Kesä ja isot tissit
Yksi kesän ehdottomasti parhaita juttuja on se, kun sattuu näkemään kauniin ja vähäpukeisen naisen, jolla on todella isot tissit. Sellainen tekee kesän, ja ne kohtaamiset muistaa vuosien päähän. Viimeksi tällaisen näin Tampereella, vieläkin muistan kaiken elävästi vaikka siitä on mennyt jo pari vuotta. Missäpäin Suomea tiedätte olevan kauniita naisia joilla on poikkeuksellisen suuret tissit?
Kommentit (48)
Mattu omistaa valtakunnan ykköstissit. En tiedä missä asuu.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Omalla vaimolla on paljon paremmat ja luomuna tottakai.
Kyllä pienirintaiset naiset ovat mielestäni kaikkein kauniimpia! Ihan järkyttävän näköiset ovat isot rinnat jotka vielä roikkuvat....yöks!
What do you want to do ?
New mailCopy
Olen ihan samaa mieltä. Mieleen jäivät viime kesänä töistä kotiin kävellessäni erään naisen mahtavat rinnat. Ne olivat todella suuret, hieman riippuvat ja hänellä oli varsin avonainen paita joka vielä korosti näkymää. Hänen rintansa olivat niin isot, että hänen kävellessään askelten aiheuttamat tärähdykset saivat hänen rintojensa välin liikkumaan ikään kuin aaltoillen. Pitkä tissiväli aaltoili ja velloi hänen kävellessään. Oli todella vaikeaa olla katselematta sitä näkyä.
Kotiin päästyäni oli pakko runkata ja purkaa paineet, haaveillen kuinka hänen rintansa mahtaisivat aaltoilla kun työntelisin kaluani ja lopuksi roiskisin lastini niiden väliin.
Aivan mahtavaa nähdä oikein kunnon kesätissit heilumassa. Katon kyllä pepun myös.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa nähdä oikein kunnon kesätissit heilumassa. Katon kyllä pepun myös.
Tai painavina keinumassa
Miksi teillä miehillä on taipumusta dissaamiseen? Jos minä pistän ohuet ja kevyet liivit ja ohkaisen paidan, minulle huudellaan usein "silikonit", vaikka ne ovat D-luomut. Ja hyllyvät näkyvästi kävellessä. Niinpä päädyn usein sporttiliiveihin, jotka litistävät ja estävät rintojen liikkeen. Niissä näytän ihan norjalaiselta hiihtäjätytöltä.
Ettekö haluakaan nauttia kesästä noin niinkuin esteettisessä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä miehillä on taipumusta dissaamiseen? Jos minä pistän ohuet ja kevyet liivit ja ohkaisen paidan, minulle huudellaan usein "silikonit", vaikka ne ovat D-luomut. Ja hyllyvät näkyvästi kävellessä. Niinpä päädyn usein sporttiliiveihin, jotka litistävät ja estävät rintojen liikkeen. Niissä näytän ihan norjalaiselta hiihtäjätytöltä.
Minä vaimoa kannustan pitämään tukevia liivejä ja avokaulaisia vaatteita. Kannattaahan niitä näyttää kun kerran on mitä näyttää.
Ne miehet jotka tuollaisia huutelee, mitään miehiä olekaan, vaan jotain teinejä tai sille tasolle jääneitä vajakkeja. Mikä sen parempaa päivän piristystä kuin kadulla vastaantuleva upea nainen, hieman antava kaula-aukko ja pystyt D:t?
Näin Mikkelissä isot tissit kesällä 2014. Se oli jossain Keskusbaarin lähettyvillä.
Vaimo on melko pieni nainen, mutta ryntäät ovat luomut D:t. (tai siinä DD:n rajoilla) Oikein maukkaat. Kannustan pitämään avokaulaisia paitoja ja tukevia liivejä, koska kannattaahan noita näyttää kun kerran on mitä näyttää. Tykkään katsella eikä minua haittaa, jos näky piristää muidenkin päivää. Dissaajat eivät mitään miehiä ole, vaan teini-ikäisen tasolle jääneitä urpoja. Monta hymyä on saanut, mutta joskus aikaa sitten oli kerran saanut samaa silikonikommenttia.
Voi voi ei ne kaikki roiku vaikka isot ja pyöreät ovat , aivan törkeän mahtavat kun on isot nänninympyrät ja pikkunypyt jotka pukkailee paitaan pahkuja , kyllähän niiden ihailu on ykkönen , onhan niitä myös mukava nostella naisen takaa niin että saa puolivelttoa kalua painaa pyllynvakoa vasten.
Ja voi pojat ja tytöt sitä tunnetta kun nainen on polvillaan , isot pyöreät rinnat roikkuvat liki sängynpäällä , naida takaa niin että saa kouria noita himokkaita palloja samalla.
Usein ammun lastini vaimoni valtaville rinnoille joista lipitän kielellä ne pois.
Tissit on jees, mutta kyllä ite enemmän peppumiehiä (naisten). Minihame ja upea kiinteä perse. Ai saakeli... joskus on ollu pakko ajaa auto parkkiin ja vetää käteen kun ei ajamisesta tule mitään tai vähintään kolari.
Vierailija kirjoitti:
Urpojen kommentit voit jättää omaan arvoonsa. Anna hyllyä vain, ihanaa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä. Mieleen jäivät viime kesänä töistä kotiin kävellessäni erään naisen mahtavat rinnat. Ne olivat todella suuret, hieman riippuvat ja hänellä oli varsin avonainen paita joka vielä korosti näkymää. Hänen rintansa olivat niin isot, että hänen kävellessään askelten aiheuttamat tärähdykset saivat hänen rintojensa välin liikkumaan ikään kuin aaltoillen. Pitkä tissiväli aaltoili ja velloi hänen kävellessään. Oli todella vaikeaa olla katselematta sitä näkyä.
Kotiin päästyäni oli pakko runkata ja purkaa paineet, haaveillen kuinka hänen rintansa mahtaisivat aaltoilla kun työntelisin kaluani ja lopuksi roiskisin lastini niiden väliin.
en ymmärrä näitä miehiä?jotka näystä kiihottuneen pitä mennä wankingille...miksei naiseen
Vierailija kirjoitti:
missä päin sulle huudellaan? voisinko huutelemisen sijaan jutella sulle ja ehkä hellästi maistaa niitä kannujasi....
Vierailija kirjoitti:
Näin Mikkelissä isot tissit kesällä 2014. Se oli jossain Keskusbaarin lähettyvillä.
Minun elämäni kohokohta oli kun olin heinäkuussa 2007 menossa Kuusamon kautta Lappiin. Pysähdyin lauantai ilta Suomussalmella grilli kioskille syömään Rekkamiehen erikoisen. Sitä mättäessäni ajoi grillille auto. Sieltä työntyi pari reheviä paljaita reisiä, Aino-tossut oli jalassa. Uhkea daami asteli grillille, puoliavoimessa kylpy-tai aamutakissa. ainakin D-kupin kiinteät rinnat lähes paljaina. Kaiken kruunasivat päässä olleet punaiset papiljotit.
Tätä näkyä en unhoita koskaan, nytkin jöpöttää kun muistelen
Miettiä niitä tissejä ja runkata