Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkäkokoista kalua sait viimeksi, ja oliko mies hyvä huono vai tökerö, taidoiltaan siis?

Vierailija
22.05.2020 |

Vertaillaan nyt hiukan miehiä ja niiden kalustoja ja taitoja. :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi isoa mutta perinteisesti. Ihan ok, pari perus orkkua. Sitä samaa kun yleensäkin eli tulee sillä hetkeksi tyytyväiseksi.

Sitä ennen pienempää ja paremmalla otteella. Nautin enemmän. Toki vähän haittaa kun se luiskahtelee helpommin ulos jos en varo liikkeitäni, tai jos saan. Siispä useammin kädet ym apuna puolin ja toisin. Mikä toisaalta tekee seksistä kivempaa.

Vierailija
2/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koossa ei valittamista, ei missään muussakaan. Tuoksu hyvä, kemiat kunnossa, ulkonäkö kymppi ja helvetin hyvä nuoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Mies

Vierailija
4/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"helvetin hyvä nuoleen" - > nainen ei puhu noin, miksi täällä palstoilla miesten pitää päteä ja esiintyä naisina? Saatteko siitä, jotain extra "kicksejä"? Plz älä vastaa, olinpa tyhmä tytteli, kun kysyin...

Vierailija
5/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä sain oikein hyvää. Ikiomaa ja voi että oli hyvää! Kunnon kokoista ja lisäksi jumalaista käsityöskentelyä - ei siinävoinut kuin täristä. Voi apua!

Vierailija
6/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narttu33 kirjoitti:

"helvetin hyvä nuoleen" - > nainen ei puhu noin, miksi täällä palstoilla miesten pitää päteä ja esiintyä naisina? Saatteko siitä, jotain extra "kicksejä"? Plz älä vastaa, olinpa tyhmä tytteli, kun kysyin...

Jaha,mä en siis ole nainen vaikka tissit ja pillu mulla on. Mä siis puhun juuri noin,muutenkin kiroilen paljon. Mutta kiitos tästä tiedosta,hyvä tietää 23vuotiaana etten ole nainen vaan ilmeisesti mies

Vierailija
7/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narttu33 kirjoitti:

Jaa miksi ei puhuisi?

En kiroile paljoa, mutta joskus tehostan sanomaani kirosanalla, jos haluan korostaa jonkun olleen oikein erityisen hienoa/ärsyttävää tms.

Itse en käytä tuollaista kieltä kuin ”narttu” ja ”tytteli”, mutta en silti epäile ettetkö voisi olla nainen.:)

Kaikki naiset(kaan) kun ei ole keskenään samanlaisia!

Vierailija
8/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narttu33 kirjoitti:

Olet joku aseksuaali ja luulet, että muutkin naiset ovat?

Minulle suuseksi on tärkeää ja puhun kysyttäessä suoraan, eli kerron jos joku on ollut hyvä nuoleen.

Inhoan sinua ja kaltaisiasi ääliöitä jotka kulkevat näissä ketjuissa haukkumassa muita naisia joksikin naista esittäviksi miehiksi.

Hankkikaa elämä ja koettakaa ymmärtää, etteivät kaikki ole samanlaisia kuin sinä itse ja sinun tylsät kaverisi jotka eivät uskalla sanoa edes, jos joku on hyvä nuoleen.

Vierailija
9/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin: pieni kalu, hyvä naimaan, ei osannut antaa orgasmia

Sitä edellinen: isohko kalu, nuoli orgasmin hyvin, sormitaidoista en tiedä.

Huvittavaa kyllä, täällä puhutaan aina ettei se iso kalu mitään auta jos ei osaa tuottaa naiselle nautintoa.

Se ei mee niin, että pienikaluiset osaa ja isokaluiset ei. :D

Vierailija
10/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän keskimääräistä pidempi, mutta selkeästi paksumpi. Miehellä ihan älyttömän hyvät seksitaidot ja mielikuvitus. Kuuntelee naista ja opettelee tekemään oikeita asioita. Parasta seksiä koskaan. Ja annan takaisin ihan samalla mitalla

N 52 v

Vierailija
11/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Inhoan sinua ja kaltaisiasi ääliöitä jotka kulkevat näissä ketjuissa haukkumassa muita...

Löysän ruman riippa tissin tunnistaa... sinä olet paljastunut en usko, että sun haisevaa kukaan haluaa nuoleskella tai imeä...

Vierailija
12/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelija kirjoitti:

...Inhoan sinua ja kaltaisiasi ääliöitä jotka kulkevat näissä ketjuissa haukkumassa muita...

Löysän ruman riippa tissin tunnistaa... sinä olet paljastunut en usko, että sun haisevaa kukaan haluaa nuoleskella tai imeä...

Nyt on jo niin huono, että ei oikein lähe :D

Vierailija
13/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin oli kyllä pettymys. Pieni muna, ei tuntunut sisällä miltään. Ei osannut nuolla, teki vain mekaanisesti jotakin nuolemisliikkeitä ilmeisesti kuvitellen, että minä siitä jotenkin nauttisin. Ihan aikuinen mies oli kyseessä, 40+. Ymmärtäisin taitojen puutteen, jos olisi nuori mies. En aio tavata uudestaan. Ymmärtääkseni mies on edelleen sinkku. Miksiköhän...?

Vierailija
14/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kans. Eipä tuo kauaa kestänyt, vaikka hyvä muna hänellä on. Vois sanoo et paska fiilis jäi.

Vierailija
15/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa, tulin kun muna sisällä. Hyvä varustus, ei valittamista :D 

Vierailija
16/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaadi enempää? ai kerroit että fiilis jäi huono. Ei miehet vaan jää nyyhkimään, ne ottaa eikä vikise. Saman voi tehdä naisetkin, karmeeta jäädä saamatta! En minä vaan antas tapahtua.. onhan ne olemassa kädet ja kielikin...

Vierailija
17/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaadi enempää? ai kerroit että fiilis jäi huono. Ei miehet vaan jää nyyhkimään, ne ottaa eikä vikise. Saman voi tehdä naisetkin, karmeeta jäädä saamatta! En minä vaan antas tapahtua.. onhan ne olemassa kädet ja kielikin...

Voi hyvänen aika. 🙄

Vierailija
18/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä kysyttiin ja minä vastasin. Mitä se sie tuut siihen riehumaan miten minkäkin pitäis olla? Enpä jaksa uskoa, että sulla on aina täydellistä seksiä, jos ees onkaan. Mitä epäilen.

- 14

Vierailija
19/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonhän riehu..ei pidä hermostua. Olen vain sitä mieltä, että naiset TYYTYVÄT helposti vaan siihen mitä sattumoisin saavat, eivät osaa vaatia tai edes pyytää.Minä osaan, ja saankin..ei kä edes enää tarvii pyydellä,  sen mun oma mise jo osaa ja upeesti osaakin. Voi kun tietäsittekin.

Vierailija
20/24 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonhän riehu..ei pidä hermostua. Olen vain sitä mieltä, että naiset TYYTYVÄT helposti vaan siihen mitä sattumoisin saavat, eivät osaa vaatia tai edes pyytää.Minä osaan, ja saankin..ei kä edes enää tarvii pyydellä,  sen mun oma mise jo osaa ja upeesti osaakin. Voi kun tietäsittekin.

No en mie ymmärrä miksi pitää rueta pätemään, jos toisella on ollut huono pano. Tommosta ihme itsensä korostamista vaan tulla aikuiselle selittämään miten asiat pitäis olla. Mikään oo niin ärsyttävää kuin nainen, joka on kaikessa oikeassa.