Miksi pidetään paheksuttavana ja hävettävänä jos aikuinen ihminen pelaa videopelejä ja konsolilla tai katsoo animaatiosarjoja?
Miksi pidetään paheksuttavana ja hävettävänä jos aikuinen ihminen pelaa videopelejä ja konsolilla tai katsoo animaatiosarjoja? Kysyn miksi? Miksi vain lapset saisivat pelata videopelejä ja konsolilla tai katsoa animaatiosarjoja?
Kommentit (26)
Mua ei juurikaan pelit kiinnosta mutta animea ja animaatioita tykkään katsoa. Enpä sitä kyllä kellekään mainosta. Erityisesti animesta ihmisillä tuntuu olevan jotenkin yksipuolinen kuva ja vaikka olenkin kiinnostunut japanilaisesta kulttuurista en ole ns. Anime-ernu 😂😂
N29
Ysäri kutsuu. Jos nykyaikuinen ei pelaa on nolo vähä-älyinen pelle.
En pidä sitä paheksuttavana, pelaaminen ei vaan kiinnosta yhtään. Jonkin verran olen kyllä animea katsonut.
Tämä on todella hyvä kysymys, varsinkin kun suuri osa konsolipeleistä omaa nykyään hyvän ja monimutkaisenkin tarinan.
Vihaajia aina löytyy, mutta kyllä minä siitä huolimatta katson muumeja (tietysti alkuperäisiä, nuo uudistetut ovat kamalia) ja pelaan monia erilaisia pelejä. Pelaan paljon näitä uusia, joissa on hienot tarinat ja upeat maisemat, mutta pelaan myös esim. Spyroa.
Jos se jotakin häiritsee, niin siinähän häiritsee, itse en näe mitään hävettävää asiassa. Kertoo tuollaisen ihmisen omasta kapeakatseisuudesta paljon.
Pelaavia naisia on oikeasti melko vähän (ainakin vanhemmassa ikäluokassa) ja tällaiset juuri pitää pelaamista lasten touhuna, ei aikuinen mies sellaista saa tehdä.
Harrastuksensa kullakin. Itse en ole koskaan tuota ymmärtänyt, en edes lapsena. En muutenkaan ymmärrä mitään epärealistista hömppää saati jotain videopelejä.
Suoraan sanottuna pidän niitä lapsellisena. En kyllä yhtään ymmärrä ihmisiä, jotka käyttävät aikansa tuollaiseen. Jotkut syrjäytyneet tietysti ymmärtää, kun pitää vetäytyä sinne pelimaailmaan, jotta olisi joku tarkoitus elämällä ja sisältöä päiviin.
Tuntuu, että kypsät ihmiset keksivät jotain kehittävämpää puuhaa. Aikuispelaaminen taitaa olla yleisempää alemmissa sosiaaliluokissa.