Mitä teillä pe-iltana? Kaunis ilta, mutta ei terasseja vielä....
Itsellä työpäivä osittain. Etätöitä ja kävin verotoimistossa työasioissa. Nyt makoilen sohvan nurkassa Hot-Rod -pussiseurana. Tekisi mieli tämän päivän 5. olut, mutta ei voi. Huomenna ratsastustallille klo 11. Sinkkuna ei jaksa edes grillata. Tosin, ei olis muuta kuin makkaraa...
Kivahan se olis istua terassilla.
Kommentit (57)
Päivällä olin vastuuton ja kävin ihan turhanpäiten muutamassa kaupassa kiertelemässä. Harmi, jos sain koronan, mutta sille ei voi sitten enää mitään. Nyt istun sohvalla ja kerään voimia huomista varten, että jaksan jo aamulla lähteä tallille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytiin poikaystävän kanssa aamulla juoksulenkillä ja ollaan juotu muutama mojito parvekkeella tässä päivän aikana (+18 astetta ja aurinko paistaa). Kohta tehdään valkoviinissä haudutettuja sinisimpukoita ja valkosipulileipää. Illaksi olen leiponut suklaakakun ja lasilliset punaviiniä otetaan varmaan myös. Meillä molemmilla tänään vapaapäivä joten nautitaan oikein pitkän kaavan mukaan :)
Kuulostaa ihanalta ja ruuat tosi hienoiltakin :) Mukavaa päivää sinne.
4
Kiitos ja kivaa iltaa sinnekin! :)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko eläkeläisiä, kylläpä kuulostaa tylsältä pe illan vietolta.
Oon 40 v ja musta taas ilta terassilla olutta juoden kuulostaa tylsältä :)
Masentaa ja juon viiniä yksin. Tiiän, alkoholi ei auta masennukseen pidemmän päälle, mutta oon paskaläjä. Toivottavasti sammun aikaisin.
N26
Vierailija kirjoitti:
Oon 40 v ja musta taas ilta terassilla olutta juoden kuulostaa tylsältä :)
Mikä oli parempi vaihtoehtosi?
Vierailija kirjoitti:
Omalla terassilla viihdyn parhaiten ja siellä hengailin kunnes alkoi tulla vilu. Odotan mieheni kokkaamaa ruokaa ja iltasaunaa. Mikäs tässä, lukuvuoden työt tehtynä ja ilmoittauduttu työttömäksi työnhakijaksi - kuten joka kevät.
Mistä lähtien parveketta on kutsuttu terassiksi?
Mitäs tässä. Mietin melko surkeaa elämääni ja kirjoittelen tänne, kun ei ole muitakaan joiden kanssa juttelisi. Olen minä tosin ulkona ollut ja lähden vielä uudestaan. Muuten viikonloput menevät hyvin tavallisissa merkeissä ja aika yksinäinen olen. Kyllä sitä silti löytää mukaviakin asioita, mutta joskus tuntuu, että jää jostain paitsi kun ei ole seuraa ja ei tule lähdettyä paljon mihinkään. Tämä taas lisää yksinäisyyttä ja tylsistää elämä entisestään. Haikea olo jotenkin, kun ei ole nuoruudessakaan oikein tehnyt mitään merkittävää ja sellaista mitä voisi muistella. Tosin nuori olen vieläkin.
Tein pyttipannua ja juotiin pullakahvit. Ollaan vaan.
Panet*aa jos en ois läski, olisin heti Tinderissä valitsemassa miestä. Ehkä ens kesänä.
Tänään oli vapaapäivä, joten pesin parvekelasit, ja siivosin parvekkeen. Nyt miehen kanssa Poirottia telkkarista, ja jäätelötuutit syötiin. Hieno ilma ollut koko päivän.
Meen saunaan ja yritän vähän fiksata tätä koronakroppaa.... Karvat veke jaloista, naamio kasvoille, kulmien nyppiminen, hoito hiuksiin. En oo tehnyt tätä moneen kuukauteen mutta mietin että kohta ravintolat aukeavat ja voisi olla vähän hoidetumpi tän koronaluukin jälkeen. Meinaan jopa lakata varpaankynnet. Olenpa radikaali! Niin ja sinkku.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla terassilla viihdyn parhaiten ja siellä hengailin kunnes alkoi tulla vilu. Odotan mieheni kokkaamaa ruokaa ja iltasaunaa. Mikäs tässä, lukuvuoden työt tehtynä ja ilmoittauduttu työttömäksi työnhakijaksi - kuten joka kevät.
Mistä lähtien parveketta on kutsuttu terassiksi?
Ei mistään lähtien. Meillä on molemmat.
T. Sama
Olen lukenut puistossa tietokirjaa ja nauttinut säästä. Teini on kaverinsa kanssa ulkona ja nuorempi pelaa koneella. Mies maalailee seinää. On rauhaisaa ja mukavaa.
Nyt alan kokkailla chili con carnea ja otamme yhden oluen sen kera.
Mukavaa illan jatkoa, av:laiset!
Mun pitäisi olla tyytyväinen elämään. Sain hyvän työn, johon nykyään valitaan pääsääntöisesti korkeakoulutettuja (itse olen amis). Silti olen järkyttävän masentunut ja ahdistunut elämästä ja maailmasta. Ikää vaan tulee lisää ja 10 vuotta sitten kuvittelin tässä iässä olevani jo naimisissa jne..
No, sinkkuna ja yksinäisenä se elämä tässäkin menee.. Kuuntelen musiikkia (Lady Gaga soi nyt) ja viiniä tälläkin. Ehkä huomenna ulos.
Eri N26
Illan suunnitelma on möllötys ja lasi viiniä. Aamulla kävin lenkillä, päivällä kävelyllä ja kuvaamassa maisemia, miehen kanssa on vietetty aikaa muhinoiden ja huomista ulkoilua suunnitellen.
Istun kotiterassilla ja siemailen hieman viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vehtaan naapurin kanssa, kun mieheni veti aamulla jo kännit ja on nukkumassa humalaansa pois. Joten istun naapurissa oluella.
Ai kuinka ihastuttavan maanläheistä! Onko myöhemmin odotettavissa naapurin ja miehesi välinen kännitappelu? Keräätkö silloin teräaseet pois näkösältä vai onko se jännempää jos niitä on helposti saatavilla?
Omalla lasitetulla parvekkeella juon cavaa. Terassi on myös alakerrassa, mutta siinä on jo vähän viileä.