Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä yleisesti turn-offina pidetyt ominaisuudet eivät sinua haittaa kumppaniehdokkaassa?

Vierailija
22.05.2020 |

Esim ylipaino, mt-ongelmat, tupakointi, työttömyys, tatuoinnit jne

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dadbody ei haittaa eikä miehen lyhyys, jos muuten skrode & miehekäs.

Vierailija
22/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, kaljuus, dadbody, matala koulututaso (kunhan keskustelutaitoa on)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomi-insinöörin koulutus =)

Kuka pitää diplomi-insinöörin koulutusta turn-offina ja miksi?

Vierailija
24/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen

Vierailija
25/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin naiselta lievät mt-ongelmat ja ujouden/introvertin luonteen ja sen että ei ole korkeakoulutettu

Sanoisin nämä samat miehestä.

Tatuoinnit ei haittaa (kunhan ei mitään eksien nimiä sentään ole) eikä tupakointi. Lyhyys ok, jos ei ole paljoa minua lyhyempi ja on muuten kookkaampi.

Vierailija
26/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus asua yhdessä ja hankkia lapsia on välttämätöntä. Työttömyydelläkään ei ole väliä, kun en sekoittaisi rahoja ja taloutta. Tietysti jos on muita elämänhallintaongelmia, olisi turn off. En välitä miehen pituudesta, ellei ole ihan tolkuttomasti minua lyhyempi. Kaljuus ok, vartalolla ei juuri merkitystä, voi olla laiha tai jonkun verran lihavakin. Voi olla sohvaperuna, minäkin harrastan liikuntaa vain pakkopullana ulkonäön takia.

Vaatimukset muuten ovatkin niin kovat, että ei tahdo ketään löytyä.

Mitä ne vaatimukset ovat?

Vierailija
27/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset välit omaan lapsuudenperheeseen. Mieheni käy vanhemmillaan 2-3 kertaa viikossa. Monille tämä on merkki siitä, että napanuoraa ei ole katkaistu. Mulle ei. Itsessäni on sama vika. En haluaisi olla ihmisen kanssa, joka tapaa vanhempiaan vain muutaman kerran vuodessa tai kerran kuussa (ellei sitten syynä ole pitkät välimatkat).

Vierailija
28/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylät

Vierailija
29/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diplomi-insinöörin koulutus =)

Kuka pitää diplomi-insinöörin koulutusta turn-offina ja miksi?

Aika moni varmaan. Eikö se ole vähän kuin synonyymi ei-haluttavalle miehelle.

Vierailija
30/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuus, keskimääräistä (hieman) pienempi varustus, hoidossa olevat lievät mt-ongelmat, se että miehellä on lapsia.

Nainen

Vierailija
31/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tatuoinnit on turn-on.

Vierailija
32/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja kaljuus.

Vierailija
33/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun ajattelin ettei mikään haittaa, kunhan luonne on hyvä...

Exän speksit:

2-5 lasta (joku noista)

ruskeat hampaat joita ei suostu korjauttamaan

lihotti ison kaljamahan suhteessa

ulosotossa 90 000€

40+ vuotias ei ole ikinä asunut omassa kodissa, jossa joutuu itse huolehtimaan kaikesta... Aina peräkammarissa tai kulloisenkin naisen luona 

Alkaa huutaa riidan aikana kuin mielisairas hullu. Ei rauhoitu vaikka koittaa sanoa, että asiat selvitetään puhumalla, ei huutamalla.

Ottaa kielloista huolimatta riidan aikana kiinni ja siitä aiheutuu mustelmia.

Ei ole ikinä kirjautunut Wilmaan, vaikka vanhin lapsi menee jo 7 luokalle.

jne.

Lopulta tajusin etten halua elää loppuelämääni epävakaan ihmiset mielialavaihteluita peläten.

Itsessäni on paljon vikaa, mutta en mä sentään ole ihan mielisairas huutaja. 

Nyt nostan kriteerit, enkä odottele ihmettä.

Vierailija
34/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutaanko miesten lihavuutta nykyään dadbodyksi? Entä jos on lihava mutta ei ole edes lapsia? En yhtään ihmettele ylipainoisten suurta määrää kun miesten terveysriskeille on tuollaisia mukamas lutuisia anglismeja. 🤯

Vierailija
35/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheiset välit omaan lapsuudenperheeseen. Mieheni käy vanhemmillaan 2-3 kertaa viikossa. Monille tämä on merkki siitä, että napanuoraa ei ole katkaistu. Mulle ei. Itsessäni on sama vika. En haluaisi olla ihmisen kanssa, joka tapaa vanhempiaan vain muutaman kerran vuodessa tai kerran kuussa (ellei sitten syynä ole pitkät välimatkat).

Ohis. Mutta. Minun mieheni käy vanhemmillaan useita kertoja viikossa. Käymme myös usein yhdessä heillä syömässä. Heillä on terveet ja normaalit välit, arvostan. Minun perheeni ei halua olla kanssani tekemisissä, en ole tähän voinut vaikuttaa. Pitkät välimatkat ainoa hyväksyttävä syy olla näkemättä?

Vierailija
36/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä:

-pituus, jos ei ole muuten ruumiinrakenteelta hentorakenteinen pikku rimpula (olen itse lyhyt)

-työttömyys jos etsii töitä ja ei ole ideologisesti elämäntapatyötön

-kaljuus, en keksi mitä haittaa

-lievä ylipaino, jos tykkää harrastaa hikiliikuntaa

-ei kovin koulutettu (amis tai pelkkä lukio), jos on perusfiksu ja kiinnostunut maailman asioista ja miehelle minun koulutukseni ei ole ongelma.

Vierailija
37/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kverin ex on ikänsä asunut vanhempiensa peräkammarissa, tai nasitensa nurkissa. Lapset teki exänsä peräkammariin. Peräkammarin tyttö ja poika kohtasivat ja nyt on isovanhemmilla iso katras lapsia hoidettavana, kun isovanhempien peräkammarin biologiset lapset eivät vissiin kykene...

Vierailija
38/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsutaanko miesten lihavuutta nykyään dadbodyksi? Entä jos on lihava mutta ei ole edes lapsia? En yhtään ihmettele ylipainoisten suurta määrää kun miesten terveysriskeille on tuollaisia mukamas lutuisia anglismeja. 🤯

"Iskävartalo".

Vierailija
39/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Mutta. Minun mieheni käy vanhemmillaan useita kertoja viikossa. Käymme myös usein yhdessä heillä syömässä. Heillä on terveet ja normaalit välit, arvostan. Minun perheeni ei halua olla kanssani tekemisissä, en ole tähän voinut vaikuttaa. Pitkät välimatkat ainoa hyväksyttävä syy olla näkemättä?

Toki tuo myös. En ajatellut noin pitkälle. Sillehän mitään ei myöskään voi, jos omat vanhemmat ei halua nähdä.

Vierailija
40/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kverin ex on ikänsä asunut vanhempiensa peräkammarissa, tai nasitensa nurkissa. Lapset teki exänsä peräkammariin. Peräkammarin tyttö ja poika kohtasivat ja nyt on isovanhemmilla iso katras lapsia hoidettavana, kun isovanhempien peräkammarin biologiset lapset eivät vissiin kykene...

No me kyllä asuimme molemmat ihan omissa kodeissamme, kun tavattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän