Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Minusta hän oli vain vähän pyöristynyt, ihan sopivasti. Kivan näköinen farkuissaan. Kävi mielessä että kuka mies hänet saa? Siis Sara varmaan ymmärtää pysyä kaukana noista Stefun retkueista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ai että kun on 19 vuotta kuullut ja puhunut tornionseudun murretta niin sen on kertakaikkiaan nyt unohtanut? tulee mieleen vanha vitsi siitä maalaispojasta joka kaupungissa käytyään ehti unohtaa, mikä harava on. Nää junantuomat hesalaiset on kyllä niin naurettavaa sakkia...

Vierailija

TarkkailijaMies kirjoitti:
Missi aikaisissa bikinikuvissa Siepolla selkeästi pienet riippurinnat.

Kuten esim tässä

https://www.seiska.fi/Hot-Babes/Uusi-Miss-Suomi-Sara-Sieppi-ihanana-biki...

Nyt yllättäen tissit paljon suuremmat.
Eukko käyttää selkeästi nykyään jotain täytettä rintaliiveissään.
Taitaa tyttö HÄVETÄ rintojaan 😃

Ei ne mitenkään riippuneet. Pienemmät kyllä oli kuin nykyään. Nythän ne puskee näkyviin hyvinkin runsaina. En osaa arvioida johtuuko massan kasvu painonnoususta vai (sisäisistä) täytteistä. Mun mielestä aiemmin oli paremmat.

Vierailija

Mun mielestä oli oikeesti kiva haastattelu ja se huutoalias oli hauska. En ole ennen edes Joonas Nordmanista mitään tiennyt, mutta oli rento haastattelija. Jos miettii vaikka sitä Veitolan haastattelua, niin enpä haluaisi olla hänen haastateltavanaan.

Oonko ainoo, joka mietti, että näistä tulis hyvä pari? :D

Vierailija

Mitä ihmettä, tottakai rintoihinkin voi tulla rasvaa kun paino nousee. Mulle ainakin tulee. Olen Saran ikäinen ja samanikäisenä olin saman painoinen ja voisin veikata, että nyt ollaan myös samanpainoisia. Veikkaan Saran painavan noin 65 kg nyt. Ja mulla ainakin on rinnat kasvaneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Sarasta. Näistä tämän "tason" julkkisnaisista Shirly, Sara ja Martina ovat mielestäni aidosti mukavan oloisia ihmisiä. Tykkään!

Martina niin aidon mukavan oloisesti kävi Saraan käsiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, tottakai rintoihinkin voi tulla rasvaa kun paino nousee. Mulle ainakin tulee. Olen Saran ikäinen ja samanikäisenä olin saman painoinen ja voisin veikata, että nyt ollaan myös samanpainoisia. Veikkaan Saran painavan noin 65 kg nyt. Ja mulla ainakin on rinnat kasvaneet.

Olen Saran kanssa saman mittainen ja painan 57 kg. Arvioisin että kyllä Saran paino alkaa seiskalla.

Vierailija

Miksi ihmeessä Sara olisi tehnyt naamastaan noin suuren ja vieläpä noin oudolla tavalla?

Kyseessä voi olla esim kortisonilääkitys, joka aiheuttaa kuukasvoisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli oikeesti kiva haastattelu ja se huutoalias oli hauska. En ole ennen edes Joonas Nordmanista mitään tiennyt, mutta oli rento haastattelija. Jos miettii vaikka sitä Veitolan haastattelua, niin enpä haluaisi olla hänen haastateltavanaan.

Oonko ainoo, joka mietti, että näistä tulis hyvä pari? :D

No en mä noita naittais...mut Sara oli kyllä ihan mainio, oli alussa epävarma ja hermostunut. Onhan se erilaista olla haastateltavana kuin pyöritellä taustalla kirjaimia. Taitaa olla tavallaan aika ujokin.

Vierailija

Minkä ihmeen takia tuo muija tunkee joka ikiseen ohjelmaan ja sitten vaan munaa itsensä, kun ei osaa kunnolla vastailla kysymyksiin. Kas kun ei taas ruvennut itkemään Roopen menetystä, kuten Marja hintikan ohjelmassa!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat