideri odottaa :)

Alli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli minunkin tulla ONNITTELEMAAN T@hteä ja koko perhettä. Tämä on hyvä päivä syntyä, tänään vietettiin isomman tytön synttäreitä kuusi vuotta kun täytti. Herkistelin miehelle viime yönä, että tähän aikaan oltiin jo sairaalassa(01.00) Jenny syntyi 4.29. Kyllä on ollut semmoista hulinaa ettei uskoiskaan. Vasta pari viikkoa sitten oli yhdet synttärit, mun on tän kuun lopussa( mutta onneksi niitä ei tarvitse viettää kun ollaan sillon reissussa ja tuota ikääkin tulee jo ihan liikaakin) Joten seuraavat synttärit on sitten Jadella.

Muutenkin tuota hälinää ollut kun enempi ja vähempi naapureitten lapset meillä leikkimässä, yksi päivä laskin ja lapsia oli 11sta ja minä tietenkin yksin kotona kun mies iltavuorossa. Onneksi enää ensi viikko miehellä töitä ja sitten suuntaammekin auton nokan kohti Pohjoista ja tullaan takaisin vasta kun koulut alkavat, tienkin jos säät sallivat.

Kukkuullakin alkaa olla jänskät ajat, tsemppiä vaan toivotan!

Allille Hyvää syntymäpäivää kanssa.

Meillä Jade ei edelleenkään suostu käymään potalla, tuttia syö välillä on jopa kaksikin tuttia suussa. Tarkoitus oli saada tutti pois ennen lomia ja samaten opetella pikku hiljaa kuivaksi, mutta ei. Tyttö on älytön hermoheikko, tuntuu että viimeaikoina ei muuta teekkään kun huuda, kiukkua jne. kaiken huipuksi seuraa mua kaikkialle, hetken rauhaa ei siitä kyllä saa. Toivottavasti menisi nopsaan ohi toi vaihe. Jaahans, äkäpussi taas pahanteossa, täytyy mennä pelastamaan maljakko.

Vierailija
24/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! T@hti, voi niin ihanaa! Pikkuinen elämänalku. Ihana vauvan tuoksu. Onnea!

Onnea Plussasta Helli!

Onnea tätiytymisestä Mimmis!

Onnea kaikille sinne minne sitä kaivataan

fiilistellen,

hk

Vierailija
25/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti edelliseen viestiini jo kirjoittaa, että kaunis kiitos kaikille onnitteluista :) Ollut kiva päivä. Minä edelleen ajattelen, että parhaat vuoteni ovat edessäpäin.

Alli

Vierailija
26/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vauva... Ovat suloisia :) *missä Kukkuu?*

Kävin tänään kampaajalla, nyt minulla on pikkutyttöjen otsatukka. Vaatii totuttelua, mutta eipähän ole silmillä. Kampaajaan jälkeen tapasin ystävän - kiva päivä siis.

Meillä on sisällä karmean kuuma. Joskus nuorena miehenä (10-15v.) menin kuumina kesäöinä parvekkeelle nukkumaan, nyt en taida tuohon postimerkin kokoiselle takapihalle kehdata oikaista.

Mitä Kerpulle kuuluu?

Vierailija
27/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi todella laiska pinoutuja, edellisen kerran täällä kai vuosi sitten.... No, nyt kuitenkin pyydän apua, hyviä neuvoja, vinkkejä, niksejä. Meidän nuorin, (synt. syyskuu -04, yllätys..) ei suostu enää nukkumaan. Ei päiväuniaan eikä meinaa nukkua yöunilleenkaan. Jätetiin häneltä tutti pois noin kuukausi sitten ja siitä asti nukahtaminen on ollut yhtä helvettiä!! Päiväunille yritetään mennä suunnilleen samaan aikaan, luetaan kirja tai kaksi ja sitten alkaa meno. Tyttö huutaa, yrittää karkuun sängystä. Otan kiinni, laitan takaisin sänkyyn, ollaan sylikkäin. Yritän pitää kiinni, mutta ei. Kiemurtelua kun on jatkunut tunnista puoleentoista, niin on pakko luovuttaa, koska ei ole aikaa viettää sängyssä koko päivää. Usammin jää päiväunet nukkumatta ellei sitten satuta olemaan jossain liikenteessä autolla ja hän nukahtaa autoon.

Illalla on ihan sama projekti. Tosin isä hoitaa sen. Huuto on hirveä, tänäänkin kun jäi päiväunet väliin, niin tyttö huuti varmaan kaksi tuntia ennen kuin nukahti. Minä yritin aikani saada häntä nukkumaan ja isä lopulta sitten siinä onnistui. Alkaa vaan olla voimat vähissä, kun kitinää ja natinaa riittää pitkin päivää tietysti kun on väsynyt. Ja on kaksi muutakin lasta, jotka vaativat omansa.

Kertokaa, mitä tehdä? Mietin sitäkin, että voisiko olla vaikka korvatulehdus, kun ollaan uitu melkein joka päivä. Tosiaan tyttö on paljon kiukkuisempi kuin aikaisemmin. Vai tekeekö nämä helteet tällaista pienille taapertajille? Mielestäni uusia hampaitakaan ei ole tulossa. Uhmaikä? Miten teillä muilla samanikäisillä on asiat?

Tyttö synt. 240904

Vierailija
28/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt meinaa hellekestävyys loppua. Pihalla oli onneksi varjoisaa vielä ap, mutta neljän jälkeen pihalla kuuma ja pian sen jälkeen sisällä. En jaksaisi oikein juosta pienen tahtopussin perässä, maata möllöttäisin mielelläni valaan lailla jossain varjossa ja tuulessa.

Onnea t@hti ja pikkuihminen! Ette tainneet keretä kotiin asti välillä?

Onnea myös hellille! Eikä vähäisimpänä Mimmulille tätiytymisestä.

Huomiseksi suunnittelin matkaa Prisman juusto-osaston eteen. Parkkeerataan siihen telttatuolien kanssa koko perhe ja löyhytellään viuhkoilla viieleää ilmaa kasvoillemme. Kiitos vinkistä Hip-su!

Kukkuu

P.s. Nukutusasiaan ei neuvoa. Meillä myös iltanukutukset tuskaa, luultavasti helteestä, koska sitten menee joskus ohi. Karkaamista ja pomppimista ylös alas. Onneksi ei tuntien homma, mutta riittävän tukalaa jo näinkin.

Vierailija
29/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vauva-aikaa!

leanna

Vierailija
30/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jo päivällä laittaa heti Lilan viestin jälkeen onnittelut T@hdelle mutta kone oli eri mieltä. Eli tosiaan, paljon ihania uutisia tänään. Koko T@hden perheelle paljon onnea - nyt on sitten ukkovalta kotona:) Nöösälle onnea uudesta serkusta ja Hellihän se oli plussannut! Samaa mietin minäkin kuin Tomera, että aika moni tästä porukasta on uudelleen raskaana (tai neljättä kertaa:)).

Ihan kiva oli tän päivän asunto. Mutta ei mikään huippu - mun mielestä. Mies taas oli valmis tarjouksen jättämiseen! Kaapin ovet oli kaikki vuodelta 89, eli alkuperäiset. Siistit toki mutta aika oudon väriset. Yleensä mies kiinnittää noihin heti huomiota negatiivisessa mielessä mutta ei nyt... Hyvää asunnossa oli iso taka- ja etupihakin. Vaikeaa tää on.

Aikalailla lämpesi tuo ilma iltaa kohti. Menin salille asunnon katselun jälkeen. Piti mennä korvaavalle salille kun oma sali on kii. Ja voi hiisi, että siellä oli hiostava ilma. Iso sali eikä mitään ilmastointia. Olinhan hehkeä, kun on luonnon kihara, joka kosteassa ilmassa menee ihanasti sykkyrälle:)

Ynis, tänään just mietin, että ette kai te mökiltä suoraan sinne Turkkiin ole karannu. Mutta taisi olla vasta ensi viikolla se, vai muistanko väärin..

Uniasiaan. Juu välillä näyttää meilläkin, ettei Onni tarvi unta juurikaan. Nukkuu pinniksessä vielä, joten karkaileen ei pääse mutta nyt on päikkyjen kanssa mennyt vähän kauemmin, että nukahtaa. Meillä harvoin menee sitä tuntia, puoli tuntia tai yli on paljon. Mutta muutenkin siis vähäunisuutta on ollut liikkellä jo tovin.

T-P

Vierailija
31/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@hdelle lämpimät onnittelut pienestä (todellakin teitin perheessä) vaaleansinisestä paketista! Ihanaa:)

Mimmulille Onnittelut tätiytymisestä. Onneksi kaikki meni hyvin, minäkin jo täällä huolehdin.

Allille Onnittelut nuorentumisesta;)

Hellille onnittelut plussasasta! Tule kertomaan useamminkin kuulumisia.

Kukkuulle ja Marille kovasti voimia loppumetreille.

Nukutusasiaan, Kunpa Joku Kertoisi Sen Taikasanan!!!

Me oltihin tänään sairaalassa, Motti oli paisunut kovasti, näkee sen kyllä ihan silmissä. Käynti meni älyttömän hienosti, en tunnistanut enää omaa pientä lääkärikammoista Mottiani. Olikohan naiskääkärillä ja lääkärinleikkimisellä osuutensa?!?!

Muuten vaivaa armoton väsy ja ärsytys. Täällä vuorostaan mietitään puolisovalinnan mielekkyyttä, enkä voi edes hormooneja syyttää. Huomenna kuitenkin pitäisi ko. tyypin kanssa lähteä lomalle, joten kai se vaan on kestettävä, tämäkin päivä.

Pakkaamaan

Aavis ja Hotti-kirjaimellisesti

Palaan joskus puolentoista viikon päästä(Nih, kun tänne tulisi niinku ilmoittaa jos häipyy. Niin Lempo!)

;D

Vierailija
32/32 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana homma

Hellille myös Onnea plussasta!

Ja Nöösälle Onnea serkkutytöstä :)

Oon Kukkuun kans samoilla linjoilla et tänään meni jo kuumuuden sietämisen raskaana ollessa raja (ihana lause :)

Rannalla oli hyvä,tuuli ihanasti mutta meidän pihalla ei voi ajatellakaaa olevansa kolmen jälkeen.42 astetta pahimmillaan!!

Me karataan silloin Hilman kans mummille tai mummolaan.Molemmilla varjoisat pihat,metsää.Tai rantaa,prismass on kans hyvä!!

Pyörällä varjopuistoon,kavereille kylään.

Mihin vaan mut pois täältä pätsistä!!

Seittemän aikaa täällä helpottaa,ei porota enään suoraan.

Nukkumispropleeman mä tarkistuttaisin ensin korvat :)

Mutta kyllä tuo hellekin käy pienille hermoon.Kyllä meilläkin tunnin ajan Hilma tänäänkin pyöri sänkyssä.Lukee ja kuuntelee lauluja,höpöttää.

Ei onneksi enään tuu sängyst' pois,siinä meinaa lähteä järki!!

Mä haluun ruisrokkiin!!!

Mä oon niiiiiin katkera kun en pääse.

Sunnuntain ajellaan Etelä-Savoon veljen tytön rippijuhliin.

Siinä on varmaan autoilua tarpeeksi,harmi!

Mut ensi vuonna :))))

Hyvikset ja Hyvää Viikkistä

Lisää Vauvoja :))))

Ramika*