Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ahdistelu hyväksyttävää?

Vierailija
22.05.2020 |

Olen nuori nainen ja veljeni on minua muutama vuosi vanhempi. Hän on mielestäni vähän ahdistellut minua. Reagoisin nämä jutut minun tykkäämisenä, mutta hän on VELJENI, hän ei voi tykätä siksi minusta sillä lailla, joten se on ahdistelua.

Hän on sohvalla istuessa koskenut minun jalkaan, se on hyvin "hyi" juttu, koska hän on veljeni ja siksi ahdistelua.

Hän on laittanut mulle vihjailevia viestejä esim. seksistä ja jotain hyvin outoa. Ei siis suoraan, mutta hyi silti.

Saako veljeni tehdä näin? En hyväksy asiaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän kysymykset...

Vierailija
2/5 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu pahalta, sitten veljesi käytös ei ole hyväksyttävää. Sitä en osaa arvioida, onko tuo lievää vai vakavaa tai ahdistelua lainkaan. Olennaista on se, että sinusta veljen käytös tuntuu ikävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Sano äidillenne että veljesi kiusaa sinua, älä kerro tarkasti ellei äiti kysy mutta älä myöskään vähättele. Mutta tee selväksi että se ei voi jatkua.

Onko veljesi jotenkin vammainen, esim. kehitysvammainen? Silloinkin tuo pitää lopettaa mutta pitää olla hienotunteisempi.

Vierailija
4/5 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä lopettamaan, ja kerro että koet hänen toimintansa ahdistavana.

Vierailija
5/5 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kenties syrjässä, eikä velipoika pääse oikein muiden tyttöjen kanssa tekemisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi