Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et paljastanut pettäjää hänen puolisolleen?

Vierailija
24.05.2020 |

Oli hirveää olla vaimona viimeinen, joka sai tietää miehen työpaikan panoista. Ymmärrättehän, että olette kuin sivusta seuraavia kiusaajien apureita, jos ette kerro näkemäänne. On melkoista kiusaamista antaa toisen kuulla elävänsä normaalia parisuhdetta, vaikka kaikki onkin valetta. Paljastamalla annatte toiselle puolisolle vallan takaisin omaan elämäänsä, peittelemällä pidätte yllä kulissia ja valehtelua.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei kiinosta, sain mitä halusin.

Vierailija
2/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu muiden ihmisten elämään. Muut tekevät omat ratkaisunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisten parisuhteet kuulu mulle.

Vierailija
4/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle sinun pihtaamiset kuulu. Oma asiasi.

Vierailija
5/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestintuoja ammutaan.

Vierailija
6/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut ja ero niistä on aina seurannut. Jatkan samalla linjalla.

Vierailija
7/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetyksi tuleminen jättää niin syvän jäljen ja trauman, että on henkistä väkivaltaa olla kertomatta. Paljastaa voi nimettömänä, silloin viestin tuoja säästyy.

Vierailija
8/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut työkaverin vaimoa enkä edes tiedä hänen nimeään. Onhan tuo hirveää, että hänen miehellään on täysin kaksoiselämä työpaikallaan, mutta en ota siitä stressiä itselleni. 

Vierailija
9/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä pitää harrastaa jos haluaa ja kumppaneita riittää. Ja ihan vapaasti saa olla harrastamattakin jos haluaa, mutta ei siihen kumppania voi pakottaa kuten ei seksiinkään.

Joillain on avoin suhde tämän haluepätasapainon takia. Suosittelen.

Vierailija
10/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän yleisin syy ole, ettei tunneta toisen puolisoa mitenkään. Toinen puoli on jo mainittu haluttomuus puuttua toisen tekemisiin. Luultavasti työkaverin kanssa joutuu jatkossakin olemaan tekemisissä, joten miksi vaarantaa oma viihtyvyys työpaikalla puuttumalla asiaan?

Vierailija
11/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla puuttumatta. Olen kaverilleni kerran vihjassut, että ei taida äijäs ihan uskollinen olla. Vastaus, no eihän minun Risto ja vttuako puutut minun asioihini. Olin ok anteeksi vaan sitten. Meni vuosi kun Risto jäi kiinni.

Vierailija
12/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en itsekään haluaisi kuulla keneltäkään sivulliselta kumppanini pettävän vaan haluan että hän itse sen kertoo ja mielellään jo etukäteen jotta minulla on siitä tieto. Kyllähän sen omasta paristaan huomaakin jos hänellä on muu suhde. Älyttömän traumatisoivaa pettäminen ja etenkin kun siitä kuulee joltain ulkopuoliselta tai edes omalta ystävältä tai sukulaiselta. En ikinä ilmoittaisi kenellekään vaikka huomaankin kumppanin häntä pettävän. Enhän edes tiedä minkälainen suhde heillä on. Saattavat hyvinkin olla avoimessa suhteessa ja itse siihen tyytyväisiä. 

Vierailija
13/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet. Mutta ihmiset  yleensäkin on iloisia toisten epäonnesta ja naureskelevat vaan petetyille. 

Vierailija
14/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän yleisin syy ole, ettei tunneta toisen puolisoa mitenkään. Toinen puoli on jo mainittu haluttomuus puuttua toisen tekemisiin. Luultavasti työkaverin kanssa joutuu jatkossakin olemaan tekemisissä, joten miksi vaarantaa oma viihtyvyys työpaikalla puuttumalla asiaan?

Varsinkin kun kyseessä on oma pomo. Kyllä oma työpaikka on tärkeämpi kuin pomon vaimo. 

Vierailija
15/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet. Mutta ihmiset  yleensäkin on iloisia toisten epäonnesta ja naureskelevat vaan petetyille. 

En ole koskaan naureskellut enkä tunne ketään joka naureskelisi. 

Vierailija
16/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tämmösen pettämisdraaman ulkopuolinen ja kävin etsimässä naisen jota petettiin. Nainen oli vielä tosi nuori ja ensimmäisessä suhteessa ja muutenkin ajattelin että parempi kertoa hänelle ja antaa hänen itsensä päättää haluaako olla pettäjän kanssa. Olihan se kertominen aika kamalaa, vaikka petetty kyllä uskoi kaiken ja onnistui vielä myöhemmin käräyttämään miehen. Mies alkoi sitten uhkailla minun henkeäni tämän paljastuksen takia. Tekisin kuitenkin uudestaan, koska se oli mielestäni moraalisesti oikein.

Vierailija
17/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sotkeentua työkaverin avio-ongelmiin. Hän on vain työkaverini eikä ystäväni. Eri asia, jos kyseessä olisi hyvän ystävän puoliso. 

Vierailija
18/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan häntä. En fyysisellä tasolla, vaan paljon enemmän. Hän ei tietenkään ole pettänyt minun kanssani.

Vierailija
19/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viestin viejät tapetaan aina ensimmäisenä.

Vierailija
20/26 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut sotkeutua heidän suhteeseensa, enkä tuntenut sitä naista. Lisäksi pääsin pettäjämiehestä itse eroon helpommin, kun en aiheuttanut draamaa heidän välilleen (mies siis petti minuakin, enkä tiennyt toisesta naisesta moneen vuoteen).

Teimme hänen kanssaan sopimuksen siitä, että jos hän jättää minut rauhaan lopullisesti, niin minäkin jätän hänet rauhaan, enkä kerro hänen toiselle naisystävälleen koskaan mitään. Ja sopimus on pitänyt.