Onko se kiusaamista, jos joku ohittaa kaikki ystävän kommentit somessa?
Ei tykkää niistä, eikä vastaa niihin. Mitä tällainen käytös tarkoittaa? Jos kommentoit hänen julkaisuissaan jotain.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä julkaisuun pitäisi peukutus edes. Se on sivistystä ja kertoo: huomioin sinut.
Mksi? Ootteko te 5-vuotiaita? Entäpä kun teidän julkaisu ei kiinnosta. Olisitte tyytyväisiä ettei teitä lakata seuraamasta kokonaan. Niin minä teen jos tyyppi tekee 10 postausta jostain koirasta tai viltistä tai muusta mikä ei kiinnosta. Jos laitat viestin siihen voin vastata, mikäli satun huomaamaan.
Samalla lailla moni ajattelee toisten julkaisuista. Ei ne ole kiinnostavia, mutta niitä kohteliaisuudesta tykätään.
Puhutaanko tässä nyt julkaisuista vai kommenteista kuvien alla?
Itse hylkäisin sellaisen "ystävän" aika nopeasti.
Onko se ystävä, joka hylkii somessa? Ei mun mielestä ole.
Ap, jos kommenttisi on typerä miksi siihen pitäisi reagoida? Jos päivitys on pskaa miksi sitä pitäisi kommentoida?
Minä ainakin blokkaisin apn kaltaisen ääliön nopeasti.
Käsittääkseni ap tarkoittaa, että kun ap:n kaveri julkaisee päivityksen, sitä kommentoi Tiina, Maija, Kalle ja ap. Postaaja vastaa Tiinalle "kiitti niin säkin rakas<3", reagoi Maijan ja Kallen kommentteihin tykkäyksellä, mutta ap:n kommenttiin ei ota mitään kantaa.
Että mitä mahdatte tarkoittaa näillä "kamoon ei mulla ole aikaa reagoida kommentteihin". Ette ymmärtäneet vai onko vähän liikaa ystäviä ja suosiota? Kyllä aivan varmasti luette saamanne kommentit jotka tulevat omiin postauksiinne.
Kukaan ei ole vaatinut teitä selaamaan ja tykkäämään mitään Peräkylän Puskaradion Riitan keskustelun kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se olla paremminkin k a t e u t t a, että ei huomioi.
Olisko, enpä ole tullut ajatelleeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen usein ihmetellyt näitä, jotka tykkäilevät vain osan kommenteista ja osan jättävät huomioimatta. Tarkoittaako se sitä, että jonkun kommentti ei hänen mielestään ollut ollenkaan hyvä, vai onko se huomiotta jättämistä?
Jostain se ainakin kertoo. Esim. yksi työkaverini ei tykkää minun julkaisusta, mutta toisen työkaverin julkaisuista tykkää aina. Jos vaikka laitetaan yhtä aikaa ulkoilukuvat niin tykkää tämän toisen julkaisusta mutta ei minun. En jaksa minäkään enää tykkäillä mistään hänen julkaisuistaan. Etäännyttää väkisinkin, ehkä se on tarkoituskin.
Tiedäthän että Facebook arpoo algoritminsa mukaan mikä olisi kenellekin kiinnostavaa sisältöä ja näyttää niitä. Voi olla, ettei työkaverisi feediin vaan ilmesty sinun päivityksiä yhtä usein kuin toisen työkaverin, koska algoritmi on arponut näin.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että kaikkea pitäisi peukuttaa että olisi tasapuolinen. Mulla on satoja fb-kavereita, ja peukutan postauksia ja kommentteja, jotka ovat minun mielestäni hauskoja, kiinnostavia, kauniita tms. En peukuta kaikkea kohteliaisuuden vuoksi.
Huomaat kuitenkin julkaisun, jonka joku on väkertänyt, mutta et viitsi peukkua hipaista, sekö on liikaa.
Muuten sun kaveri ei tiedä, että oletkin katsonut, et vaan välitä
Siinä pelossa, ettei kaikki kaverit tykkää kommenteista tai julkaisuista jättää moni julkaisematta yhtään mitään.
No korona on ohi, voi tavata facetoface
Mulla on yks tuttu, joka aika ajoin kerjää kehuja itsestään somessa. Pyytää kertomaan itsestään jotakin hyvää ja lupaa kertoa vastanneista myös jotakin. Joopajoo, itsekeskeinen eukko kalastelee itselleen kehuja, eikä todellakaan sano osalle mitään hyvää.
Mksi? Ootteko te 5-vuotiaita? Entäpä kun teidän julkaisu ei kiinnosta. Olisitte tyytyväisiä ettei teitä lakata seuraamasta kokonaan. Niin minä teen jos tyyppi tekee 10 postausta jostain koirasta tai viltistä tai muusta mikä ei kiinnosta. Jos laitat viestin siihen voin vastata, mikäli satun huomaamaan.