Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (55)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

PMMP:n "Joku raja" on aivan mahtava. Minua ei ole kukaan ikinä lyönyt parisuhteessa eikä muutenkaan, mutta silti laitan tämän joskus soimaan kovaa ja karjun "Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut!"

Vierailija

Myös Dixie Chicksien "Earl had to die" on kunnon voimabiisi naisille. Earl hakkaa vaimoaan ja vaimo ja paras ystävättärensä yhdessä tappavat Earlin. Hurraa!

Right away Mary Ann flew in from Atlanta
On a red eye midnight flight
She held Wanda's hand as they worked out a plan
And it didn't take 'em long to decide

That Earl had to die, goodbye Earl

Those black-eyed peas, they tasted alright to me, Earl
You're feelin' weak? Why don't you lay down and sleep, Earl
Ain't it dark wrapped up in that tarp, Earl?

The cops came by to bring Earl in
They searched the house high and low
Then they tipped their hats and said, thank you ladies
If you hear from him let us know

Well, the weeks went by and spring turned to summer
And summer faded into fall
And it turns out he was a missing person who nobody missed at all

Vierailija

Biisi joka pilasi Jenni Vartiaisen minulta. Vartiainen on Suomen paras naislaulaja, mutta siitä huolimatta vitutti kuunnella tällaista silloin kun tämä ilmestyi, kun oli suht vähän aikaa sitten tullut jätetyksi hyvästä suhteesta, kun naiselle ei taas riittänyt mikään vaan olis pitänyt olla lentäjää ja kirurgia ja laatikkopäätä

https://www.youtube.com/watch?v=kjfVme5npco

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Dolly Parton - Jolene

Voimaantuneille naisille???? Jolenen nainen itkee ja rukoilee miehensä vampannutta naista antamaan tämän takaisin, niin kuin mies olisi joku tahdoton olento eikä itse vastuussa teoistaan. Tuossa ei ole yhtään mitään voimaantunutta vaan laulun nainen on surkea lapanen ja luuseri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dolly Parton - Jolene

Millä ihmeen logiikalla Jolene on voimaantuneen naisen laulu? Täysin vastakohta.

Onhan siinä se laulun Jolene voimaantunut, vaikka laulajaminä sitä toki ei ole. Ellei Jolene olisi voimaantunut, ei hän veisi just sitä miestä jonka haluaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat