Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et paljastanut pettäjää hänen puolisolleen?

Vierailija
24.05.2020 |

Oli hirveää olla vaimona viimeinen, joka sai tietää miehen työpaikan panoista. Ymmärrättehän, että olette kuin sivusta seuraavia kiusaajien apureita, jos ette kerro näkemäänne. On melkoista kiusaamista antaa toisen kuulla elävänsä normaalia parisuhdetta, vaikka kaikki onkin valetta. Paljastamalla annatte toiselle puolisolle vallan takaisin omaan elämäänsä, peittelemällä pidätte yllä kulissia ja valehtelua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen tuntuu haluavan ja joka toinen ottaa sen ylimääräisenä loukkauksena...

Vierailija
22/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä muiden ihmisen syrjähypyt minulle kuuluu. Sitä paitsi pettäjä onnistuu aina selittämään asian edukseen ja se petetty uskoo sen mitä haluaa kuulla.  Käräyttäjää syytellään hulluksi tai kateelliseksi - on ymmärtänyt väärin ja kerran vähän halattiin. Totuus on aina jotain enemmän, mutta ihmisen mieli sulkee pois pahimman - ainakin shokkitilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta toisten parisuhteen tila. Ja mistä sitä tietää, vaikka olisi yhdessä sovittu avoin suhde.

Vierailija
24/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en minä halunnut sitä ukkoa vaivoikseni. Hänellä oli vaimon lisäksi kaksi ala-asteikäistä poikaa. Ajattelin vain, että vaimo pitäköön kultakimpaleensa, itse en pettäjän kanssa haluaisi suhteeseen. Ja tässä mies oli aktiivinen osapuoli, minä en houkutellut kenenkään kilttiä ja kunnollista miestä ja pakottanut pettämään kanssani.

Vierailija
25/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppo syyttää muita, miksi et kertonut minulle?

Ei se homma niin mene.

Olin itse vastuussa omasta suhteestaani jossa mies petti minua. En uskonut kun joku kertoi, eihän nyt meidän Matti sellaiseen!

Vasta rysän päältä uskoin.

Itse en puutu. Tiedän kokemuksesta sen turhaksi.

Nämä jotka huutelee miksi et kertonut, haluavat mielestäni vain pestä puhtaaksi omaa osuuttaan parisuhteesta jossa on 50/50, kaksi puolisoa.

Vierailija
26/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä hyvä nuorena solmittu liitto ja lapsi. En halunnut itselle elämään draamaa ja pettäjäkään ei halunnut nk. kaksoiselämää. Hetken hairahdus, jonka päätimme pettäjän kanssa yhteistuumiin.

Levi-reissulla alkoi. Eli klassinen tapaus.Pettäjällä ollut joskus aiemminkin. Vaimo ei ole saanut koskaan tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi