Hitto. Olen jo elänyt sen ajan ohi, että kukaan enää viehättyisi minusta ulkoisesti tai haluaisi minua seksuaalisesti
Menipä se aika nopeasti. Muistan joskus olleeni ainakin joidenkin mielestä viehättävä, mutta nyt ollaan nykyisyydessä ei menneessä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo iästä kiinni se, onko hot or not. Tässä vasta tapasin 80-vuotiaan herrasmiehen eräissä kekkereissä ja oli kyllä pitänyt itsestään hyvää huolta. Ihan tämmönen nelikymppinenki oli ihmeissään et sen ikäinen oli paremmassa kunnossa kuin moni oman ikäinen mies. Eli itsestä on kiinni, onko kiinnostava vai ei.
Niin noh, moni se on pillun päälle kuollut, kun ei hoksannut, että tuli vanhuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suomalaisia naisia ei niin kauheasti kiinnosta miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä vai ei sitten kun on ensimmäiset suhteet takana ja jos on hyvä työ, ja tietty perhe vaikuttaa.
Me tehdään miehen kanssa kaikkea mielenkiintoista ja viihdytään hyvin yhdessä, sitten olen luonnostaan kaunis. En jaksa laittautua vaan eletään urheilukamppeissa suurin osa elämäämme. Se on niin selvää, että meille ei ole vaihtoehtoja kuin toisemme ja kun hyväksymme toisemme niin tässä ollaan.
Ei minua kiinnosta mitä te minusta ajattelette, elämäni on muissa asioissa, minulla on hyvä mies ja olen hyvä työssäni. Katsooko minua joku tai viehättyykö joku minusta, ihan sama.
Olisi ollut kiva, että olisit edes jotenkin yrittänyt perustella tuota luuloasi. Tinderiä et varmaankaan halua käyttää esimerkkinä?
ApMielipiteeni perustuu omaan kokemukseeni, ystävieni ja suvun naisten kokemuksiin ja lähes 20 naisen mielipiteisiin työpaikallani. Muut asiat kiinnostavat kuin miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä. Joukossa on poikkeuksia eli jotkut naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä, pitää olla merkkilaukku, automerkki on tärkeä ja kynnet, ripset jne. He ovat muutenkin itsekeskeisiä mutta samalla epävarmoja elämästään, riittävätkö he. Nämä ovat vain minun huomioistani, ei mikään tutkimus.
Tässä on juuri se vika, että naiset sanovat ystävilleen sen, mitä he kuvittelevat ystäviensä haluavan kuulla.
Ap
Ja myös miehille.
Kuten ”olet vain komistunut iän myötä!” vaikka kaikkihan sen näkee, että rupsahdus on tullut.
Naiset on vaan paljon kiltimpiä kuin miehet. Tai epärehellisempiä, jos sen haluaa niin nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on teillä naisilla. ikä kun tulee 30 niin viimeistään viehättävyys katoaa. miehellä alkaa vasta noususuunta sillon ja jatkuu eläkeikään saakka
Sellaiset miehen voimafantasiat. Ihan samalla tavalla te rupsahdatte, olette vaan niin stnan täynnä itseänne ettette osaa katsoa peiliin realistisin silmin.
Onko se ihan sama oikeasti sukupuolten välillä? Jos ihan rehellisin ja objektiivisin silmin asiaa tarkastelet.
Sivusta vastaan, että on.
Jotkut rupsahtavat jopa naisia aikaisemmin, kun monilla on jo 25-vuotiaana vekit otsassa ja sellainen kuluneemman näköinen iho kuin ikäisillään naisilla.
Yleisilmeeltään ikäännytään aika samaan tahtiin - eipä tule mieleen yhtäkään keskenään samanikäistä keski-ikäistä pariskuntaa, jotka eivät näyttäisi samanikäisiltä.
Naiset vain ovat huomattavasti armollisempia miehen ikääntymistä kohtaan, kun taas naisen ikääntyminen on suurennuslasin alla niin miehille kuin toisille naisillekin.
Naisissa on myös paljon enemmän niitä, joille miehen ikääntymisen merkit ovat oikeastikin ihan ok tai jopa komeaksi koettuja, kun taas miehet arvostavat naisen ulkonäössä lähinnä nuoruutta, eli naiselle ikääntymisen merkit eivät ole sallittuja ollenkaan siinä määrin kuin miehille.
Naisen rupsahdus on asia josta puhutaan ja jota pidetään kamalana asiana, mikä saa ilmeisesti jotkut miehet uskomaan ettei heille vastaavaa ilmiötä käy?
Eihän missään oikein puhuta siitä, miten kamalaa on kun mieheltä lähtee iän myötä nuoren miehen energisyys ja voima, selkeät kasvonpiirteet, sileä iho jne.
Ei puhuta siitä, että miehen tukka ja kulmat harvenee ja haalenee, kiloja tulee, iho muuttuu löysemmäksi ja kulahtaneemmaksi, pallit roikkuu, perse löystyy jne.
Molemmat rupsahtaa, mutta vain toiselle se on sallittua.
Ei oo iästä kiinni se, onko hot or not. Tässä vasta tapasin 80-vuotiaan herrasmiehen eräissä kekkereissä ja oli kyllä pitänyt itsestään hyvää huolta. Ihan tämmönen nelikymppinenki oli ihmeissään et sen ikäinen oli paremmassa kunnossa kuin moni oman ikäinen mies. Eli itsestä on kiinni, onko kiinnostava vai ei.