Hitto. Olen jo elänyt sen ajan ohi, että kukaan enää viehättyisi minusta ulkoisesti tai haluaisi minua seksuaalisesti
Menipä se aika nopeasti. Muistan joskus olleeni ainakin joidenkin mielestä viehättävä, mutta nyt ollaan nykyisyydessä ei menneessä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ympärimakaavaa lorttoa ei vaan yksinkertaisesti kukaan mies halua, ikävää jos tajusit sen liian myöhään.
Älä vastaa enää tähän ketjuun, Känni-Make. Ketään ei kiinnosta sun mielipiteet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietä edes suunnilleen ikäsi
30-40
Ap
Niin minäkin, eikö ole helvetin mahtavaa?
t. 29-vee
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on teillä naisilla. ikä kun tulee 30 niin viimeistään viehättävyys katoaa. miehellä alkaa vasta noususuunta sillon ja jatkuu eläkeikään saakka
Sellaiset miehen voimafantasiat. Ihan samalla tavalla te rupsahdatte, olette vaan niin stnan täynnä itseänne ettette osaa katsoa peiliin realistisin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on teillä naisilla. ikä kun tulee 30 niin viimeistään viehättävyys katoaa. miehellä alkaa vasta noususuunta sillon ja jatkuu eläkeikään saakka
Sellaiset miehen voimafantasiat. Ihan samalla tavalla te rupsahdatte, olette vaan niin stnan täynnä itseänne ettette osaa katsoa peiliin realistisin silmin.
Onko se ihan sama oikeasti sukupuolten välillä? Jos ihan rehellisin ja objektiivisin silmin asiaa tarkastelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suomalaisia naisia ei niin kauheasti kiinnosta miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä vai ei sitten kun on ensimmäiset suhteet takana ja jos on hyvä työ, ja tietty perhe vaikuttaa.
Me tehdään miehen kanssa kaikkea mielenkiintoista ja viihdytään hyvin yhdessä, sitten olen luonnostaan kaunis. En jaksa laittautua vaan eletään urheilukamppeissa suurin osa elämäämme. Se on niin selvää, että meille ei ole vaihtoehtoja kuin toisemme ja kun hyväksymme toisemme niin tässä ollaan.
Ei minua kiinnosta mitä te minusta ajattelette, elämäni on muissa asioissa, minulla on hyvä mies ja olen hyvä työssäni. Katsooko minua joku tai viehättyykö joku minusta, ihan sama.
Olisi ollut kiva, että olisit edes jotenkin yrittänyt perustella tuota luuloasi. Tinderiä et varmaankaan halua käyttää esimerkkinä?
Ap
Mielipiteeni perustuu omaan kokemukseeni, ystävieni ja suvun naisten kokemuksiin ja lähes 20 naisen mielipiteisiin työpaikallani. Muut asiat kiinnostavat kuin miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä. Joukossa on poikkeuksia eli jotkut naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä, pitää olla merkkilaukku, automerkki on tärkeä ja kynnet, ripset jne. He ovat muutenkin itsekeskeisiä mutta samalla epävarmoja elämästään, riittävätkö he. Nämä ovat vain minun huomioistani, ei mikään tutkimus.
Ilmeisesti tämä meni seksi-alueelle, kun mammat lauantaipäissään vimmatusti ilmiantoivat aloitusta. Pisteet modelle, ettei vain poistanut aloitusta, kuten talossa on tapana toimia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ala. Olette kivan näköisiä 25 ikävuoteen asti. Sen jälkeen teidän kannattaa hankkia luonne.
"Hankkia luonne" Voiko elämäm koulummin enää asiaansa esittää? Tai ehkä sä olet vielä lapsi?
Taisi osua kohdilleen heitto, minua ainakin huvitti. Se on tasan näin. /eri
Sä olet sama. Älä enää nolaa itseäsi ja naisia, vaan vastaa kysymyksiin.
En tasan ollut sama. /eri ja sun kysymykseen tai aloitukseen EI kannata vastata, olet turha.
Mä oon 55 ja kysyntä ylittää tarjonnan, joutuu tyhmimpiä potkimaan pois. Veikkaan että ketjun urpoilla asia on just toisinpäin.
N55
Aloittaja leikkii naista saadakseen edes vähän huomiota. Tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suomalaisia naisia ei niin kauheasti kiinnosta miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä vai ei sitten kun on ensimmäiset suhteet takana ja jos on hyvä työ, ja tietty perhe vaikuttaa.
Me tehdään miehen kanssa kaikkea mielenkiintoista ja viihdytään hyvin yhdessä, sitten olen luonnostaan kaunis. En jaksa laittautua vaan eletään urheilukamppeissa suurin osa elämäämme. Se on niin selvää, että meille ei ole vaihtoehtoja kuin toisemme ja kun hyväksymme toisemme niin tässä ollaan.
Ei minua kiinnosta mitä te minusta ajattelette, elämäni on muissa asioissa, minulla on hyvä mies ja olen hyvä työssäni. Katsooko minua joku tai viehättyykö joku minusta, ihan sama.
Olisi ollut kiva, että olisit edes jotenkin yrittänyt perustella tuota luuloasi. Tinderiä et varmaankaan halua käyttää esimerkkinä?
ApMielipiteeni perustuu omaan kokemukseeni, ystävieni ja suvun naisten kokemuksiin ja lähes 20 naisen mielipiteisiin työpaikallani. Muut asiat kiinnostavat kuin miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä. Joukossa on poikkeuksia eli jotkut naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä, pitää olla merkkilaukku, automerkki on tärkeä ja kynnet, ripset jne. He ovat muutenkin itsekeskeisiä mutta samalla epävarmoja elämästään, riittävätkö he. Nämä ovat vain minun huomioistani, ei mikään tutkimus.
Tässä on juuri se vika, että naiset sanovat ystävilleen sen, mitä he kuvittelevat ystäviensä haluavan kuulla.
Ap
Ap ei ilmeisesti tähänkään ikään menessä ole ymmärtänyt, että halu ja ihastus syntyy luonteesta ja ihmisen sisimmästä. Moni kakku on päätä kaunis, mutta mauton sisältä. Sisältö ratkiseen seksuaalisen halun.
Mulla taas on 40-50 -vuotiaana ollut selvästi enemmän "ihailijoita" kuin nuorena. Niitä piisaa jopa 15-19 -vuotiaissa, saati vanhemmissa. Pitää vaan osata laittaa itsensä oikein (ei tanttamaisesti). Sinänsä en tartte vientiä, koska olen ollut naimisissa saman äijän kanssa viimeiset 30 vuotta. Mutta onhan se kiva huomata, että vientiä olisi :)
Voi ap. Olen nainen ja voin kertoa että minua on aina viehättänyt seksuaalisesti enemmän mies joka on mukava ja antaa ymmärtää että haluaa olla hyvä ja pitää minua hyvänä kuin mies joka on super komea ja tietää sen. Joten äläs yleistä.
M62 kirjoitti:
Ap ei ilmeisesti tähänkään ikään menessä ole ymmärtänyt, että halu ja ihastus syntyy luonteesta ja ihmisen sisimmästä. Moni kakku on päätä kaunis, mutta mauton sisältä. Sisältö ratkiseen seksuaalisen halun.
Sanoppa muuta. Niillä kauniilla ihmisillä on todella kaunis sisin ja rumilla/tavis ihmisillä siis ruma sisin. Kyllä niiden kauniiden ihmisten sisintä lähdetään tutkimaan helpommin kuin sen taviksen. T: kaunottaren tavis ystävä.
Vierailija kirjoitti:
M62 kirjoitti:
Sanoppa muuta. Niillä kauniilla ihmisillä on todella kaunis sisin ja rumilla/tavis ihmisillä siis ruma sisin. Kyllä niiden kauniiden ihmisten sisintä lähdetään tutkimaan helpommin kuin sen taviksen. T: kaunottaren tavis ystävä.
No sanos muuta. Hyvin toteutuu julkimoillakin kun ovat aina kauneuden perään ja pinnallisia. Erosotkuja toisensa perään jatkuvalla syötöllä. Moni kakku päältä kaunis. Eihän naisen ulkoinen kauneus vaikuta mitenkään naisen ja pillun halukkuuteen ja tuntumaan. Ne taas on ainoat jotka naidessa ratkaisee.
Niin, ensin tulee vanhuus ja sitten kuolema. Mutta elämä on ihmisen parasta aikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMielipiteeni perustuu omaan kokemukseeni, ystävieni ja suvun naisten kokemuksiin ja lähes 20 naisen mielipiteisiin työpaikallani. Muut asiat kiinnostavat kuin miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä. Joukossa on poikkeuksia eli jotkut naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä, pitää olla merkkilaukku, automerkki on tärkeä ja kynnet, ripset jne. He ovat muutenkin itsekeskeisiä mutta samalla epävarmoja elämästään, riittävätkö he. Nämä ovat vain minun huomioistani, ei mikään tutkimus.
Jos et olisi mennyt kirjoittelemaan tällaista, olisin ollut perusväitteestäsi samaa mieltä. Olen kai sinun määritelmiesi mukaisesti ulkonäkökeskeinen ja hyvinkin huoliteltu nainen, mutta en siitä huolimatta ole kiinnostunut kenestäkään muusta miehestä kuin omasta aviomiehestäni eikä ole tullut mieleenkään miettiä, kiinnostuuko joku minusta vai ei. Jos tämä parisuhde päättyy, en enää ikinä harrasta seksiä kuin itseni kanssa, koska sopivaa ei varmasti löydy. Koen hyvin harvat miehet kiinnostaviksi, enkä ole heidän huomiostaan kiinnostunut saati epävarma.
Miksi aina pitää mollata muita näissä yhteyksissä? Eikö se riitä, että kertoo mielipiteensä muita mollaamatta, kuten nyt piti nostaa itsensä "ulkonäkökeskeisten" yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Muut asiat kiinnostavat kuin miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä.
Puhdasta sattumaa, että tämä asenne tulee silloin, kun ei ole paljon valinnanvaraa enää.
Sama täällä ap, tosin ei semmoista hetkeä tainnut ollakkaan.