Pääministerillä hiustenpidennykset?
Onko Sannalla hiustenpidennykset? Muutama vuosi sitten otetuissa kuvissa ohut olkapäille ulottuva tukka. Nyt Kate Middleton-tyyppinen kampaus. Hämmentävää on, että Pitkät hiukset latvoista tuuheammat kuin tyvestä. Voiko olla omat? Myös Kate Middleton suosii avonaisia hiuksia kuten Sanna, koska pidennysten kiinnityskohdat paljastuvat helpommin, jos tukka ponnarilla/nutturalla.
Kommentit (180)
Mitä väliä vaikka olisi? Minulla saman näköiset hiukset ja ovat ihan omat, joten enpä ole Sannan nähdessä ihmetellyt onko sillä nyt pidennykset vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Lolakaan riittänyt luonnollisena. Valittiin universumin 2. Kauneimmaksi ja silti marssi kirurgin pöydälle. Tämä viesti tytöille ja naisille annetaan: ikinä et riitä.
Siksi en tykkää, kun hallituksen viisikko on niin loppuunstailattu ja viilattu ulkonäön suhteen.
Et ole tosissasi?
Loppuunstailattuja?
Andersson on täysin laittamaton ja kuin suoraan sängystä noussut, ministeri jopa esiintyy lenkkarit jalassa.
Kulmunilla jättipaksut kasarirajaukset silmän alla ja iho kiiltelee, stailattu on hänestä hyvin kaukana.
Viisikosta ainoastaan Marinia ja Ohisaloa ei tarvitse hävetä, Henriksson on siinä rajalla.
Viisikon ulkopuolelta vielä Kiuru, joka on kassialman oloinen.
Kyllä näkee, mistä puolueista on tämä hallitus kasattu.
Saarikko on ainoa naisministeri joka on aina vimpan päälle ja sävy sävyyn. Muut melko homssuisia mutta korostan, että itseäni se ei häiritse lainkaan ja olisin sellainen itsekin. Marinin tyyli toimii koska se on hyvin selkeä ja vaatteet yksinkertaisia, myös meikki on simppeli. Hän onnistuu näyttämään aina hyvältä kun on kaunis, hoikka ja iho ja tukka kunnossa. En usko, että hän käyttää lisäkkeitä mutta osaa kyllä stailata tukan itse. Täysin laittamatta ja likaisena tuollainen pitkä ja ohut tukka näyttäisi varmaan aika karsealta.
Jos ihan rehellisiä ollaan.. Niin mua ei kiinnosta pätkääkään mitä sillä on päässä kun järkeä löytyy.
Kauniit hiukset on vaikka pidennykset ovatkin. Suurimmalla osalla julkkisnaisistakin on pidennykset vaikkei siltä näyttäisikään maallikon silmiin.
Monella oma kuontalo voi olla aika rujossa kunnossa pidennysten alla!
Vierailija kirjoitti:
Katella on varmasti aidot hiukset. Ei hän pidennyksiin alentuisi. Sanna Marinista en tiedä, tuntuisi kyllä todella häpeälliseltä, että hänellä olisi pidennykset!
Catherinella on ihan tiedetysti pidennykset. Marinista sen sijaan löytyy ihan kuvia hiukset ponnarilla.
Marinin kohdalla veikkaan ihan rullaaharja + fööni -tekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katella on varmasti aidot hiukset. Ei hän pidennyksiin alentuisi. Sanna Marinista en tiedä, tuntuisi kyllä todella häpeälliseltä, että hänellä olisi pidennykset!
Catherinella on ihan tiedetysti pidennykset. Marinista sen sijaan löytyy ihan kuvia hiukset ponnarilla.
Marinin kohdalla veikkaan ihan rullaaharja + fööni -tekniikkaa.
Ainakin teippipidennyksillä ja sineteillä oon tehnyt korkeaakin ponnaria itselle eikä taatusti vilku mistään kiinnityskohdat.
En lukenut koko ketjua, enkä tiedä Marinista, mutta pidennykset näkee kun vertaa päälaella olevia hiuksia ja latvoja. Jos latvat on paksumman näköiset, on pidennykset. Näytin joskus kampaajalle julkkisten hiystyyliä malliksi ja melkein kaikilla on tuuhennokset tai pidennykset ja kampaaja kertoi, kuinka sen näkee.
Aivan sama vaikka pääministerillä hiuslyhennys tai koko peruukki.
On tässä maassa tällä hetkellä tärkeimpiäkin asioita kuin pääministerin hiukset.
Ketä pikkutyttö hupakkoja täällä taas on linjoilla?
Voi hyvät, rakkaat naiset! Täällä te taas tuette muita naisia!
Olen sitä mieltä, että meidän naisten euro kuuluisia olla vain 40 senttiä, sen verran tyhmää, kateellista, ilkeää ja lapsellista porukkaa olemme.
Hävetkää, jos osaatte!
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama vaikka pääministerillä hiuslyhennys tai koko peruukki.
On tässä maassa tällä hetkellä tärkeimpiäkin asioita kuin pääministerin hiukset.
Ketä pikkutyttö hupakkoja täällä taas on linjoilla?
Kuitenkin itse keskustelun aukaisit ja vielä vaivauduit kommentoimaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät, rakkaat naiset! Täällä te taas tuette muita naisia!
Olen sitä mieltä, että meidän naisten euro kuuluisia olla vain 40 senttiä, sen verran tyhmää, kateellista, ilkeää ja lapsellista porukkaa olemme.Hävetkää, jos osaatte!
Hyvin sanottu, mielestäni tälle av-porukalle euroksi riittää 20 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hiukset ovat todella ärsyttävät, kun ovat aina auki ja levitetty siihen kasvojen molemmille puolille olkapäille roikkumaan.
Katsookohan kukaan noista, jotka pitävät hiuksensa tolleen roikkumassa, itseään takaa peilistä. Ei ole kyllä hyvännäköistä. Marin illa pidennykset tai ei niin kummallise n tunkkaiset näköiset tai väriset hiuksensa on. Ihan samoin kuin se yksi silmiään pyörittävä tomittajanainen, joka höyryää joka ohjelmassa. Hänellä vaaleampi mutta samanoloinen hius.
Laitas oma kuvasi,haluamme nähdä täydellisen olion.
Tänä päivänä pidennykset on niin kehittyneitä että niitä on vaikeaa erottaa. Toki vielä näkee sellaista barbie-halpistukkaakin joillakin. Tai liian vahvaa pidennystukkaa omaan hiuslaatuun nähden, esim. Helmi Loukasmäellä
Mun mielestä näkyy rajakin aika selvästi livenä
Nyt Marinilla uudet hiuspidennykset.Ehkä liian tuuheat vrt.omat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pidennykset ja tämä on fakta. Olen tamperelainen ja me täällä tiedämme. Katsokaa hänen hiustensa latvoja, ne ovat aivan tavallista tukkaa ja usein kuivan näköiset ja kiharat monesti myös pari päivää vanhat. Suoristusrautakiharat suorenevat sillain parissa päivässä. Pidennykset eivät.
Itselläni on samanlainen tukka ja ihan on luomu.Kasvatin kanssa vain 10 senttiä lisää ja käytin biotiinia.
Hiusten pidennykset eivät ole noin kuivan näköiset latvoista.
Kummasti täällä löytyy näitä tamperelaisia jotka muka varmuudella tietävät, ettei pidennyksiä ole. 😄 Kun kuka tahansa näkee kuvia vertailemalla, että Marinilla on selvästi hiustenpidennykset. Moni täällä on myös julistanut, että mitä sillä on väliä. Jos ei kerran ole väliä vaan pääministeri saa näyttää miltä haluaa, miksi pitää valehdella, että hiukset olisivat luomut?
Ei kai Marin itse ole mitenkään hiuksiaan tai muuta ulkonäköään kommentoinut?
Samassa kategoriassa Meghan Marklen kanssa.
Varmaan kuitenkin ihan omasta halustaan myynyt ja tukallaan tienannut. Ja onhan se voinut olla mieskin.