Miksi naiset vähättelevät ja jopa kieltävät poikiin ja miehiin kohdistuvia epäkohtia?
Pelkäävätkö naiset, että heidän oma asemansa heikkenee, jos he joutuvat myöntämään, että pojilla ja/tai miehillä on vaikeampaa kuin heillä joissain asioissa? Olen huomannut, että useimpien palstanaisten ensireaktio on syyllistää poikia ja miehiä, jos he eivät jossain pärjää. Mutta jos tytöt tai naiset eivät pärjää, niin sitten ei enää syyllistetäkään, kuten itsekin varmaan ymmärrätte.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan omgelmat liittyvät seksin saamiseen? Itse sanoisin näin, että irtoseksiä ei kukaan tarvitse en ole harrastanut sitä itseään.
Kumppanin löytäminen on kyllä miehille vaikeampaa. Lähinnä koska "miehen rooliin" kuuluu aloitteellisuus kuten järjestää treffit. Sen voi nähdä myös imarteluna, kun nainen "antautuu" ja tekee mitä ehdotat. Kannattaa lähestyä myös niitä kilttejä tyttöjä.
Sun arvaus on osa ongelmaa. Ei tullut edes mieleen, että poikien huono koulusuoritus voisi olla ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Me naiset emme ole mitään velkaa miehille. Meillä ei ole mitään velvollisuutta hyysätä miehiä ja poikia. On miesten tehtävä hyysätä omaa sukupuoltaan.
Hyvin sanottu. Juuri tällä tavalla naiset ajattelevat, kun on poikien tai miesten ongelmista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Miesten ongelmat ovat heidän omaa syytä, naisten ongelmat johtuvat aina yhteiskunnan rakenteista. Näinhän näitä aina kommentoidaan
Kuka on väittänyt, etteikö osa miesten ongelmista olisi rakenteellista, kulttuurista? Tai etteivätkö naisetkin kykenisi sössimään asioitaan? Onhan tuolla päihteidenkäyttäjänaisia ja asunnottomia myös, eivätkä he kaikki saa elämäänsä kursittua kovin kummoiseksi. Osa naisista myös koukuttuu väkivaltaisiin suhteisiin, kun eivät koe ansaitsevansa muuta kuin olla potkittavina.
Että kyllä tätä kurjuutta löytyy puolin ja toisin. Ainakin mitä tulee päihteilyyn ja rahattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on tyypillinen miehinen reaktio, että jos puhutaan naisiin kohdistuvasta epäkohdasta, niin vaihdetaan heti aiheeksi miesten ongelmat. Ikään kuin naisten ongelmista pitäisi vaieta vain siksi, että asumme maapallon mittakaavassa varsin tasa-arvoisessa maassa.
Mitäköhän sinä juuri teit? Lue oma tekstisi ajatuksen kanssa uudelleen.
No mutta tuo on juuri se syy, miksi usein käy näin. Eihän tässäkään ketjussa puhuta miesten ongelmista, se ei ollut aihe edes aloituksessa. Aihe oli, että miksi naiset vähättelevät. Ja yleensä "vähättelevät" siksi, että nuo miesten ongelmat otetaan esiin lähinnä silloin kun on alun perin ollut tarkoitus puhua naisten ongelmista. Esim. aina vedetään armeijakortti, ikään kuin mitään naisten kohtaamia ongelmia ei voitaisi yrittää ratkaista ennen kuin on ratkaistu miesten ongelmat.
Mitäköhän ne sinunkin ongelmasi taas olivatkaan? Tamponivero?
Tämä palstahan on täynnä naisten ruikutusta kaikesta, siitä vaan jatkamaan itkemistä muihin ketjuihin.
Uhriudu vielä vähän lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan omgelmat liittyvät seksin saamiseen? Itse sanoisin näin, että irtoseksiä ei kukaan tarvitse en ole harrastanut sitä itseään.
Kumppanin löytäminen on kyllä miehille vaikeampaa. Lähinnä koska "miehen rooliin" kuuluu aloitteellisuus kuten järjestää treffit. Sen voi nähdä myös imarteluna, kun nainen "antautuu" ja tekee mitä ehdotat. Kannattaa lähestyä myös niitä kilttejä tyttöjä.
Sun arvaus on osa ongelmaa. Ei tullut edes mieleen, että poikien huono koulusuoritus voisi olla ongelma?
Se, että palsta on välillä puolillaan näitä ” miksen kelpaa alfanaaraille”
-aloituksia saattaa vaikuttaa asiaan, eikä se ole tietenkään sinun vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenpuolikkailla on vaikeaa, ei tosi miehillä. pil lua saa helpommin kuin koskaan.
Just tälläiset kommentit oikein edustavat toksista maskuliinisuutta ja ahdistavat monia miehiä.
Toksikot itse kuvittelevat, että mies on yhtä kuin hänen peeniksensä. Eivät naiset noin yksioikoisia ikinä ole. Eikä edes niin, että rahalla voi korvata peeniksen puutetta.
Mutta uskontonsa kullakin. Se on ihan oma valinta millä sitä elämänsä pilaa. Tuo on nimittäin ihan takuuvarma tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on tyypillinen miehinen reaktio, että jos puhutaan naisiin kohdistuvasta epäkohdasta, niin vaihdetaan heti aiheeksi miesten ongelmat. Ikään kuin naisten ongelmista pitäisi vaieta vain siksi, että asumme maapallon mittakaavassa varsin tasa-arvoisessa maassa.
Mitäköhän sinä juuri teit? Lue oma tekstisi ajatuksen kanssa uudelleen.
No mutta tuo on juuri se syy, miksi usein käy näin. Eihän tässäkään ketjussa puhuta miesten ongelmista, se ei ollut aihe edes aloituksessa. Aihe oli, että miksi naiset vähättelevät. Ja yleensä "vähättelevät" siksi, että nuo miesten ongelmat otetaan esiin lähinnä silloin kun on alun perin ollut tarkoitus puhua naisten ongelmista. Esim. aina vedetään armeijakortti, ikään kuin mitään naisten kohtaamia ongelmia ei voitaisi yrittää ratkaista ennen kuin on ratkaistu miesten ongelmat.
Mitäköhän ne sinunkin ongelmasi taas olivatkaan? Tamponivero?
Tämä palstahan on täynnä naisten ruikutusta kaikesta, siitä vaan jatkamaan itkemistä muihin ketjuihin.
Uhriudu vielä vähän lisää.
Minä vastasin ketjun aiheeseen, sinä sen sijaan otit henkilökohtaisen loukkauslinjan. Siinä voi olla yksi syy siihen, miksi et saa sitä asiallista keskustelua aikaan. Tuskinpa on edes tavoitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen muuten katsomaan the red pill -dokumentin ihan vaikka uteliaisuudesta jos ei muusta.
https://m.imdb.com/title/tt3686998/
Mikäli ajatus tuntuu liian raskaalta, niin tästä löydätte myös hyvän TED talk -puheen, jossa dokumentintekijä kertoo kokemuksistaan.
Kestää vain 15 minuuttia ja asian sisällöstä ei tarvitse olla samaa mieltä - kunhan nyt edes kuuntelee mitä hänellä on sanottavaa.
Katsoin tuon 15 minuuttia, enkä voinut itkemättä sitä tehdä, koska olin vuosikausia naimisissa väkivaltaisen narsistinaisen kanssa. Tuntui, että ensimmäisen kerran joku puhui julkisesti minunkin oikeuksistani, ja se tuntui tosi hyvältä. Kiitos linkin jakamisesta.
Samanlainen tunne tuli myös minulle ja silmät kostuivat oikein kunnolla. Kyseisessä dokumentissa tai puheessa ei muuten ole yhtään mitään naisvastaista, vaikka jostain ihmeellisestä syystä se on sellaiseksi julkisuudessa maalata. Katsokaa itse, jos ette usko...
Vierailija kirjoitti:
Me naiset emme ole mitään velkaa miehille. Meillä ei ole mitään velvollisuutta hyysätä miehiä ja poikia. On miesten tehtävä hyysätä omaa sukupuoltaan.
Aika kamala asenne :( Minä koen sen sijaan hyvin vahvasti, että olemme täällä kaikki nimenomaan toisiamme varten ja mikäli yritämme parhaamme mukaan kunnioittaa ja ymmärtää toisiamme, niin tällöin myös maailmasta tulee parempi paikka meille kaikille - miehille sekä naisille.