Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääministerillä hiustenpidennykset?

Vierailija
24.05.2020 |

Onko Sannalla hiustenpidennykset? Muutama vuosi sitten otetuissa kuvissa ohut olkapäille ulottuva tukka. Nyt Kate Middleton-tyyppinen kampaus. Hämmentävää on, että Pitkät hiukset latvoista tuuheammat kuin tyvestä. Voiko olla omat? Myös Kate Middleton suosii avonaisia hiuksia kuten Sanna, koska pidennysten kiinnityskohdat paljastuvat helpommin, jos tukka ponnarilla/nutturalla.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Hyvännäköiset hiukset.

Jos taas ei olisi pidennyksiä niin kohta täällä huudettaisiin miksi Marin ei tee ohuille hiuksilleen jotain.

Aikanaan myös Tarja Halosen ulkonäköä arvosteltiin muumimammaksi ja hän oli kuitenkin presidentti.

Vierailija
102/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pidennykset ja tämä on fakta. Olen tamperelainen ja me täällä tiedämme. Katsokaa hänen hiustensa latvoja, ne ovat aivan tavallista tukkaa ja usein kuivan näköiset ja kiharat monesti myös pari päivää vanhat. Suoristusrautakiharat suorenevat sillain parissa päivässä. Pidennykset eivät.

Itselläni on samanlainen tukka ja ihan on luomu.Kasvatin kanssa vain 10 senttiä lisää ja käytin biotiinia.

Hiusten pidennykset eivät ole noin kuivan näköiset latvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pidennykset ja tämä on fakta. Olen tamperelainen ja me täällä tiedämme. Katsokaa hänen hiustensa latvoja, ne ovat aivan tavallista tukkaa ja usein kuivan näköiset ja kiharat monesti myös pari päivää vanhat. Suoristusrautakiharat suorenevat sillain parissa päivässä. Pidennykset eivät.

Itselläni on samanlainen tukka ja ihan on luomu.Kasvatin kanssa vain 10 senttiä lisää ja käytin biotiinia.

Kummasti täällä löytyy näitä tamperelaisia jotka muka varmuudella tietävät, ettei pidennyksiä ole. 😄 Kun kuka tahansa näkee kuvia vertailemalla, että Marinilla on selvästi hiustenpidennykset. Moni täällä on myös julistanut, että mitä sillä on väliä. Jos ei kerran ole väliä vaan pääministeri saa näyttää miltä haluaa, miksi pitää valehdella, että hiukset olisivat luomut?

Vierailija
104/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole aidot sannan hiukset. se on varma mikä varma. minulla itselläni pitkät hiukset ja paksut. kasvatus kesti noin kymmenen vuotta.

mielestäni tämä sanna ei ole mitenkään kaunis. kaikilla oma näkemyksensä. silmät toljottavat.

Vierailija
105/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä epäilemättä hiustenpidennykset. Hänellä on ollut pidennykset varmaan jo kauan. Nykyään vain entistäkin paksummat ja paremmat pidennykset: 

https://www.aamulehti.fi/uutiset/hallintotieteiden-maisteri-ja-kansaned…

Vierailija
106/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei ole pidennykset. Olen nähnyt hänet usein Tampereella ja paljain silmin näkee ettei ole pidennykset. Hänen hiuksensa ovat usein ihan länässä, tekotukka ei mene samalla lailla suoraksi. Ovat myös aika harvat tuosta latvaosuudesta silloin kun ei ole kihartanut.

Tuollainen tukka on mahdollinen ilman pidennyksiä. Eihän tuo ole edes paksu kuten pidennykset ovat. Hän on vain vetänyt tukan eteen.

Vierailija
107/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultarantakeskustelussa näkyi selvästi, mihin asti Sannan omat hiukset ulottuivat.Olkapäille suurin piirtein.Loput hiukset pidennyksiä.Pidennykset voisivat olla lyhyemmät ja turhat kiharrukset voisi jättää vähemmälle

Vierailija
108/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultarantakeskustelussa näkyi selvästi, mihin asti Sannan omat hiukset ulottuivat.Olkapäille suurin piirtein.Loput hiukset pidennyksiä.Pidennykset voisivat olla lyhyemmät ja turhat kiharrukset voisi jättää vähemmälle

Noi kiharrukset on alkaneet ärsyttää. Miksi ne hiukset täytyy joka päivä olla kiharrettuna?

Vierailija
109/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole pidennykset. Näkeehän sen nyt että ovat noi hiukset aika ohuet ja suoristusraudalla kiharretut. PIdennykset ovat enemmän sellaiset paksut ja kiharat, eivät ohene latvoja kohden kuten Marinilla. Ja ne ovat jatkuvasti kiharalla, Marinilla ei ole.

Vierailija
110/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin hiukset ovat todella ärsyttävät, kun ovat aina auki ja levitetty siihen kasvojen molemmille puolille olkapäille roikkumaan.

Vierailija
111/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ikävän viestin lähettää olemuksellaan, jos ei riitä nainen luonnollisena. Eli vaikka on pätevä ja vielä nuori ja kaunis - niin se ei riitä. Ulkonäköön joutuu panostamaan lisukkeilla...miksi miehet saavat paistatella kaljuuntunut ja läskeineen julkisuudessa ja naisten pitää olla tällaiseksi stailattu fab 5?

No voi herranjestas, että tällaisestakin joku saa tehtyä ongelman. Sitten samat ihmiset itkevät, miksi Kiuru näyttää niin homssuiselta. Ei tässä ole yhtään sen kummempaa kuin vaikka Stubbillakaan. Viestittikö hänkin, että pitää olla lihaksikas ja sliipattu, että mies kelpaa? 

Toiset ihmiset eivät ymmärrä muusta kuin pinnasta -> eivät muuta osaa kommentoida. Valitettavan usein näkevät vain puutteet, niin pienet ettei kukaan joka kuuntelee keskustelua ehdi edes huomaamaan. Pinnallisuutta

Vierailija
112/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa ottaa vastaan. Toki jossain muotilehden kuvauksissa voi olla lainavaatteet.[/quote]

En tiedä saavatko vai eivät. Mutta ottavat kyllä. Lue tuorein Suomen Kuvalehti. Itse Ja lahjoittajat kertovat.

Vierailija
113/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pidennykset ja tuuhennukset. Ja ovat kyllä vielä paljon kuivemman näköiset kuin Sannalla. Mun pidennykset ovat kuin kulunut ja rutikuiva hamppukasa. En oo käynyt huollattamassa/laittamassa uusia. Koska ei ole rahaa.

Vierailija
114/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pidennykset irtoilleet osittain ja nyt kun omat hiukset kasvaneet, pidennykset ”valahtaneet” liian alas ja ovat kyllä törkeässä kunnossa. Nutturaa/ponnariakaan ei voi käyttää, kun pidennysten liitoskohdat näkyy ikävästi. Aamulla yritä ”työnnellä ”pidennyksiä tyveä Ja päänahkaa kohti. Kun rahatilanne korjaantuu, otan samanlaiset kuin Sanniksella.

Vierailija
115/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvät pidennykset, olen itse huomannut saman.

Vierailija
116/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
117/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna ei ole pidennykset. Olen nähnyt hänet usein Tampereella ja paljain silmin näkee ettei ole pidennykset.

Apua! Näkeekö pidennykset paljain silmin??? Oon maksanut omistani tuhottomasti ja luulen ja uskon, että kukaan ei tiedä, ettei tukkani ole aito. Kampaaja ottaa mut vastaan aina kampaajan aukioloaikojen ulkopuolella. Jotenkin häpeän tätä. En halua, että kukaan tietää pidennyksistä. Pelkään, että leimaudun pinnalliseksi ja ulkonäkökeskeiseksi.

Vierailija
118/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilällä hiustenpidennykset olisivat näyttäneet jännältä :D

Pukisi varmasti! Just setätukka-miehille sopisi pidennykset- saisivat Juice-tyyppisen letin. Olisi Rock!

Vierailija
119/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavatkohan ministerit ilmaiseksi esim. Marimekolta vaatteita? Moni merkkeihin lähettää tuotteitaan lahjaksi julkkiksille, että käyttäisivät ja saisi tuote julkimon kautta julkisuutta.

Haaviston paitapuserot mukaanlukien:)

Pressanvaaliksmpanjaan Haavisto stailattiin tyylikkääksi ilman, että Pekka itse tajusi. Riikka Kämppi solutti Antonion kautta Pekan pukukaappiin tyylikkäät ja istuvat puvut. Heillä oli joku just samankokoinen mies ”sovitusnukkena” shoppailureissuilla. Ja lopputulos oli kyllä hyvä.

Vierailija
120/180 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Tanja Karpela. Oliko hänellä Teivo Loman stylistinä? Ainakin sen harmaan veluuri-iltapuvun platoo-korkkareilla ja metallikaulapannalla oli Tanjalle Linnan juhliin stailannut.