Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilainen Satisfyer

Vierailija
22.05.2020 |

Hei tytöt, milta teillä tuntuu ja miten toimii tämä sauvan mallinen Satisfyer? Siis tämä, jossa on siis kuitenkin nyos Satisfyer tuossa samassa .

Minusta tämä voisi olla ihan uskomattoman ihana. Tuossa Abigail käyttää sitä, ja tulee ihan mahdottoman voimakkaasti. Nätti nainen ja tavaton laukeaminen. Lopussa kun se on jo muuten ohi, niin römpsä on vielä ihan omassa maailmassaan, ja tarttuu kiinni, eikä meinaa luovuttaa...

Abigail sanoo: Oh it is gripping .

Kertokaa tekin joitakin vinkkejä miten tuo on toiminut tai toimii!!

https://www.redtube.com/10306071

(Mainokset kannattaa ottaa pois.... alussa Abigail vähan keikistelle, mutta ...... .. . ..)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelon Rabbit vibra on kanssa ihan mielenkiintoinen, vaikka se taitaa olla pikkuisen homo firma kanssa....

Vierailija
2/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lelon Rabbit vibra on kanssa ihan mielenkiintoinen, vaikka se taitaa olla pikkuisen homo firma kanssa....

äidilläsikin oli jo sellainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tuota yhden naisen kanssa ja tykkäs kovasti. Ei oo kuulemma tullut koskaan niin kovaa :)

ps. jotta voin lähettää tän kommentin, niin mun pitää laittaa numerot 666, sattumaako? 😉

Vierailija
4/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin tuota yhden naisen kanssa ja tykkäs kovasti. Ei oo kuulemma tullut koskaan niin kovaa :)

ps. jotta voin lähettää tän kommentin, niin mun pitää laittaa numerot 666, sattumaako? 😉

Se on sattumaa, ja sattuma taas on Elämän antajasta...Kaiken alusta.

Käärme, jolla on häntä suussaan on se toinen kaveri......Ei ole ikuinen.

Syyton mina olen maailmaan, jos maailma ei anna elää, tai halua...

Vierailija
5/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosmies taas asialla. Meillä kokeiltiin, aivan turha lelu. Ei yllä se perinteinen satisfyer-osio oikealle kohdalle tiiviisti ja sauva ei taivu riittävästi eikä oikealla tavalla. Kun googletat niin huomaat että monella sama ongelma. Parempi vaan satisfyer ja sauva erikseen.

Vierailija
6/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosmies taas asialla. Meillä kokeiltiin, aivan turha lelu. Ei yllä se perinteinen satisfyer-osio oikealle kohdalle tiiviisti ja sauva ei taivu riittävästi eikä oikealla tavalla. Kun googletat niin huomaat että monella sama ongelma. Parempi vaan satisfyer ja sauva erikseen.

OK. kiitti.

Vierailija
7/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videossa on taustalla piano, mutta en saa oikein selvää, onko se Roland, vai Yamaha clavinova.....

Vierailija
8/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videossa on taustalla piano, mutta en saa oikein selvää, onko se Roland, vai Yamaha clavinova.....

Yamaha Clavinovahan nyt onkin sellainen sähköpiano.

Vierailija
9/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se on kyllä Clavinova, eikä mikään Roland, minulla on ollut Clavinova viimeiset 3 vuotta! Ihan upea ääni, pehmeä, ja voimakas...

Mutta siinä on nyt kyllä jokin sivusävy joka ei kuulu tavallisesti.

Minulla on absoluuttinen sävelkorva, niin että voin tuon sanoa.

Vierailija
10/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi Satisfyer tai womanizer toimii minulla paremmin, mutta riippuu ihmisen mitoista!

Mainos setä se taas laittaa tänne viestejä... Ihme, että et tällä kertaa linkannut turhan kauppasi linkkiä. Ai niin juu nyt se on myöhäistä, kun laitetaas paremmat kaupat peliin:

kaalimato

huppukiva

Sulla on ihme tyyli, joka toinen kerta käyt muina miehinä 24h päästä linkkaamassa kauppasi linkin ja joka toinen kerta laitat heti linkin... Sun kauppasi sivut on kopioitu toisesta nettiseksi kaupasta sillä erolla, että tuotteesi ovat kalliimpia... ai niin juu tilaat kaiken alkuperäisestä kaupasta ja otat 5-30 euroa välistä... nerokasta... Kuka on niin tyhmä, että tilaa kaupastasi kalliimmalla hinnalla?

Vierailija
11/13 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköpiano.🤣🙄😁

Vierailija
12/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvisi olla jotenkin taivutettava, että saisi Satisfyer-osan oikealle kohdalle. Minulla ei osu. Aivan paska ostos.

Muut Satisfyerit toimii. Tässä tarvisi etukäteen tietää, mikä on lelun ja oma mitta vaginan ja klitoriksen välillä.

Ja joo jos se IH äijä tunkee tänne vielä mainostamaan tätä niin sanokaa että laittaa aneroonsa koko lelun.

Vierailija
13/13 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvisi olla jotenkin taivutettava, että saisi Satisfyer-osan oikealle kohdalle. Minulla ei osu. Aivan paska ostos.

Muut Satisfyerit toimii. Tässä tarvisi etukäteen tietää, mikä on lelun ja oma mitta vaginan ja klitoriksen välillä.

Ja joo jos se IH äijä tunkee tänne vielä mainostamaan tätä niin sanokaa että laittaa aneroonsa koko lelun.

Olen eri mies.

t. Aloittaja