Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen istui koiran kanssa puiston penkillä!

Vierailija
22.05.2020 |

Siis eikö joillain ole mitään tajua?! Koiran paikka ei todellakaan ole siinä penkillä. Eikö tällainen koiran omistaja ajattele ollenkaan muita?

(Lisäksi vielä aivan typerän näköistä.)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten hirveää!

Vierailija
2/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Vielä kauheampaa on kun jotkut pitävät koiraa penkillä julkisissa, metrossa ja bussissa. Minä en ainakaan halua itseeni koiranpaskaa, karvoja ja kirppuja. Allerginenkin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää trollaus vai ihanko joku on tosissaan.

Vierailija
4/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva siinä istua si koiranpaskassa. Koiran paikka on AINA maassa tai lattialla. Luulisi nyt korona-aikana jo ihmisten tajuavan hygieniasta jotain? No mutta toisaalta, älykkyyshän on laskemassa suomalaisilla.

Vierailija
5/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut mieleen että tästäkin joku närkästyy. Itse olen antanut pienen koirani (westie) ihan rauhassa hypätä syliin tai viereen jos se haluaa, ja usein se haluaa. Kukaan ei ole koskaan ainakaan päin naamaa valittanut, aika monet sen sijaan hymyilee ja kommentoi jotain söpöstä ja kiltistä koirasta joka istuu siinä paikallaan.

Vierailija
6/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pidän koirani penkillä kuin penkin edessä tupakantumpeissa ja ihmisten räkäklimpeissä.

Vierailija
7/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koiria ihmisille tarkoitetuille penkeille.

Vierailija
8/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ottaminen penkille on piuttaamattomuutta.

Vierailija
9/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pidän koirani penkillä kuin penkin edessä tupakantumpeissa ja ihmisten räkäklimpeissä.

Kyllä, minäkin kierrän puudelini kanssa kaupan edustan kaukaa, kun se on täynnä tupakantumppeja ja koronaklönttejä.

Vierailija
10/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva siinä istua si koiranpaskassa. Koiran paikka on AINA maassa tai lattialla. Luulisi nyt korona-aikana jo ihmisten tajuavan hygieniasta jotain? No mutta toisaalta, älykkyyshän on laskemassa suomalaisilla.

Laita nenäliina pehvas alle:)

Vierailija
11/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, kiipeileväthän niillä penkeillä lapsetkin kurakengillään. Ja linnut p*skovat niiden päälle. Joku bussin penkki, jossa on kankainen päällys on vähän eri asia, sellaiselle ei tietenkään nosteta koiraa istumaan ilman mitään suojaa.

Vierailija
12/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani istuu aina vierelläni puistonpenkillä. Tämä on ensimmäinen kerta 20 vuoteen, kun kuulen jonku tästä valittavan. Tosin minä kyllä aina pyyhin sen penkin ennen ja jälkeen istumisen. 

Vierailija
13/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä ääliöitä jotka ei korjaa myöskään koirankakkaa maasta.

Vierailija
14/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset istuu penkeillä, ei koirat!

Vierailija
15/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tulisi mieleenikään etten voi istua puiston penkille jos siinä on istunut koira.

Istuuhan niillä linnut ja oravatkin.

Vierailija
16/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Vielä kauheampaa on kun jotkut pitävät koiraa penkillä julkisissa, metrossa ja bussissa. Minä en ainakaan halua itseeni koiranpaskaa, karvoja ja kirppuja. Allerginenkin olen.

Ei varmaan juuri kukaan anna koiran siihen istua jos on jäänyt paskaa peppukarvoihin. Jos taas ei ole, niin ei siitä mitään kakkaa tuoliin jää. Kirppuja ei Suomessa lemmikkikoirilla ole juuri koskaan. Karvat vie kyllä tuuli äkkiä pois ulkopenkiltä, samoin allergeenit yleensäkin. 

Vierailija
17/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole tullut mieleen että tästäkin joku närkästyy. Itse olen antanut pienen koirani (westie) ihan rauhassa hypätä syliin tai viereen jos se haluaa, ja usein se haluaa. Kukaan ei ole koskaan ainakaan päin naamaa valittanut, aika monet sen sijaan hymyilee ja kommentoi jotain söpöstä ja kiltistä koirasta joka istuu siinä paikallaan.

Tämä ei ollutkaan mikään pieni koira.

Vierailija
18/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai koirani istuu samalla penkillä missä minäkin.

Tiukkapipot jääköött kotiinsa istumaan niin ei tarvitse onnellisia ihmisiä nähdä.

Vierailija
19/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taas keksi provon.

Vierailija
20/56 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika, kiipeileväthän niillä penkeillä lapsetkin kurakengillään. Ja linnut p*skovat niiden päälle. Joku bussin penkki, jossa on kankainen päällys on vähän eri asia, sellaiselle ei tietenkään nosteta koiraa istumaan ilman mitään suojaa.

Kirjoitin viestini heti tämän viestin jälkeen. Pyyhin penkin juurikin linnunkakan takia ja muiden kurajälkien. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan