Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras pituus, jos hiukset ovat ohuet?

Vierailija
22.05.2020 |

Lyhyessä mitassa hiuksia saa olla koko ajan leikkauttamassa. Pidempinä auki taas ne eivät mitenkään näyttävät. Olisiko polkkamitta paras? Silloin pystyyn tekemään jotain kampauksia eivätkä hiukset näytä yhtä ohuilta kuin pidempinä. Mielipiteitä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset olivat jatkuvasti rasvaiset muutaman viikon soodapesun ajan, ja kun hiukset rasvoittuvat nopeasti muutenkin. niin tuo soodapesu ei ollut mun juttu. Savipohjaiset luomushampoot toimivat itsellä parhaiten.

Vierailija
22/38 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Ensin, minkä tyylinen olet, sporttinen, tyylileidi, asiallinen, hulvaton? Tämän mukaan etsi itsellesi ennakkoluulottomasti niitä leikkausmalleja:)

Toiseksi, minkälainen kasvojen muoto?

Mieti, mikä just sulle, just tällä hetkellä, kuvastaa parhaiten sua. Miltä haluat näyttää juuri tällä hetkellä? Oma tyylin löytö niin pukeutumisessa kuin siinä hiustyylissä nimittäin vaihtelee, muutut vuosien mittaan.

Se leikkaus on osa sua!

Kolmanneksi omat vinkit: pitkä polkka, kivat raidat tai sävyjä, hiukset 5- 7 cm leuan alle.

Jos et ole kulmikaskasvoinen, lyhyt polkka.

Toispuoleiset lyhyet/ puolilyhyet leikkaukset luo särmää ja viehättävyyttä. Katsele malleja, kuvittele se hyvä omille hiuksille ja kasvoille + marssi kampaamoon + kysy, voiko tuo sinulle toimia.

Hento hius kun lentää, eikä pysy oikein paikallaan.

Kannustan sellaiseen leikkaukseen, jota ei tarvitse käherrellä eikä vaahdotella, mutta jota voi kyllä muotoilla jotakin iltaa varten.

Kaikki nämä ovat sellaisia!

Tosi ihanaa, jos sulla sileät hiukset. Ne ovat hyvännäköisiä aina. Piimaalla oli uskomattoman hyvä ja vahvistava vaikutus omiin hiuksiini, söin sitä ihan toiseen tarkoitukseen. Onnea uuteen malliin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on aina ihana aihe, ainakin nyt kesän tullessa.  Vai onko se jo tullut.  Lämmintä on on ollut ainakin Helsingissä, mutta pölyistä.  Nyt olisi ihana saada kulkea puhdistetuilla jalkakäytävillä ja kivistä/sepelistä vapaalla pyörätiellä.  Mutta niihin hiuksiin. Tänään oli IL:n tyyli.com osiossa meille hennommat hiukset omaavalle Juttu, kiitos siitä.  -Näin ohuesta tukasta saa oikeasti jumalattoman tuuhean.  Tähtien kampaajan täsmävinkit.  Niinhän usein on, että oletamme, että muilla on paljon paksummat hukset jo luonnostaan, mutta eihän se aina niin ole.  

Vierailija
24/38 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei polkkaa. Lyhyet hiukset. 

Vierailija
25/38 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pixie cut se Kareneitten suosima leikkaus? Ap on 30, ehkä ei ihan vielä sellasta.

Vierailija
26/38 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkka, mutta ei pitkä. Jos on oikeasti ohut niin mitä pidempi, sitä raskaampi se kuitenkin on ja sitä enemmän roikkuu päätä pitkin.
Pese ruokasoodalla, ei tarvitse enää hoitoainetta ja hiukset ovat karheammat niin eivät ole niin päätä pitkin valuvat

Onko se päänahalle hyväksi?

Vierailija
27/38 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle polkkapituus on paras. Noin leukaan asti. Vaihtelevasti joskus leikkaan kerroksittain, joskus en. 

Vierailija
28/38 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkka, mutta ei pitkä. Jos on oikeasti ohut niin mitä pidempi, sitä raskaampi se kuitenkin on ja sitä enemmän roikkuu päätä pitkin.
Pese ruokasoodalla, ei tarvitse enää hoitoainetta ja hiukset ovat karheammat niin eivät ole niin päätä pitkin valuvat

Onko se päänahalle hyväksi?

Tuskin. 

Vierailija
29/38 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin ideoita. Pidennyksiä en halua.

Lyhyet, hyvin leikatut saa helposti föönattua kuohkeiksi ja hyvännäköisiksi.

Vierailija
30/38 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato peiliin turhaa täällä kysellä

Vierailija
31/38 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm on hyvä pituus

Vierailija
32/38 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola tukka

Vierailija
33/38 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pixie cut pukee parhaiten, jos on ohuet hiukset. Ei niistä upeita pitkiä kutreja saa itkemälläkään.

Ei voi sanoa noin yksioikoisesti mikä sopii. Kasvojen muoto vaikuttaa myös. Esim. mulle lihavalle kaksoileuan omistavalle naiselle ei todellakaan sopisi pixie cut. 

Vierailija
34/38 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on pituutta yli 170 cm, ei ohut tukka haittaa.

Vierailija
35/38 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purran hiustyyli.  👱

Vierailija
36/38 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm

Vierailija
37/38 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin ideoita. Pidennyksiä en halua.

Lyhyet, hyvin leikatut saa helposti föönattua kuohkeiksi ja hyvännäköisiksi.

Ohut lasimainen hius ei pysy kuohkeana puolta tuntia pitempään vain föönaamalla, ilman tupeerausta ja vahvoja muotoilutuotteita. Ja moniko jaksaa ja viitsii joka aamu nysvätä hiuksia monen eri kemikaalin kera.

Ohuet hiukset saa kauniiksi ja helppohoitoisiksi vain permanentila. Kokeilkaa, ette pety. Kasvattakaa pitkäksi ja ottakaa sitte  kiharat. 

Vierailija
38/38 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pixie cut se Kareneitten suosima leikkaus? Ap on 30, ehkä ei ihan vielä sellasta.

Ei, kun se on sellanen oikesti lyhyt. Karen-malli on sellanen, että se vaatii kyllä vähän paksummat hiukset, että siitä saa sellasen kunnon pallon :D 

Minulla on todella ohuet, hennot ja veltot hiukset. Olen hyväksynyt sen, että näimä on pakko pitää lyhyinä. Minulla on siis pixie cut ollut jo viimeiset 25 vuotta, eli siitä lähtien kun vanhojen tanssien jälkeen pätkäisin tukan. Pari kertaa olen polkkamalliin kasvattanut, mutta en jaksanut sitä, että ne piti pesun jälkeen aina föönata ja volyymiraudalla krepata juuret, että tukka ei mennyt ihan päätä pitkin. 

Mun mummolla oli samanlaiset hiukset kuin minulla ja iän myötä hänellä vielä hiukset oheni niin, että hän oli osittain kalju. Mietin, että ehkä ite alan siinä vaiheessa pitämään pääni kaljuna tai lyhyellä sängellä. Ahistaa jo vähän nyt, mutta minkäpä ihminen hiuslaadulleen voi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan