Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä yleisesti turn-offina pidetyt ominaisuudet eivät sinua haittaa kumppaniehdokkaassa?

Vierailija
22.05.2020 |

Esim ylipaino, mt-ongelmat, tupakointi, työttömyys, tatuoinnit jne

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuus

Vierailija
2/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, mahakkuus ns dad body, pelaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkarvat! Moni muija on kommentoinut, että erityisesti selkäkarvat miehellä on yök?

Itse tykkään karvoista, joten selkäkarvat ei todellakaan haittaa! :)

N31

Vierailija
4/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino (tiettyyn rajaan asti), mt-ongelmat (jos eivät liian vaikeita ja ovat nykyään hyvin hoidossa), työttömyys ja matala koulutustaso. Tatuoinnit voin ehkä hyväksyä, jos ei ole kyse niistä muodikkaista puoli käsivartta peittävistä töherryksistä.

M31

Vierailija
5/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuus

Vierailija
6/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja komea saksalaismerkkinen auto (palstamammathan vihaavat näitä, oikeat aateliset, älyköt ja humaanit tosimiehethän eivät näihin säälittävin munanjatkeisiin koske vaan tapattavat mieluummin perheensä joutumalla kolariin pienellä tonnin peltipurkilla)

Vierailija
7/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys, jos ei fuusioidu sohvaan vaan tekee jotain.

Vierailija
8/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinöörin koulutus =)

Vierailija
9/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka

Vierailija
10/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys, ammattikoulututkinto, tatuoinnit, mt-ongelmat / jos sattuu näkemään maailman erilaisten silmien läpi.

Vierailija
11/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittais mitkään "apuvälineet" tekohampaat tai muutkaan proteesit, peruukit tms.

N43

Vierailija
12/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit tai lyhyys ainakaan. Kaljuus. Se, että mies ei ole käynyt lukiota tai yliopistoa, vaikka itse olen korkeakoulutettu. Kunhan tekee jotakin elämällään eikä ole saamaton tai tyhmä, se on tärkeintä. Työ on vain työtä. Esimerkiksi masennustaustakaan ei ole turn off, vaikka en varmaan alkaisi suhteeseen, jos mt-ongelmat ovat huipussaan juuri tavatessa. Minua ei haittaa myöskään, jos mies juo olutta ruokajuomana. Humalahakuinen juominen sen sijaan haittaa.

Oma mieheni on noista kaikkea paitsi kalju, ja en voisi kuvitellakaan ketään muuta miehekseni.

Vierailija
13/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava.

N21

Vierailija
14/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaus ei sinänsä haittaisi. Eikä työttömyyskään.

Vierailija
15/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunanenä.

Vierailija
16/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon ja kartiokkaan litteä takapuoli naisella, sekä kapea lantio.

Vierailija
17/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdesti suhteessa reilusti ylipainoisen miehen kanssa Ja ihastunut useampaankin. Itse olen hyvinkin fit, mutta minusta iso mies on seksikäs.

Vierailija
18/48 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus asua yhdessä ja hankkia lapsia on välttämätöntä. Työttömyydelläkään ei ole väliä, kun en sekoittaisi rahoja ja taloutta. Tietysti jos on muita elämänhallintaongelmia, olisi turn off. En välitä miehen pituudesta, ellei ole ihan tolkuttomasti minua lyhyempi. Kaljuus ok, vartalolla ei juuri merkitystä, voi olla laiha tai jonkun verran lihavakin. Voi olla sohvaperuna, minäkin harrastan liikuntaa vain pakkopullana ulkonäön takia.

Vaatimukset muuten ovatkin niin kovat, että ei tahdo ketään löytyä.

Vierailija
19/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin naiselta lievät mt-ongelmat ja ujouden/introvertin luonteen ja sen että ei ole korkeakoulutettu

Vierailija
20/48 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisuus 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä