Mitä laitat täytettyihin patonkeihin?
Laitoin itse juuri
-reilusti voita
-pestoa
-vuohenjuustoa
-basilikanlehtiä
-tomaattia
-härän ohuita kylmäsavuleikkeleitä
-juustoa
Oli niiin herkkua!
Kommentit (23)
Kiitti ap, nyt täytyy lähteä kauppaan.
Sinappivinegrettiä, kylmäsavustettua lohta, omenaa, maustekurkkua, kurkkua, sinimailasen ituja runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Sinappivinegrettiä, kylmäsavustettua lohta, omenaa, maustekurkkua, kurkkua, sinimailasen ituja runsaasti.
Omena ja idut kuulostaa oudolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idut kun vaihtaa punajuuriin niin tuossahan on lohta ja rosollia. Joulupöytäpatonki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idut kun vaihtaa punajuuriin niin tuossahan on lohta ja rosollia. Joulupöytäpatonki.
Paitsi, että alkuperäiseen rosolliin ei kuulunut punajuuri. Siihen tuli perunaa ja silliä.
ohis
tonnikalaa, majoneesia, sinappia, suolakurkkuu, tomaattii ja juustoo.
Pesto, tomaatti, mozzarella, basilikan lehtiä.
Ei hitto nyt tekisi mieli lähteä kauppaan...
Pestoa, tomaattia, mozzarellaa ja tuoretta basilikaa.
Kanan filee paloja, salaattia, tomaattia, ehkä oliiveja, reilu loraus majoneesia.
Chilimajoneesi, valkosipulituorejuusto, paprika, suolakurkku, kesäkurpitsa, jalopeno, salaattijuusto, salami ja sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä patonkia käytätte?
Mä oon ostanut jotain Pirkan uunissa lämmitettäviä ihan valkoisia patonkeja. Oisko ehdottaa jotain rouhevaa?
Perunasalaattia, kinkkua ja juustoa. Tai sitten kaisersalaattia, kananmunaa ja juustoa.
Meetvurstia, kananmunaa, juustoa, mieluista levitettä tai sitten majoa.
Jauhelihapihvejä, paistettua kananmunaa, pekonia, juustoa, kurkkusalaattia, ketsuppia ja sinappia.
Oman maggaran