30v nainen sanoi, että elämän tarkoitus on rakkaus ja parisuhteen löytäminen. Mitä mieltä?
Ainakaan mulle parisuhderakkaus ei ole mikään elämän tarkoitus. Toki saa ajatella mitä haluaa, mutta kyseinen nainen väittää, että sinkuissa on jotain "mätää" koska he eivät ole saaneet parisuhdetta :) Hämmentää noin mustavalkoinen ajatusmaailma 30-vuotiaalta ihmiseltä.
Kommentit (38)
Naisen ei tarvitse olla kaunis kuin miestä varten.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse sitäkään
Ei, ei ja ei. Mulla sinänsä on parisuhderakkauttakin ollut, koska olen saanut kaksi lasta parisuhteen myötä, mitkä ovat olleet kummallakin onnellisia ja odotettuja asioita. Silti tiesin jo teininä, että parisuhdetta en varsinaisesti kaipaa, mutta ajattelin aina, että olisi kiva saada 1-2 lasta. Nyt olen kahden lapsen onnellinen yh-äiti. En edelleenkään osaa kaivata parisuhdetta juuri minkään vuoksi.
Mun mielestä elämän tarkoitus on löytää elämälle tarkoitus. Jollekin se voi olla romanttisen rakkauden löytäminen, toiselle postimerkkien keräily.
mullain päässä asetus joka sanoo noin. Voisinpa päästä siitä eroon ja olla onnellinen.
Minkä tahansa kasvi tai eläinyksilön elämän tarkoitus on lisääntyminen. Samoin ihmisen. Ei mikään postimerkkien keräily.
Jollekin nuo, jollekin työt.
Ei kai sitä ole selvää kaavaa jonka mukaan kaikkien pitää mennä.
Kyllä minäkin elämältä toivon rakkautta ja perhettä. Ja mieluummin olen keinutuolissakin vanha jonkun kanssa kuin yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tosiasia on se, että nainen on syntynyt perheenäidiksi ja palvelemaan miestä, sekä lapsia. Tuo on naisen geeneihin valettu ja kaiken lisäksi teette tuon kaiken ilolla, kun se oikea tulee vastaan+myöhemmin perhe.
mies52v
Haista paska :D
Tulet vielä huomaamaan tuon.
mies52v
Oon nainen, ja vakuutan että olet väärässä :D
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa kasvi tai eläinyksilön elämän tarkoitus on lisääntyminen. Samoin ihmisen. Ei mikään postimerkkien keräily.
Se on evoluution kannalta lisääntyminen, mutta ei yksilöiden kohdalla. Itse en aio koskaan lisääntyä. Elämällä ei ole tarkoitusta.
Se on hänen elämänsä tarkoitus. Minun ei.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvitse olla kaunis KETÄÄN varten. Paitsi itseään varten, jos hän niin haluaa.
Itsellä elämän tarkoitus on pysyä elossa ja viettää edes joskus onnelisia hetkiä.
Olen samaa mieltä. Löydän tai kuolen yrittäessä.
No joo, voihan se olla hänen elämänsä tarkoitus.
Toisinajattelijoiden haukkuminen ei ole ok tässä tilanteessa. Miten kukaan 30v voi olla noin suvaitsematon?
"Elämällä ei ole tarkoitusta. Se pitää luoda itse."
Totta.
"Elämässä ei ole mikään niin tärkeää kuin puutarhanhoito. Eikä sekään ole niin kovin tärkeää..."
Kiinalainen sananlasku
Ei kaikkien ihmisten elämän tarkoitus ole yksi ja sama asia.