Nyt kaikki työttömät hakemaan Oripään kirjastonjohtajaksi!
https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000010306694.html
Pääset tekemään ihan kaikkea. Monilahjakasta visionääriä haetaan, palkka hulppeat 2 978,25 €.
Kommentit (68)
Tytille tuo olisi loistava tilaisuus !
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä työmatka.
Suomalainen työtön on kuin peruskallio, täysin haluton lähtemään työn perässä yhtään mihinkään.
Tuossa on se vika että mitään näistä viroista ei ehdi kunnolla hoitaa, sama ongelma on monilla muilla kunnilla, joihin on palkattu tuollainen visionääri. Sitten ihmetellään miksi kunnalla menee huonosti ja mikään asia ei etene.
Eikös tuo ole ihan pieni kunta? Kyllä minä tuollakin palkalla lähtisin. Siellähän on edulliset vuokra-asunnot tai kunta saattaa sellaisen pystyä tarjoamaan halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä työmatka.
Suomalainen työtön on kuin peruskallio, täysin haluton lähtemään työn perässä yhtään mihinkään.
No miksi pitäisi lähteä omasta kodista ja jättää perhe? Mikään työ ei ole sen arvoista. Lähempääkin saa töitä.
Itseäni kiinnostaisi tuo pesti, mutta itselläni on jo vakityö.
Yllättävän kehnoa palkkaa tarjoavat. Karsii varmasti monen muuten hyvän ja kiinnostuneen hakijan intoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä työmatka.
Potkaise sitä ukkoosi pers ieelle. Kuka teillä päättää? Eukko risaisissa vaatteissa?
Mikähän tuossa edes on se soveltuva ylempi korkeakoulututkinto, jota vaaditaan? Informaatiotutkimus? Mut sit pitäis kuitenkin hanskata myös maahanmuuttoasiat?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole ihan pieni kunta? Kyllä minä tuollakin palkalla lähtisin. Siellähän on edulliset vuokra-asunnot tai kunta saattaa sellaisen pystyä tarjoamaan halvalla.
No näkyy olevan liuta hakijalle asetettuja muodollisia kriteereitä niin voipi olla niiden muutamien soveltuvien akateemisesti koulutettujen joukosta vaikea löytää sellaista joka lähtee Oripäähän suunnilleen kaikkien alojen johtajaksi alle kolmella tonnilla.
Lol, olen valtionyhtiössä ihan tavallisissa pilipalihommissa rivityöntekijänä ja peruspalkkani on tuon verran. Siihen tietysti vielä lisät päälle.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kiinnostaisi tuo pesti, mutta itselläni on jo vakityö.
Yllättävän kehnoa palkkaa tarjoavat. Karsii varmasti monen muuten hyvän ja kiinnostuneen hakijan intoa.
No palkka ja työnkuvahan siinä onkin se ongelma. Vaaditaan moniosaamista, jota vastaan tarjotaan surkeaa palkkaa ja näyttäisi olevan vielä ilta- ja viikonlopputöitäkin.
Oripää on surkea kunta. Ei kannata haaskata aikaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä työmatka.
No miksi pitäisi lähteä omasta kodista ja jättää perhe? Mikään työ ei ole sen arvoista. Lähempääkin saa töitä.
Miten voi olla työtön jos saa töitä? Onko tämä jotain työttömän käsittämätöntä logiikkaa?
Ei hitto, pistäiskö hakemuksen. Olen toki ihan muun alan maisteri ilman mitään kirjastokokemusta mutta jos laativat näin älyttömän työpaikkailmoituksen niin ei siellä taida muutkaan olla ihan tehtäviensä tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä työmatka.
Koska aikuinen ihminen elättää itsensä ja perheensä itse. Työn perässä pitää olla valmis liikkumaan ja näkemään vaivaa, mikäli haluaa nostaa yhteiskunnan tukia. Ja jos lähempää saisi töitä, niin eihän silloin voi olla työtön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä työmatka.
Koska aikuinen ihminen elättää itsensä ja perheensä itse. Työn perässä pitää olla valmis liikkumaan ja näkemään vaivaa, mikäli haluaa nostaa yhteiskunnan tukia. Ja jos lähempää saisi töitä, niin eihän silloin voi olla työtön?
Ei tarvitse muuttaa eikä tarvitse jättää perhettä. Missään laissa ei sanota että työmarkkinatukea ei saa jos ei muuta. No aivan taatusti töitä saa lähempääkin kun 500km päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä työmatka.
Ei tarvitse muuttaa eikä tarvitse jättää perhettä. Missään laissa ei sanota että työmarkkinatukea ei saa jos ei muuta
Tässähän se suurin ongelma toistaiseksi vielä onkin, kun nykyään voi vapaasti valita ja jäädä kotiin veronmaksajien rahoilla makaamaan jos ei huvita nähdä vaivaa. Ennen ihmiset lähtivät vaikka Kanadaan tukkisavottaan jos ei muita töitä ollut, tänä päivänä voi huoletta räkiä kotona sormi perseessä kattoon jos sieltä Savukosken kotiseudulta ei satu juuri sitä sopivaa ja mieluista työpaikkaa löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, pistäiskö hakemuksen. Olen toki ihan muun alan maisteri ilman mitään kirjastokokemusta mutta jos laativat näin älyttömän työpaikkailmoituksen niin ei siellä taida muutkaan olla ihan tehtäviensä tasalla.
Laita ihmeessä!!!
Liian pitkä työmatka.