Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen ei ole pitänyt YLI VUOTEEN yhteyttä

Vierailija
21.05.2020 |

Ei mitään ei viestejä jne. Nyt soitti yks päivä en päässyt vastaamaan ja en ole jaksanut soittaa takaisin. Mietin vaan mitä sitä voi jutella kun ei toisesta kuulu noin pitkään aikaan yhtään mitään. Poisti jopa face kavereista ja lisää kuitenkin ig kuvia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen ystävä. Nähtiin viimeksi viime kesänä, ei ole koskaan viestitellyt sen jälkeen mitään oma-aloitteisesti. On vaan vastannut minun lähettämiin viesteihin, varmaan kohteliaisuudesta. Ei ehdota tapaamista, ei ota yhteyttä. Ei ilmeisesti kiinnosta ystävyys enää. Tällaisista tulee paha mieli, mutta minkäs teet. Pakolla ei tarvii ystäviä olla. Älä välitä, ihmiset on ilkeitä joskus.

Eihän se mitään ilkeyttä ole, jos ei pidä yhteyttä. Silloin on vain omassa elämässä niin paljon asioita, ettei ehdi pitää yhteyttä. Todellinen ystävyys odottaa vuosia välissä. Kaksi vuotta on aivan normaali väli.

Voishan se olla, että se toinenkin tarvitsis sua joskus. Mut sinun laisia riittää, vain omat asiat tärkeitä. Oikea ystävä ottaa aikaa vaikka kiven raosta, jos ystävä tarvitsee.

Turhaan miinustelet siellä, ei kellään ole niin kiire ettei vaikka muutamaa viestiä ehdi laittaa.

Vierailija
22/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun ei tarvi soittaa takasin kun näin pitkä väli ollu muutenkin. Ja niin vaan lupas tupareihinkin kutsua ei koskaan kutsunut😂

Onko T?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverillä oli masennus, siksi ei piitkään aikaan jaksanut pitää yhteyttä.[/quote

Sama tuli mieleen. 

Vierailija
24/24 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole yli vuoteen olleet yhteyksissä, niin pidätkö tosiaan erikoisena, että hän poistaa sinut fb-kavereistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi