Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi sisko ei vastaisi sinun ystävälliseen viestiisi

Vierailija
24.05.2020 |

Jossa kertoisit kuulumisia ja kyselisi kuulumisia. Ja hän myöhemmin väittäisi vastanneensa viestiin mutta ihmettelisi miksi ei tullut perille. Toinen kerta jo kun näin kävisi. Menisitko kesällä miehesi kanssa kylään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viestittele miehen siskon tai veljen kanssa, käymme kylässä. Mikä ongelma?

Vierailija
2/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää viestittelisi. Kävisin miehen kanssa kylässä mutta olisin itse taka-alalla antaen tilaa sisarusten väliselle kanssakäymiselle. Ottaisin ton todennäköisenä vihjeenä ettei kiinnostusta olisi minun suhteeni ystävystyä. Eikä siinä mitään. Naiset on useimmiten juuri tollain epäsuoria näissä asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin hänen suuttuneen jostain, hän kun on melko innokas yhteydenpitäjä ja pitää kyllä huolen, että viestinsä tulevat perille tavalla tai toisella... Tunnin sisällä...

Vierailija
4/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nähtävästi häntä ei kiinnosta kuulumiseni niin miksi menisin sinne kesällä...mieheni mieliksi..

Vierailija
5/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä tekstarisi oli. Minulla yksi ystävä, joka jaarittelee pitkiä tekstareita. Luen ne, mutta unohdan vastata. Ytimekäs viesti ja siihen tulee vastattua.

Typerältä kuulostaa boikotoida kyläilyä tuollaisen tekstariepisodin takia.

Vierailija
6/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nähtävästi häntä ei kiinnosta kuulumiseni niin miksi menisin sinne kesällä...mieheni mieliksi..

Ei ole pakko mennä. Olennaista ei ole sinä vaan tässä suhteessa miehesi ja hänen sisarensa, jotka ovat tunteneet koko elämänsä ja joilla on paljon yhteistä. Olen itsekin kantapään kautta oppinut antamaan tilaa läheisteni tärkeille ihmissuhteille ja olemaan itse sopivasti taka-alalla silloin kun kyse on enempi läheiseni tärkeistä ihmissuhteista ja itse olen tilanteessa vähän kuin avecina.

Voit mennä mukaan jos haluat mutta sekin ok jos et mene - kunhan et tee asiasta numeroa.

Keskity enempi omiin sukulaisiisi ja ystäviisi. :)

Vierailija
7/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi oman mielenterveyden ja itsetunnon vuoksi tajuta että maailma ei pyöri heidän ympärillään. Se ei siis ole negatiivista vaan positiivista. Viesteihin vastaamatta jättämättä ei ole aktiivinen teko. Ihmisillä nyt vaan on muutakin.

Itse en todellakaan muista kuka viesteihini vastaa ja kuka ei. Vastaa jos vastaa niitä nyt kaikki saa ihan liikaa koko ajan. Kasvokkain on parempi.

Vierailija
8/8 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos sisko puhuukin totta?! Mutta pakkohan sen on valehdella, menee muuten hyvä riita hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä