Kesä ja isot tissit
Yksi kesän ehdottomasti parhaita juttuja on se, kun sattuu näkemään kauniin ja vähäpukeisen naisen, jolla on todella isot tissit. Sellainen tekee kesän, ja ne kohtaamiset muistaa vuosien päähän. Viimeksi tällaisen näin Tampereella, vieläkin muistan kaiken elävästi vaikka siitä on mennyt jo pari vuotta. Missäpäin Suomea tiedätte olevan kauniita naisia joilla on poikkeuksellisen suuret tissit?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kaverin F75-luomut. Ei tykkää käyttää liivejä. Töissä saa pukeutua muodollisesti. Vapaa-ajalla ei tykkää käyttää liivejä ja pukeutuu muutenkin rennosti. Pari viikkoa sitten kävimme niillä. F75-luomut vaaleakeltaisessa T-paidassa, isot nännipihat kuulsivat paidan läpi ja nännit nöpöttivät. Vaikea olla tuijottamatta.
Mistä tiedän kuppikoon? Olen tarkastanut pyykkikorista.
Runkkasitko samalla kun tutkit pyykkikorin aarteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini näki mökillä kun isorintainen vaimoni nousi alastonuinnilta laiturille. Jäi tuijottamaan.
Oliko siis täysin alasti? Näkikö myös vaimosi pillun?
Valitettavasti. Luuli ilmeisesti että olemme saunassa. Nousi hitaasti vedestä täysin alastomana, ensin rinnat tulivat esiin ja sen jälkeen tumma, karvainen pillu. Jäi vielä laiturille kuivaamaan pitkiä tummia hiuksiaan alasti ennen kuin laittoi pikkarit ja kesämekon ylleeen. Kaveri siemaili olutta ja tuijotti mökin ikkunasta.
Aika paha. Saiko vaimosi tietää että kaverisi oli katsellut hänen alastonta vartaloaan?
Kerroin illalla kun olimme kahdestaan aitassa. Aluksi järkyttyi mutta sitten kiihottui kun sanoin,
Olen melko varma että tiedän mitä.kaverisi on siellä viereisessä aitassa tehnyt kun ensin nähnyt vaimosi alasti ja sitten kuullut vielä äänet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kaverin F75-luomut. Ei tykkää käyttää liivejä. Töissä saa pukeutua muodollisesti. Vapaa-ajalla ei tykkää käyttää liivejä ja pukeutuu muutenkin rennosti. Pari viikkoa sitten kävimme niillä. F75-luomut vaaleakeltaisessa T-paidassa, isot nännipihat kuulsivat paidan läpi ja nännit nöpöttivät. Vaikea olla tuijottamatta.
Mistä tiedän kuppikoon? Olen tarkastanut pyykkikorista.
Runkkasitko samalla kun tutkit pyykkikorin aarteita?
Joo siinä voi joutua vähä päästeleen paineita kun tuollaisia kunnon tissejä näkee...
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kaverin F75-luomut. Ei tykkää käyttää liivejä. Töissä saa pukeutua muodollisesti. Vapaa-ajalla ei tykkää käyttää liivejä ja pukeutuu muutenkin rennosti. Pari viikkoa sitten kävimme niillä. F75-luomut vaaleakeltaisessa T-paidassa, isot nännipihat kuulsivat paidan läpi ja nännit nöpöttivät. Vaikea olla tuijottamatta.
Mistä tiedän kuppikoon? Olen tarkastanut pyykkikorista.
Kyllä niitä varmasti katselisi, koskisi, imisi ja nuolisikin mielellään
En, mutta tuo nainen on usein mielessäni runkatessa.
Säiden lämmetessä taas muistuu mieleen mikä kesässä on parasta. Suloiset kesämekot ja suuret rinnat. Ne näyttävät aina niin hyviltä yhdessä ja myös erikseen.
Kerran Turkissa lomalla sattui hotellin vieressä olemaan armeijan kassut. Yllytin emännän parvekkeelle yläosattomissa vilkuttamaan pojille, ja vaikkei sillä isot olekaan vaikutusta oli kyllä! Meni pojilla marssirivistö sekasin välittömästi kun huomasivat ja vilkuttelivat takaisin. Emäntä tuli posket punoittaen sisään ja sai istua kovan parrun päälle ottamaan kyydit..
Vierailija kirjoitti:
Kaverini näki mökillä kun isorintainen vaimoni nousi alastonuinnilta laiturille. Jäi tuijottamaan.
Kyllähän paljaita isoja rintoja ja pillua mielellään katselee jos tilaisuus siihen avautuu :)
Vierailija kirjoitti:
Brunette vaimolla 47 h-kupin rinnat. Vieraat äijät kyttää jatkuvasti ja vihjailee. Olen kyllä ylpeä vaimostani mutta jatkuvat seksivihjailut vierailta häiritsee.
Tuollainen nainen olisi mukava saada päälle ratsastamaan. Olisi mukava nuolla ja puristella samalla rintoja kun saisi kunnon otteen niistä. Samoin takaapäin kunnon puristelua samaan aikaan kalun upotessa sisään.
Pullottavat tissit ja pissi. Ne ovat miesten vitamiineja.
Tykäättekö oikeesti, jos isohkorintainen ja muutenkin ihan näyttävä nainen kulkee ilman rintsikoita ja rinnat keinuu kävellessä vai onko se tyylitöntä?
Isojen tissien mukana tulee usein iso masu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini näki mökillä kun isorintainen vaimoni nousi alastonuinnilta laiturille. Jäi tuijottamaan.
Kyllähän paljaita isoja rintoja ja pillua mielellään katselee jos tilaisuus siihen avautuu :)
Mutta mieluummin nuolee niitä ja nai pillua.
Rovaniemen markkinoilla näin mä rumat rinnat
Rinnat oli suuret mutta pienet oli hinnat
Rumat rinnat ne heiluivat vaan
mulla ei siksi seisonutkaan
Vierailija kirjoitti:
Brunette vaimolla 47 h-kupin rinnat. Vieraat äijät kyttää jatkuvasti ja vihjailee. Olen kyllä ylpeä vaimostani mutta jatkuvat seksivihjailut vierailta häiritsee.
Mukava olisi saada tuollainen nainen ratsastamaan päälle sohvalla tai sängyllä. Voisi imeä ja nuolla isoja rintoja samalla. Myös selin ratsastus olisi hyvä. Saisi rinnoista kunnon otteen. Lentäisi aika pian 1. lasti.
Kiinnostaisi kyllä keski-ikäinen kainon ujohko kilttinainen, jonka rintamus olisi hyvin riippuva ja erittäin suurikokoinen kuin valtava pullataikina, johon on laitettu ihan liikaa hiivaa. Mökillä voisi käydä kesällä, ehkä kansallispuistossa kävelyllä ja S-marketissa myöskin. Tekoäly kertoi minulle, että oikein todella hyvin rintava kaino neito olisi sopivaa seuraa tällaiseen ajanviettoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä miehillä on taipumusta dissaamiseen? Jos minä pistän ohuet ja kevyet liivit ja ohkaisen paidan, minulle huudellaan usein "silikonit", vaikka ne ovat D-luomut. Ja hyllyvät näkyvästi kävellessä. Niinpä päädyn usein sporttiliiveihin, jotka litistävät ja estävät rintojen liikkeen. Niissä näytän ihan norjalaiselta hiihtäjätytöltä.
Ettekö haluakaan nauttia kesästä noin niinkuin esteettisessä mielessä?
Minulla myös D-kuppi.. En käytä ohkasia liivejä, koska nännit näkyy läpi. Käytän pitsisiä, joissa paksumpi kangas. Ei näy mikään läpi. Ei tarvi pukeutua urheilurintsikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä miehillä on taipumusta dissaamiseen? Jos minä pistän ohuet ja kevyet liivit ja ohkaisen paidan, minulle huudellaan usein "silikonit", vaikka ne ovat D-luomut. Ja hyllyvät näkyvästi kävellessä. Niinpä päädyn usein sporttiliiveihin, jotka litistävät ja estävät rintojen liikkeen. Niissä näytän ihan norjalaiselta hiihtäjätytöltä.
Ettekö haluakaan nauttia kesästä noin niinkuin esteettisessä mielessä?
"minulle huudellaan usein "silikonit" "
Paskapuhetta ja valhetta. Suomessa ei huudella juurikaan yhtään mitään, eikä ainakaan usein.
Ollut varmaan mahtava näky. Alkoikohan kaverillasi seisomaan?