Hitto. Olen jo elänyt sen ajan ohi, että kukaan enää viehättyisi minusta ulkoisesti tai haluaisi minua seksuaalisesti
Menipä se aika nopeasti. Muistan joskus olleeni ainakin joidenkin mielestä viehättävä, mutta nyt ollaan nykyisyydessä ei menneessä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
BMI...?
Painoindeksi
Hitto, olen elänyt sen ajan ohi, että minua kiinnostaa haluaako joku minua seksuaalisesti vai ei.
Onko kysyjän tausta se, että olet varattu vai ehkä lähiaikoina eronnut? Mikä tökkii ulkonäössä omasta mielestäsi eniten juuri nyt? Minusta ihminen joka katsoo vain ulkoiseen olemukseen, ei ole mukava ihminen.
Exäni, joka hieman pyöristyi suhteen loppua kohti, oli minusta siltikin erittäin vetävän näköinen. Sisin ja se ihminen johon ollaan tykästytty on kaiken a ja o. Ei ulkonäkö vie suhdetta maaliin vaan ihan jotkut muut asiat.
Mulla sama... erosta jo neljä vuotta aikaa ja en ole tapaillut ketään. Lasten kanssa menee aina arki ja vloppu. Olen vähän pullukka ja en jaksa miettiä ulkonäköäni juurikaan, toki puhtaat vaatteet laitan aina ja vähän ripsaria mutta siinäpä se. Käyn töissä ja kaupassa ja eipä siinä miehiä edes näe paljon missään.
Ex haukkui minut tyhmäksi, läskiksi ja kuvottavaksi ja sanoi että siksi petti. Tämä jätti jälkensä itsetuntooni, pidän oikeasti itseäni tosi rumana. Minulla on myös kamalat raskausarvet.
Sellaista se on teillä naisilla. ikä kun tulee 30 niin viimeistään viehättävyys katoaa. miehellä alkaa vasta noususuunta sillon ja jatkuu eläkeikään saakka
Vierailija kirjoitti:
Hitto, olen elänyt sen ajan ohi, että minua kiinnostaa haluaako joku minua seksuaalisesti vai ei.
Ikäsi, parisuhdestatuksesi ja lapsiesi lukumäärä?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on teillä naisilla. ikä kun tulee 30 niin viimeistään viehättävyys katoaa. miehellä alkaa vasta noususuunta sillon ja jatkuu eläkeikään saakka
Eikä ala. Olette kivan näköisiä 25 ikävuoteen asti. Sen jälkeen teidän kannattaa hankkia luonne.
Vierailija kirjoitti:
Yäk, miksi haluaisit olla spermaämpäri?
No se aika on jo koettu kerran pari vuosikymmentä sitten, mutta olisi ollut ihan kiva, että elämässä olisi ollut edes jossain vaiheessa jollekin ihanalle miehelle jotain muutakin.
Nyt ei ole enää kenellekään mitään ja toki se tuota mennyttä åarempi on, mutta silti harmittaa. Tässä ja tätäkö se elämä tosiaan oli?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ala. Olette kivan näköisiä 25 ikävuoteen asti. Sen jälkeen teidän kannattaa hankkia luonne.
"Hankkia luonne" Voiko elämäm koulummin enää asiaansa esittää? Tai ehkä sä olet vielä lapsi?
Luulen, että suomalaisia naisia ei niin kauheasti kiinnosta miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä vai ei sitten kun on ensimmäiset suhteet takana ja jos on hyvä työ, ja tietty perhe vaikuttaa.
Me tehdään miehen kanssa kaikkea mielenkiintoista ja viihdytään hyvin yhdessä, sitten olen luonnostaan kaunis. En jaksa laittautua vaan eletään urheilukamppeissa suurin osa elämäämme. Se on niin selvää, että meille ei ole vaihtoehtoja kuin toisemme ja kun hyväksymme toisemme niin tässä ollaan.
Ei minua kiinnosta mitä te minusta ajattelette, elämäni on muissa asioissa, minulla on hyvä mies ja olen hyvä työssäni. Katsooko minua joku tai viehättyykö joku minusta, ihan sama.
Aloitus oli asiallinen, mutta ilmiannoin vastaajien naisvihan takia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hankkia luonne" Voiko elämäm koulummin enää asiaansa esittää? Tai ehkä sä olet vielä lapsi?
Taisi osua kohdilleen heitto, minua ainakin huvitti. Se on tasan näin. /eri
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että suomalaisia naisia ei niin kauheasti kiinnosta miellyttääkö oma ulkonäkö miehiä vai ei sitten kun on ensimmäiset suhteet takana ja jos on hyvä työ, ja tietty perhe vaikuttaa.
Me tehdään miehen kanssa kaikkea mielenkiintoista ja viihdytään hyvin yhdessä, sitten olen luonnostaan kaunis. En jaksa laittautua vaan eletään urheilukamppeissa suurin osa elämäämme. Se on niin selvää, että meille ei ole vaihtoehtoja kuin toisemme ja kun hyväksymme toisemme niin tässä ollaan.
Ei minua kiinnosta mitä te minusta ajattelette, elämäni on muissa asioissa, minulla on hyvä mies ja olen hyvä työssäni. Katsooko minua joku tai viehättyykö joku minusta, ihan sama.
Olisi ollut kiva, että olisit edes jotenkin yrittänyt perustella tuota luuloasi. Tinderiä et varmaankaan halua käyttää esimerkkinä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli asiallinen, mutta ilmiannoin vastaajien naisvihan takia. :)
hanki elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi osua kohdilleen heitto, minua ainakin huvitti. Se on tasan näin. /eri
Sä olet sama. Älä enää nolaa itseäsi ja naisia, vaan vastaa kysymyksiin.
Olisi kiva tietä edes suunnilleen ikäsi
Laihduta, meikkaa kevyesti, pukeudu huolitellun naisellisesti, niin koet sen taas.