Mitä mieltä tästä talosta?
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/15713539
Ja en, en mainosta omaani.
Kommentit (69)
Tyylikäs talo, kiva tontti. Ainoa, joka vaivasi on keittiön kaappien ovet, eli ne erivärisiksi. Ei kauhea hintakaan.
Mun mielestä ei ole pahan hintainen.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun ihmiset arvioivat sisustusta. Jokainenhan muokkaa sitten omaan makuun. Keittiön ja Märkätilojen tyyli kyllä sikäli tärkeä, että niiden uusiminen on kallista.
Ei ole mitään järkeä ostaa vain pohjaratkaisua.
Se olkkarin katto oli just näyttävä ja sopi hyvin. En tykkää puun väristä, se on jotenkin hankala mihin vaan yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tuosta värimaailmasta yhtään, en sisällä enkä ulkona. Sijainnista en osaa sanoa mitään, en tunne seutua. En olisi minun asunto tuo.
Haluaisit varmaan pelkkää harmaata ja valkoista, ettei sisustus vain poikkea kaikkien muiden suomalaisten kodeista.
Ja seinät vielä täyteen jotain live, laugh, love tauluja.
Kaikki ei vaan tykkää asua sirkusteltoissa, ei ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun ihmiset arvioivat sisustusta. Jokainenhan muokkaa sitten omaan makuun. Keittiön ja Märkätilojen tyyli kyllä sikäli tärkeä, että niiden uusiminen on kallista.
No sillä tarkoitetaan just lattiaa, seiniä, kaapistoja jne. En ainakaan itse jaksaisi joka asuntoa rempata oman mielen mukaan.
Tosi kiva sisältä, mutta naapurit liian lähellä.
Talo on selvästi siistien ihmisten koti, likaisia sormenjälkiä en nähnyt missään. Harmooninen ja neutraali värimaailma, johon on varmasti monen helppo laittaa ne omat huonekalut. Terassi kiva ja tilava erilaisine istuinryhmineen.
Piha kovin pieni ja naapurit liian lähellä. Pieni keittiö noin isoon taloon. Katon tiiliä on ehkä vaihdettu, josta tämä väriero, kannattaa kuitenkin kysyä tuo seikka, ettei tule yllätyksiä.
Talon väri, hempeän pastellinen mintunvihreänsininen ei ole minun makuuni.
Sähkölämmityksestä iso miinus, on pakkastalvena tuhottoman kallis lämmitysmuoto nykyisillä hinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos sisustus on hyväkuntoinen, ei sitä välttämättä raski ruveta repimään alas vain oman maun vuoksi. Siksi ottaa mieluummin jotain mikä vähän jo vastaa omaa makua tai mikä on jo valmiiksi niin huonokuntoista, että vaatiikin uusimista. Jälkimmäisessä tapauksessa pitää sitten ostohinta olla sen mukainen.
Tässä talossa hinta on kova ja sisustus näyttää hyväkuntoiselta - vaikka valkoinen ja puunväri onkin omasta mielestäni pahinta mahdollista - joten sisustuksen uusiminen olisi turhaa rahanmenoa.
Kivan näköinen talo, mutta aika kallis. Siisti ja harmoninen värimaailma ja ulkoa kaunis. Tykkäsin makuuhuoneiden sijainneista, kun ne olivat erillään toisistaan. Keittiön kaapit hienot, mutta keittiö muuten aika pieni ja koppimainen.
Ulkopaikkakuntalaisena on vaikea sanoa sijainnista, mutta alue näyttää luonnonläheiseltä. Tosin alue ei varmaan pysy noin metsäisenä pitkään? Bussipysäkille näyttäisi olevan 600 m, josta niin ikään on vaikea sanoa, onko se paljon vai vähän. Tietojen perusteella vaikuttaisi, että rauhallinen alue ja palveluita lähellä.
Tilavampi sisältä mitä näyttää ulkoa. Tuo keittiön puun väri, lattian ja katon väri eivät oikein sovi yhteen keskenään.
Mielestäni pohjaratkaisu on tosi erikoinen, tuommoinen levitetty lörtsy jossa on hirveästi hukkaneliöitä. Toki avara eteinen on kiva, mutta tuon tuulikaappi, eteinen, käytävä, yläkerran liikennetila vievät ihan liikaa tilaa. Ja makuuhuoneet on oudosti ripoteltu pitkin asuntoa. Mielestäni isoimman terassin pitäisi myös avautua olohuoneeseen, tuo pikkuterassi on kuin näyttämö vanhempien makuuhuoneen edessä. Sisäpinnoiltaan näyttää siistiltä, mutta kylppärit ja keittiö ovat tosi vanhanaikaiset ja monet tapettikuosit aika mauttomat.
Keksisin kyllä parempaa käyttöä puolelle miljoonalle.
tv. arkkitehti
Kallis minusta, kun ottaa huomioon sijainnin, rakennusvuoden ja sen, että asunto on ainakin keittiön ja kylpyhuoneen osalta selkeästi jo vanhanaikainen. Parkettikin menisi vaihtoon, tuollainen punertava parkettilattia ei on niin 2000-luvun alkua kun vaan voi olla. Näiden "välttämättömien" uudistusten jälkeen talo olisi jo pitkälti yli puolen miljoonan hintainen, ja vielä sähkölämmityksellä...
Muuten tykkään, kaunis vähän persoonallisempi koti. Ja mä myönnän tykkääväni myös tuollaisista tonteista, tiiviillä asutusalueella on turvallisempi tunne itselläni ja en ole mikään pihatyöpro, joten senkään puolesta ei valtavia tiluksia tarvita.
Ulkopäin nätti, sekava pohja, lattia liian tumma, samoin keittiö. Ihana kattoikkuna ja terassi. Sisustuksessa ei näy persoonaa. Laitosmainen
Mun mielestä hieno ja olisi mun makuun ihan 10.
Miinuksia, hirveä homma maalata 10v välein talo, sähkölämmitys ja aivan hirveä hinta.
En maksaisi 500k€ siitä, että saan omakotitalon, jossa ei ole yhtään omaa rauhaa. Ihan nätti noin muuten, keittiö tosin on ruma.
Ihan kiva ja hintakin on erittäin kohtuullinen.
Ympärillä ilmakuvassa pelkkää metsää ja talot kuin sillit suolassa, miksi? En ostaisi noin läheltä naapureita omakotitaloa.
Nolo juttu, ettei ruåtsin kieli taivu välittäjältä tuon paremmin. VISNINGAR FROM MÅ 25.5.
Aivan liian pieni.