Kenestä uusi presidentti Sauli Niinistön jälkeen?
Kommentit (266)
Jostain syystä minullakin on pidemmän aikaa ollut sellainen fiilis että Jyrki Katainen saattaisi hyvinkin voittaa seuraavat presidentinvaalit. Ajatus ei välttämättä ihan valtavasti innosta mutta mieluummin hän kuin vaikkapa Stubb tai Urpilainen.
Minun on vaikea uskoa että Haavisto enää lähtisi mukaan, tuskin tulisi valituksi koska ihan kuten Väyrysen kohdalla, niin Haavistollakin on tilanne se että vaalivoiton kannalta turhan moni ajattelee että "kuka tahansa muu kuin hän presidentiksi".
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä minullakin on pidemmän aikaa ollut sellainen fiilis että Jyrki Katainen saattaisi hyvinkin voittaa seuraavat presidentinvaalit. Ajatus ei välttämättä ihan valtavasti innosta mutta mieluummin hän kuin vaikkapa Stubb tai Urpilainen.
Minun on vaikea uskoa että Haavisto enää lähtisi mukaan, tuskin tulisi valituksi koska ihan kuten Väyrysen kohdalla, niin Haavistollakin on tilanne se että vaalivoiton kannalta turhan moni ajattelee että "kuka tahansa muu kuin hän presidentiksi".
Urpilainen pikemminkin kuin Katainen. K ärsyttää monia U on neutraalimpi. Pressalle se on etu.
Päivi Räsänen.
Luulisin, että uskaltaisi pistää kampoihin Putinillekin jos tarve vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen.
Luulisin, että uskaltaisi pistää kampoihin Putinillekin jos tarve vaatisi.
Mutta haluaisiko pistää kampoihin? Heillä tuntuu olevan aika samanlainen ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori on älykäs ja tietää kaikesta kaiken paremmin kuin muut. Ulkoinen olemus on vaatimaton, hän on pieni pätkä, jolla on ruma naama. Ei tule valituksi, pitkä ja komea Vanhanen voittaa.
Minun mstäni Vapaavuorella on komea naama ja hyvä ääni. Pituutta en tiedä.
Vanhasen pituuden tiedän, koska olin kerran yhtä aikaa Stockan hississä :)
Vanhanen on womanizer. Vähän kuin Ilkka K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen.
Luulisin, että uskaltaisi pistää kampoihin Putinillekin jos tarve vaatisi.Mutta haluaisiko pistää kampoihin? Heillä tuntuu olevan aika samanlainen ajatusmaailma.
Jos tarkoitat kristillisiä näkemyksiä niin se voi olla etukin. Mä ajattelin sitä, että Päivi ajanee Suomen etua tilanteessa kuin tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen.
Luulisin, että uskaltaisi pistää kampoihin Putinillekin jos tarve vaatisi.Mutta haluaisiko pistää kampoihin? Heillä tuntuu olevan aika samanlainen ajatusmaailma.
Jos tarkoitat kristillisiä näkemyksiä niin se voi olla etukin. Mä ajattelin sitä, että Päivi ajanee Suomen etua tilanteessa kuin tilanteessa.
Vaikea uskoa, koska hän ei aja edes kaikkien suomalaisten etua.
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevaisessa Suomessa tulevaisuuden vaihtoehtoina ovat Hussein al-Taee ja Abdirahim Hussein.
He ovat vapauden ja liikkuvuuden ja rajattoman Euroopan puolella.
Risti lipussa on vaihtunut siniseen sirppiin ennen kuin edes teoriassa toteutuisi. Minun ikäluokkani 1970- onneksi jo haudassa silloin.
Ovat rajattoman Euroopan ja Taqiyyan asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen.
Putin se vasta womanizer onkin.
On aina Suomen etu, että meillä on nainen vallassa. Putini saa olla miehen roolissaan ja kehrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsänen.
Vaikea uskoa, koska hän ei aja edes kaikkien suomalaisten etua.
Kyllä ajaa.
Kaikki vain eivät ymmärrä omaa etuaan.
Vierailija kirjoitti:
Marinilla on käyttöä (pää)ministerinä vielä monta vaalikautta.
Ei ole tarvetta nytkään, niin miksi olisi monta vaalikautta.
Surkeasti on hommansa hoitanut.
Ainoa, missä on hyvä on se, että puhuu selkeästi, mutta silloinkin vähän asiaa ja usein asian vierestä.
Lapsellisuus paistaa läpi kun marttyyrimaisesti haukkuu ja suuttuu heti muille jotka eivät ole samaa mieltä. Mm. Kulmunille, lintilälle ja orpolle räksyttänyt ihan julkisesti.
Ja nyt joku tulee sanomaan, "mutta kun he ensin"
No jos Marin on kerran niiiiiin pätevä, niin luulisi hänen osaavan hoitaa asian muutenkin kuin räksyttämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevaisessa Suomessa tulevaisuuden vaihtoehtoina ovat Hussein al-Taee ja Abdirahim Hussein.
He ovat vapauden ja liikkuvuuden ja rajattoman Euroopan puolella.
Kannatan tuota jälkimmäistä, mikäli hän on se husu miksi kuvittelen (se persujen nimittelijä). Tuo rauhan tae olisi kyllä edustavampi ulkoiselta olemukseltaan kuin husu mikä on enemmän maatiaisen näköinen.
Muistelen, että taeen entinen vaimo pakeni turvakodin kautta takaisin iräqiin? Aika hiljaa oltu asiasta. Voiko antisemitisti olla pressa missään paitsi mooseksenuskoisten vihollismaissa? Suomi on sivistysvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn ❤
Merjasta saatais räväkkä first lady 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tuolla listalla olevista ainoastaan Olli Rehnillä voisi olla jotain mahdollisuuksia. Todennäköisin vaihtoehto on Sanna Marin ja kaukana perässä tulee Pekka Haavisto.
Niinistöhypetystä ajatellen myös Ville Niinistö voisi olla Vihreiden ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpilainen pikemminkin kuin Katainen. K ärsyttää monia U on neutraalimpi. Pressalle se on etu.
Urpilaisen ääneen kyllästyy äkisti, samoin kuin Soinin. En näe Urpilaista maan äitinä, monesti mielletään, että hiukan pyöreät ihmiset ovat jotenkin pehmeämpiä äidillisiä, leppoisia😊. Urpilainen on aika kova täti.
Mutta pyöreistä puheenollen sellainen oikeasti vähän pehmeäpi mutta järkinainen olisi Sirpa Pietikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn ❤
Merjasta saatais räväkkä first lady 🤭
Juu, ei! Ei missään tapauksessa!
Mutta se olikin monelle helsinkiläiselle erittäin tärkeä, suorastaan ylivertainen syy.